Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@NLinBE : huisvrouw in schoten is wel een leuke dame
bereikbaar via mail of pm via redlights
 
zondag (overmorgen) ben ik in Antwerpen centrum, ik moet in de buurt van de Bolivarplaats iets gaan afgeven en heb daarna een uurtje te overbruggen. Wie kan me een leuke dame aanraden?

Voorwaarden: slank en vrouwelijk uiterlijk, tongzoenen, jonger dan 35, privė-ontvangst op een relatief fatsoenlijk appartement (dus niet een matras op de grond in een achterafkamertje waar de ratten bij wijze van spreke vrij loslopen), en die engels/ frans/ nederlands spreekt zodat ik er tenminste mee kan communiceren...
 
zondag (overmorgen) ben ik in Antwerpen centrum, ik moet in de buurt van de Bolivarplaats iets gaan afgeven en heb daarna een uurtje te overbruggen. Wie kan me een leuke dame aanraden?

Voorwaarden: slank en vrouwelijk uiterlijk, tongzoenen, jonger dan 35, privė-ontvangst op een relatief fatsoenlijk appartement (dus niet een matras op de grond in een achterafkamertje waar de ratten bij wijze van spreke vrij loslopen), en die engels/ frans/ nederlands spreekt zodat ik er tenminste mee kan communiceren...
als deze je ding is qua looks, vlakbij bolivar
 
En hoe was het ? Ben wel benieuwd 🤨
Hopelijk was het bij hem beter geregeld dan bij mij. Ik had gisteren een afspraak gemaakt met een andere dame die in hetzelfde pand zit, maar de persoon die de afspraken regelt, was haar vergeten te melden dat ik er ging zijn.

Ik kreeg het adres door en op het bericht stond dat ik niet moest aanbellen en gewoon zo binnen kon komen. Op het tijdstip dat ik daar moest zijn ging ik dus naar boven en stond daar te wachten, tot een paar minuten later de dame in kwestie naakt op de gang kwam omdat ze nog met een andere klant zat en panikeerde omdat ik daar stond te wachten.
 
Iemand ervaring met deze dame haar profieltekst en foto's zien er alvast veelbelovend uit.
Ze geeft wel al aan dat ze in een hogere prijsklasse zit , heb haar een mailtje gestuurd ben benieuwd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan