Apart verschijnsel op sexjobs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
24
15/01/23
15
Medewandelaars (en wellicht ook dames), hierbij even een waarschuwing: op sexjobs staat bij een hoop advertenties in de titel 06 44072439 vermeld, maar dat is niet het nummer uit de advertentie. Betreffend nummer is van Mr Bontkraag.

Geen idee hoe ze het doen, vermoed dat ze via updaten van advertentie (dat kan iedereen via profiel pagina per telefoon).

Hier aantal voorbeelden (niet alle profielen zijn even betrouwbaar, maar leek me toch te verdacht)




 
Dit verschijnsel is al zeker 2 weken bezig.
Samen met @DD_0182 zijn we al het een en ander aan het uitzoeken hierover.

Iets wat me opvalt is dat ze op strategische punten zitten, dus een groot bereik in het land.
Daarnaast heb ik wel succesvol met een van de dames kunnen afspreken (date was nogal rood om het zo te benoemen, was gewoon smerig). Dus fake is het niet, maar er zit wel wat anders achter.

Dat nummer was mij al even bekend en staat al denk ik ruim een half jaar als oplichter bekend.

Wordt wellicht vervolgt.......
 
Als je problemen wil hebben dan moet je zeker reageren op de advertenties van sexjobs. De meeste advertenties zijn fake. Als je reageerd op een advertentie, dan nemen ze niet eens de moeite om antwoord te geven.
 
Als je problemen wil hebben dan moet je zeker reageren op de advertenties van sexjobs. De meeste advertenties zijn fake. Als je reageerd op een advertentie, dan nemen ze niet eens de moeite om antwoord te geven.
Ben ik het niet mee eens, heb met 1 die dit nummer er ook op had op haar eigen nummer wel kunnen afspreken.
Was alleen niet al te best, maar heb ik gister een recensie over geplaatst.

Trouwens.... Gaan we weer:


Wat weer opvalt is dat ze door heel het land zitten.
Denk alleen dat de dames die hieraan mee werken niet door hebben dat ze hun eigen ruiten ingooien...
 
Niet alleen op SJ,

Op "Afspraakjes' zie je tegenwoordig ook meer en meer fake advertenties opduiken.

Vroeger was het vooral in de 'gratis sexdating' rubrieken, tegenwoordig (sinds de laatste maanden) meer en meer in de commerciële rubrieken, maar steeds makkelijk herkenbaar voor ervaren wandelaars...
 
Kelly Eindhoven ook zo fake als `Barbie haar tieten stoute-kelly-hier_8163044

Internet plaatjes. Als je op haar site kijkt nog veel meer van dit fraais. Sinkt naar professionele oplichting

 
Laatst bewerkt:
In ieder geval door sexjobs heb ik allemaal van die vervelende en dreigende berichten gehad. Dat ik geld moest overmaken anders werden mijn gegevens bekend gemaakt. Ik ben hier nota bene nog een topic over begonnen. Naderhand gelukkig niets meer van gehoord, maar toch zit je hier niet op te wachten. Natuurlijk moeten de goede onder de kwade lijden. Maar neem aan dat deze adverteerders het inmiddels ook wel weten dat deze site niet meer zo is zoals het lijkt.
 
In ieder geval door sexjobs heb ik allemaal van die vervelende en dreigende berichten gehad. Dat ik geld moest overmaken anders werden mijn gegevens bekend gemaakt. Ik ben hier nota bene nog een topic over begonnen. Naderhand gelukkig niets meer van gehoord, maar toch zit je hier niet op te wachten. Natuurlijk moeten de goede onder de kwade lijden. Maar neem aan dat deze adverteerders het inmiddels ook wel weten dat deze site niet meer zo is zoals het lijkt.
Als er geen reviews zijn en je toch het risico neemt..tja
 
Eens de proef op de som genomen, maar klopt allemaal niet.
Als je dat nummer appt (nee bellen kan niet want worden ze boos en weigeren ze) krijg je een link naar www.kusnina.nl dat weer gelinkt is aan www.stout.nl.
Het is niet mogelijk een afspraak via de app te maken, alleen via de site waar je uit eindelijk ook een betaalverzoek in de mail krijgt.

Ik vermoed dat de dames die dit nummer in hun advertentie plaatsen er een x bedrag voor krijgen.
Ik hoop dat Midhold weer even meeleest en actie onderneemt ;)
 
Eens de proef op de som genomen, maar klopt allemaal niet.
Als je dat nummer appt (nee bellen kan niet want worden ze boos en weigeren ze) krijg je een link naar www.kusnina.nl dat weer gelinkt is aan www.stout.nl.
Het is niet mogelijk een afspraak via de app te maken, alleen via de site waar je uit eindelijk ook een betaalverzoek in de mail krijgt.

Ik vermoed dat de dames die dit nummer in hun advertentie plaatsen er een x bedrag voor krijgen.
Ik hoop dat Midhold weer even meeleest en actie onderneemt ;)
Het aparte is, ik zag het nummer bij de titel ook bij een aantal betrouwbare advertenties voorbij komen. Dames die ik zelf al een tijdje ken, prima betrouwbare adressen.

Ik vermoed zelf dat het op een of andere manier mogelijk is om als buitenstaander dat nummer bij een titel te plaatsen. Wellicht via telefonisch omhoogplaatsen ofzo?

Wisselt ook bijna per dag welke advertenties het zijn. Blijft vreemd.
 
Het aparte is, ik zag het nummer bij de titel ook bij een aantal betrouwbare advertenties voorbij komen. Dames die ik zelf al een tijdje ken, prima betrouwbare adressen.

Ik vermoed zelf dat het op een of andere manier mogelijk is om als buitenstaander dat nummer bij een titel te plaatsen. Wellicht via telefonisch omhoogplaatsen ofzo?

Wisselt ook bijna per dag welke advertenties het zijn. Blijft vreemd.
Klopt, ik heb het vermoeden dat het een geld kwestie is, even dat nummer voor zoveel uur in de spotlight voor een x bedrag. Een hack lijkt me uitgesloten (zeker omdat het om verschillende advertenties gaat).

Ik ben er wel mee bezig maar het onderzoek loopt erg stroef.
Maar heb al enkele dagen dit nummer niet meer voorbij zien komen.
 
Code:
<span class="opvalsticker">&gt; kusnina.nl</span>
Kun je wellicht een advertentie omhoog krijgen (pun intended) en extra laten opvallen door zo'n sticker? Ook als het niet jouw advertentie is?
Met bellen lijkt me dat niet te kunnen, met credits misschien wel?
 
Laatst bewerkt:
Ik vindt het zo verdacht, dat zo'n oplichtende partij alle ruimte heeft op SJ, en ondanks het verwijderen of rapporteren, dezelfde oplichter gewoon weer terug is.

Men moet actief op IP adres of hostname gaan blokkeren. Geloof me dat is ff door die zure appel heenbijten maar zo'n oplichter raakt uit de handel met IP adressen vroeg of laat.
 
Dat werkt niet echt. Gebruik een mobieltje en blokkade is zinloos omdat een IP gedeeld wordt door een berg gebruikers (CGNAT voor de geïnteresseerden).

Verder is je ip veranderen niet heel moeilijk, de meeste oplichters weten wel hoe dat moet helaas.

Ze kunnen wel wat doen, maar ik denk niet dat het hoge prio heeft voor SJ. Kost immers tijd, en tijd is geld.
 
Je kunt relatief makkelijk alle activiteit van bijv. 1 ip adres controleren en de afweging maken of een blok nodig is ofniet. Het is maar een idee.

Maar oplichters verzieken het voor iedereen. Voor klanten, dames, website eigenaren en wat nog meer. De schade is veel groter dan die paar honderd euro.
 
 
Op MP nemen criminelen via phishing accounts over. Ik vraag me af of dit op SJ ook gebeurt. Ik denk van wel. En ook dat noch SJ noch de getroffen DVP's daar ruchtbaarheid aan geven. Als ze het al door hebben. Want een slimme boef wijzigt niet het wachtwoord maar wel de advertentie in de hoop dat de plaatser het niet snel door heeft.
 
Ja, dat gebeurd. Vooral redlights in belgie had er veel last van. Alle GSM nummers werden door oplichters verzameld, om vervolgens een SMS eruit te sturen met "Update uw redlights gegevens" gevolgd met een phishing website dat lijkt op redlights. Als men daar inlogt werkt het natuurlijk niet maar de oplichters krijgen wel de login details. Wat dan gebeurd is dat het telnr in de advertentie wordt veranderd, en oplichters middels deze manier aan de slag gaan. Bij de tijd dat het ontdekt wordt is de vogel al gevlogen. Enkele gedupeerde vaak.

Het is 1 van de redenen waarom ik telnr's afscherm, zie https://www.prive2day.nl/ - het is ff vervelend om verplicht een account te moeten hebben, maar ik kan meekijken of iemand zit te scrapen of niet en op basis daarvan actie ondernemen.
 
Daar had ik al even niet gekeken, maar zie al een 2 tal advertenties met een foto van een dame die een gemiddelde volger van deze rubriek binnen GR blindelings herkent. Hint : de oplichter op SJ die deze foto's gebruikte, heeft zelfs meldingen op zijn nummer op WHG laten blokkeren (en heb ik later weer laten deblokkeren 😂)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan