WHEM Anzara Beauty Center

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mulan

Meubelstuk
Forumpionier
1.955
06/07/21
1.835
7
Ik ben al verschillende malen in dit salon geweest en telkens is er toch iets meer mogelijk wie heeft dit ook ondervonden ? En wat dan

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Stel: jij hebt een beautysalon en geeft ook relax massages. Je hebt een klant waar het wel mee klikt en je pleziert hem met een manueel hp. Diezelfde post dit daarna, met adres en al, op een prostitutieforum zichtbaar voor iedereen. Zou je daarmee kunnen lachen? Ik niet.
 
Stel: jij hebt een beautysalon en geeft ook relax massages. Je hebt een klant waar het wel mee klikt en je pleziert hem met een manueel hp. Diezelfde post dit daarna, met adres en al, op een prostitutieforum zichtbaar voor iedereen. Zou je daarmee kunnen lachen? Ik niet.
Ik stel mij de vraag je leest op dit forum waar er iets te beleven valt , als er dan vragen info op neer geschreven word , heb je blijkbaar een probleem , ik stel voor zoek dan een ander forum ,of lees de krant !
 
Ik snap dit allemaal niet zo goed. Ik ben zelf ook al bij Joema geweest voor een tantramassage, en daar hoorde ook een manueel hoogtepunt bij zoals dat in 99% het geval is. Als je er geen weet van hebt dat zij ook tantramassages geeft en je gaat dan voor een relaxerende of therapeutisch massage dan denk je misschien "hola, hier is meer mogelijk". Maar je moet niet gaan denken "oei, maar misschien is er dan nog wel meer mogelijk". Dames of heren die tantra aanbieden zijn geen sekswerkers hé.
 
Ik snap dit allemaal niet zo goed. Ik ben zelf ook al bij Joema geweest voor een tantramassage, en daar hoorde ook een manueel hoogtepunt bij zoals dat in 99% het geval is. Als je er geen weet van hebt dat zij ook tantramassages geeft en je gaat dan voor een relaxerende of therapeutisch massage dan denk je misschien "hola, hier is meer mogelijk". Maar je moet niet gaan denken "oei, maar misschien is er dan nog wel meer mogelijk". Dames of heren die tantra aanbieden zijn geen sekswerkers hé.
Het is nog altijd aan de klant zelf om te beslissen of een Hp word gedaan of niet toch ,wenst de dame dit niet ,dan mag je ook niet aandringen ! Ik ga ook geregeld naar een salon waar er enkel massage word aangeboden en niets meer !
 
Collega's/wandelaars,

Er bestaat zoiets als vraag en aanbod...
In de wereld is voor (soms veel) geld, bijna alles te koop.
Meestal wordt het aangeboden. Indien niet, vraag dan naar wat je graag zou hebben. "Neen" heb je sowieso als je niks vraagt, "ja" kan je meestal krijgen, al zal dat steeds een prijs hebben... Aan ieder voor zich om uit te maken of het die prijs waard is...
Ook al zijn er bepaalde huizen die slechts beperkt adverteren met sexuele handelingen (i.c. "happy end" bij de Thaise salons), of helemaal niet zoals de Chinese salons, iedereen die "niet van gisteren" is, weet wat daar gebeurt, ook al zal dat op de ene plaats verder gaan dan op de andere, een beetje afhankelijk van de dame en de klant...
Met een geklemde ruggenwervel kan je beter naar een goede kinesist gaan, als "weke delen" om aandacht vragen, dan kan je een massagesalon overwegen...
 
Zal ik woensdag zeker doen ,🤗ze is al blij na de Corona toestanden dat ze terug kan werken ,en iedere €€ is welkom heeft ze mij verteld !!
Ik ben er juist geweest een zeker goede tantra massage gehad op de futon , de rest moet je zelf ontdekken , maar ik ga zeker terug , en heb haar gevraagd of ze interesse heeft als er commentaar over haar zaak word gesproken , ieder zijn keuze om leuke of minder leuke dingen te schrijven meld ze !!! Ze weet wat ze doet melde ze 😉
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er juist geweest een zeker goede tantra massage gehad op de futon , de rest moet je zelf ontdekken , maar ik ga zeker terug , en heb haar gevraagd of ze interesse heeft als er commentaar over haar zaak word gesproken , ieder zijn keuze om leuke of minder leuke dingen te schrijven meld ze !!! Ze weet wat ze doet melde ze 😉
Ik heb volgende week een afspraak gemaakt bij haar, ze vroeg hoe lang, 90 of 120 minuten. Tantra met lingham. Ze gaf aan dat 120 het ultieme is. Dus ik ben nu wel erg benieuwd geworden. Op haar website staat wel €220. Is erg veel natuurlijk. Maar ergens droom je dan toch dat ze er plots gaat opzitten :)
Nog iemand ervaringen met haar? Doet ze dit helemaal naakt? Mooi lichaam? is er body tot body?
 
Helemaal naakt, is ongeschoren, b2b in zoverre dat dat bij tantra aan bod komt. Ik vind dat zij een heel mooi lichaam heeft. Ik vrees echter dat meer dan massage niet mogelijk is, ik bedoel dat echt seks. Ik vind het wel een heel intieme ervaring (zoals meestal bij tantra).
 
Helemaal naakt, is ongeschoren, b2b in zoverre dat dat bij tantra aan bod komt. Ik vind dat zij een heel mooi lichaam heeft. Ik vrees echter dat meer dan massage niet mogelijk is, ik bedoel dat echt seks. Ik vind het wel een heel intieme ervaring (zoals meestal bij tantra).
Ja klopt helemaal, ze geeft wel goeie tantra maar jammer geen iets meer
 
Ik ben er geweest afgelopen vrijdag. Het was best ok. Wel geen omkleedruimte of douche. Ze heeft achteraan aan ruimte met een futon en warmtestraler. Al bij al simpel. Het is een echte tantra met hoogtepunt. Ze is niet mijn ding maar ze doet het wel goed. Het start met meditatie. De massage op zich is redelijk maar geen hoogvlieger. Als je een rustmomentje wil beleven is het goed. Ze doet wel een body to body en komt wat geilen in je oor. Je word er misschien wat geil van maar dan is het niet mijn type. Ze geeft duidelijk aan om geen borsten en vagina aan te raken. dus dat deed ik ook niet, beetje billen knijpen wel. Inderdaad een ongeschoren poes, Ze brengt je wel handmatig naar een hoogtepunt. En vraagt dan erbij of ze het goed doet.... dat doet ze zeker goed, op een bepaald moment dacht ik dat ze aan het pijpen was maar toen ik opkeek was het dan met de handen. Ik had wel een goeie schieter toen ik kwam. Als ik een score zou geven, voor de tantra op zich 6,5/10 en voor de handjob 5/10. Voor hetzelfde geld ben je beter bij B2B. Ik ga niet meer terug. Beetje zonde van het geld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan