- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Plassex
- Speciale kleding verzoek
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3637417-ariana#overview
- Totale kosten (in euro)
- 250
Via whatsapp een afspraak gemaakt. Ging opzich redelijk soepel. Eenmaal aangekomen moest ik wel even wachten. Ze geeft haar exacte adres pas als je in de buurt bent. Dat vond ik een beetje vreemd, maar ze is erg discreet. Het was echt genieten. Het is een bloed en bloedmooie meid. Jong, slank, hele mooie billen en prachtige niet al te grote borstjes. Haar hele lichaam is wel vrij afgetraind, je kunt nergens echt heel lekker in knijpen, dat wil zeggen, het is allemaal wel een beetje "hard". Denk dat ze heel vaak sport. Maar het was voor mij de eerste keer met een DVP. Dus ja... wat kan ik zeggen. Voor mij was het een droom die uitkwam.
Ze is ook vrij klein, 1.60. Maar dat vind ik juist lekker. Zeer hygienisch. Kon gewoon douchen na afloop. Aardige meid.
De foto's kloppen trouwens ook, ze ziet er precies zo uit. Ze is hier tot 14 september en gaat dan een tijd weg. Ze zou hier in Januari pas weer zijn.
Ze is ook vrij klein, 1.60. Maar dat vind ik juist lekker. Zeer hygienisch. Kon gewoon douchen na afloop. Aardige meid.
De foto's kloppen trouwens ook, ze ziet er precies zo uit. Ze is hier tot 14 september en gaat dan een tijd weg. Ze zou hier in Januari pas weer zijn.
Laatst bewerkt: