Recensie Ariana, Den Haag (voorheen Purmerend, Leiden, Haarlem, Zaandam, Rotterdam, Tilburg) 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Meeste dames hebben van dat bad & douche inéén spul staan. Bij mijn laatste adresje stonden 4 verschillende, keuze was aan mij. Heeft ze dat niet staan joh? Kleine moeite, en voor haar toch ook fijn dat klant fris is.
Nee, sta steeds te klootviolen met een pompje met zeep voor het handenwassen, wat verderop op de wastafel staat. In de douche uberhaupt geen zeep meestal. Slordig inderdaad en een gek idee.
 
Ik vind dit wel grappig om te lezen, want ze zei dat ze hygiëne heel belangrijk vindt. Als er dan geen zeep staat.. Voor mij geen herhalingsgevaar overigens, want qua hygiëne mag het inderdaad beter en van haar eigenlijk ook. Ik stond een keertje vlakbij haar deur, maar ik moest wachten totdat de klant voor mij vertrok en meteen deed ze de deur voor mij open en wilde meteen (tong)zoenen met mij bij binnenkomst. Daarbij vertelde ze nog dat ze met 70% van haar klanten mee (tong)zoent. Het is wel een knappe dame, daar ben ik het zeer mee eens.
 
Ja, precies dat, ze moet gewoon een half uurtje plannen tussen de bezoeken in en even rustig opfrissen. Om die reden plan ik altijd liefst vroeg in de ochtend, wat natuurijk echt niet nodig zou moeten zijn.
 
Ariana plant idd erg strak.

Heeft vroeger ook in een club gewerkt, dus misschien dezelfde 'erin en eruit' planning aangehouden. Wat uiteraard de hygiëne niet altijd ten goede komt…..🙈
 
Beetje offtopic, excuses, maar wat ik meestal probeer is de dame mee de douche in te krijgen. Dan weet ik dat ze 'schoon' zijn en het heeft ook wel iets van voorspel. Overigens merkte ik wel dat niet alle dames daarop zitten te wachten (ik douch altijd voor vertrek en dus ook nog op verzoek van de dame bij hen).
 
Een uurtje met Ariana is genieten. Leuke spontane Nederlandse meid, die echt verslaafd aan sex is (of dat althans heel goed doet geloven). Geen blad voor de mond en kletst honderd uit.
Hoe ze het voor elkaar krijgt om steevast zo energiek te blijven is me een raadsel, want volgens mij ziet ze gerust 10-15 man op een dag. Dat blijft wel een beetje een raar, ik heb ook regelmatig iemand voor de deur zien staan 'wachten', waarvan ik 99% zeker was dat hij mijn opvolger zou worden. Desalniettemin doet dat niets af aan het moment met haar, wat simpelweg weergaloos is.
Ze houdt van tongzoenen en kan dat goed, pijpt standaard met condoom (50 euro extra voor zonder), maar daar merk je weinig van. Favo standje is achterlangs, terwijl je haar bij haar armen vasthoudt. We eindigen altijd bezweet en uitgeput.

Voornaamste nadeel is dat ze niet heel netjes is. Je weet gewoon dat het bed niet wordt verschoond, de handdoeken vermoedelijk ook niet zo vaak en er is geen fatsoenlijke zeep in de douche. Geen idee of dat iets zegt over de hygiene, maar het is vooral jammer.
Nederlandse meid? Strookt niet met haar uiterlijk/advertentie en wat de andere wandelaars zeggen?
 
Wat een onbeschofte dame je maakt een afspraak met haar met een tijdstip en na 2 uur voor de afspraak gaat ze je blokkeren heel onbeleefd ook als je andere dingen niet kon doen om met haar af te spreken geen aanrader deze dame..
 
Als je op een zwarte lijst staat, maakt ze waarschijnlijk ook niet eerst een afspraak ?

Ik (her)kende dit gedrag voorheen ook niet bij/van Ariana. Ben al geruime tijd een vaste klant, maar sinds ze weer terug van weggeweest is heeft ze bij mij ook al 2x een afspraak (redelijk last-minute) afgezegd met eoa vaag excuus.

Het lijkt er - mede gezien ook de ervaring van mus - op, dat de betrouwbaarheid tav afspreken er niet op vooruit is gegaan.

Jammer hoor
 
Vind haar ook opvallend stilletjes, normaal gesproken reageert ze onmiddellijk op appjes (bij vaste klanten). Benieuwd wat er aan de hand is.
 
Dinsdag geweest in Purnerend, potver wat lekker. Borsten iets te hard naar mijn smaak maar voor de rest prima. Jammer dat beffen extra is, geen gebruik van gemaakt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9946473-ariana
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dame is een ster inderdaad, pijpster, neukster. The whole package.
Tongt heeerlijk met je, kijkt je diep in je ogen aan tijdens het pijpen, is superlenig, jammer dat ik er geen vinger in mocht stoppen anders was heel der bank nat geweest.
Verschillende standjes gedaan op de bank, beide bezweet. Deze dame is echt een topper.
Als afsluiter ging ze voor mij hurken en trok ze me af waarna ik heel der tieten had volgespoten. Ze veegde dit enkel met wc papier af, degene na mij heeft wellicht enkele kindjes van mij, in zijn mond als die haar tieten gelikt heeft ( er stond alweer iemand voor de deur )

Minpuntjes, teveel licht in de huiskamer, haar prullenbak mag ze wel vaker verschonen (zat tot aan de nok vol met tissues, dame is maar een druk bezochte)
 
Ja klopt, opvallend is ook dat zij over de whatsapp doet alsof het je vriendin is, waar de meeste DVP niet tot aan kortaf reageren.
Deze meid laat merken dat ze van aandacht houdt en kan daar leuk mee omgaan.
Echt een van de betere!
 
Ik ben vorig jaar voor het laatst bij haar geweest. Bed was ranzig te noemen, vol met vlekken van make-up en andere afscheidingen. Als je nog wil douchen kan je beter je eigen handdoek meenemen. En mede door haar super strakke planning zal ze niet na elke klant kunnen douchen. Het is een knappe vrouw met goede diensten. Maar ik kom er niet meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan