Recensie Ariana, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jacker

Newbie
7
11/09/22
9
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Plassex
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3637417-ariana#overview
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Via whatsapp een afspraak gemaakt. Ging opzich redelijk soepel. Eenmaal aangekomen moest ik wel even wachten. Ze geeft haar exacte adres pas als je in de buurt bent. Dat vond ik een beetje vreemd, maar ze is erg discreet. Het was echt genieten. Het is een bloed en bloedmooie meid. Jong, slank, hele mooie billen en prachtige niet al te grote borstjes. Haar hele lichaam is wel vrij afgetraind, je kunt nergens echt heel lekker in knijpen, dat wil zeggen, het is allemaal wel een beetje "hard". Denk dat ze heel vaak sport. Maar het was voor mij de eerste keer met een DVP. Dus ja... wat kan ik zeggen. Voor mij was het een droom die uitkwam.
Ze is ook vrij klein, 1.60. Maar dat vind ik juist lekker. Zeer hygienisch. Kon gewoon douchen na afloop. Aardige meid.
De foto's kloppen trouwens ook, ze ziet er precies zo uit. Ze is hier tot 14 september en gaat dan een tijd weg. Ze zou hier in Januari pas weer zijn.
 
Laatst bewerkt:
Helaas wel inderdaad, haha! Maar het is mij te duur om het vaak te doen. Ik wilde het een keer meegemaakt hebben. Wie weet doe ik het zo nu en dan, maar zeker niet te vaak. Daar is de energierekening tegenwoordig te hoog voo
Ach reken de tijd dat je bij haar bent en dus thuis geen energie verbruikt als je winst. Dan valt de prijs iets mee... Nog steeds duur hoor, maar om de leed nog meer te verlichten 😂
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan