Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met de vele prive ontvangst advertenties in Boom (roomhotel) - fake?

Man Man Man wat kunnen er toch ongelooflijke mooie vrouwen zijn . Als deze ook nog goed in bed is ,dan maak ik direct een afspraak prijs speelt geen enkele rol .
Volgens haar gegevens weegt ze wel wat zwaar :ROFLMAO:
 
Man Man Man wat kunnen er toch ongelooflijke mooie vrouwen zijn . Als deze ook nog goed in bed is ,dan maak ik direct een afspraak prijs speelt geen enkele rol .
Volgens haar gegevens weegt ze wel wat zwaar :ROFLMAO:
Moet eens het forum Oost- en West-Vlaanderen zien, daar is a look-a-like ook "only available with WhatsApp"
 
Iemand ervaring met deze dame?

Zie haar elke vrijdagavond in cafe Rozenhof, een moordgriet, steeds zeer uitdagend gekleed. Is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken, als je niet te oud bent, er goed uitziet en van wanten weet in bed, beleef je wel de sex van je leven
 
Iemand ervaring met de vele prive ontvangst advertenties in Boom (roomhotel) - fake?

Ik zou toch opletten hiermee, die advertentie is zo door Google Translate gehaald.
"Ik hou van mannen puts een goed humor", wat is in godsnaam een puts goed humor?
"Ik ben beschikbaar voor een ondeugend en sensueel gezicht" Pardon? :rolleyes:
 
Zo belangrijk is de rare vertaling nu toch niet, vaak spreken de dames zelfs geen fatsoenlijk woord Engels maar leveren toch goede diensten. Ik denk ook niet dat je naar een Zuid-Amerikaanse dame gaat om heel veel te babbelen.
 
Een tweetal jaar geleden voor het laatst een bezoek gebracht aan een Nederlandse Sophia, een heel mooie dame van rond de 30.
Ze had een exotisch trekje, perfect Nederlands (Hollands). Ze zei zelf Spaanse roots te hebben maar dat kon volgens mij ook Arabisch zijn.
Was een zeer vriendelijke en geile dame.

Weet iemand waar ze nu uithangt? Gestopt of ergens in Nederland?
 
Ze is in ieder geval in het verleden echt in Antwerpen geweest. Gezien de modus operandi van de Chinese netwerken zegt dat echter niks over de vraag of dat nu ook het geval is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan