Recensie Ariana, Den Haag (voorheen Purmerend, Leiden, Haarlem, Zaandam, Rotterdam, Tilburg) 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Persoonlijk zie ik dvp als een snoepje waar je even zin in hebt, nadat ik ben klaargekomen ben ik ook echt totaaal niet geïnteseerd meer in diegene en vertrek ik het liefst. 1 uur met iemand blijven lijkt mij meer dan genoeg. Sterker nog meerdere tijd met iemand doorbengen kost ook nog is klauwen met geld
 
Ik ben vorig jaar voor het laatst bij haar geweest. Bed was ranzig te noemen, vol met vlekken van make-up en andere afscheidingen. Als je nog wil douchen kan je beter je eigen handdoek meenemen. En mede door haar super strakke planning zal ze niet na elke klant kunnen douchen. Het is een knappe vrouw met goede diensten. Maar ik kom er niet meer.

Wel herkenbaar...zit er een beetje hetzelfde in. Het is best wel een toppertje en samen met haar ranzig worden / doen is natuurlijk behoorlijk geil...maar de ranzigheid van je voorganger van der aflikken is wat minder als je erover gaat nadenken...ik ben zelf zeker 3x weggegaan bij net voor de tijd komen, waar de voorganger al meteen klaarstond en nu stiekem weet hoe mijn lichaamssappen proeven ;)

Die strakke planning is voor mij ook echt een minpunt; de laatste x dat ik wou gaan gaf ze wat tijden door, maar wat voor mij uitkwam lag precies tussen 2 andere dates gepropt...dat gaf mij al een soort stress en nouja weten (en bij haar ook vaak zien) dat ze direct voor en na mij ook geneukt ging worden was niet super sexy...

De laatste x dat ik ging dacht ik ga lekker vroeg hahaha ben ik de eerste, maar toen was ze nog niet helemaal wakker, moest ze echt opstarten lol dus dat was wel de schoonste maar zeker niet de meest memorabele keer. Verder niets slechts over Ariana; 100% vermaakt met haar...ga duidelijk nog wel eens buurten :p
 
Wel herkenbaar...zit er een beetje hetzelfde in. Het is best wel een toppertje en samen met haar ranzig worden / doen is natuurlijk behoorlijk geil...maar de ranzigheid van je voorganger van der aflikken is wat minder als je erover gaat nadenken...ik ben zelf zeker 3x weggegaan bij net voor de tijd komen, waar de voorganger al meteen klaarstond en nu stiekem weet hoe mijn lichaamssappen proeven ;)

Die strakke planning is voor mij ook echt een minpunt; de laatste x dat ik wou gaan gaf ze wat tijden door, maar wat voor mij uitkwam lag precies tussen 2 andere dates gepropt...dat gaf mij al een soort stress en nouja weten (en bij haar ook vaak zien) dat ze direct voor en na mij ook geneukt ging worden was niet super sexy...

De laatste x dat ik ging dacht ik ga lekker vroeg hahaha ben ik de eerste, maar toen was ze nog niet helemaal wakker, moest ze echt opstarten lol dus dat was wel de schoonste maar zeker niet de meest memorabele keer. Verder niets slechts over Ariana; 100% vermaakt met haar...ga duidelijk nog wel eens buurten :p
Deze verhalen weerhouden mij ook om te gaan, vindt het naast niet heel smakelijk ook wel een afknapper.
Gezien er zoveel mensen dit melden lijkt dit een gegeven, erg jammer want het is wel mijn type qua uiterlijk.
En de 50euro per extra, zou 260 kwijt zijn voor een uur, ja dan wil ik al helemaal niet het lopende band werk.

Heb ook veel app contact met haar en daar lijkt dat strakke plannen toch mee te vallen, tenzij ze appt terwijl ze ligt te neuken 🤣
 
Hoewel het het is, voelt het met haar niet als lopende band werk hoor; ik zou gewoon gaan en er niet teveel bij stil staan...en bij thuiskomst douchen ;)

Voor mij is 150pu de max; ik ga niet voor 'extra's' betalen...voor beffen vind ik echt absurd en 50,- voor pzc is 'normaal' I know, maar voor mij niet. Mocht ik een 'gratis' pzc muntje van iemand krijgen tho, zou ik hem wel bij Ariana inzetten denk ik hahaha het is inmiddels al een tijd geleden maar kan die 1e pijpen nog zo voor de geest halen :p
 
Ik heb nog geen ervaring met deze dame, maar haar foton 's en omschrijving doet me denken aan iemand ik misschien al ken.
Weet iemand toevallig of ze vroeger onder de naam Lana of Nora heeft gewerkt ? Ze heeft in ieder geval mijn interesse gewekt. ☺️
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet man.. Nora was een francaise, had geen fakes. DS adverteerde toen met 26 maar ze was minstens 6 jaar ouder. Ik zie de overeenkomsten niet en ze zou er nu zeker niet als 26 uitzien.
Maar als iemand weet of ze weer ontvangt hou ik me graag aanbevolen. Ze zit in mijn top 3 :sneaky:
 
Ik weet niet man.. Nora was een francaise, had geen fakes. DS adverteerde toen met 26 maar ze was minstens 6 jaar ouder. Ik zie de overeenkomsten niet en ze zou er nu zeker niet als 26 uitzien.
Maar als iemand weet of ze weer ontvangt hou ik me graag aanbevolen. Ze zit in mijn top 3 :sneaky:
Kan me ook vergissen. Bij mijn weten adverteerde DS haar als Perzisch, maar DS geeft wel vaker verkeerde nationaliteiten weer van de dames.
Lana/Nora had ook meer krullend haar, maar ik dacht dat ze haar kapsel misschien had veranderd. Qua leeftijd zou ze nu begin dertig moeten zijn vermoed ik. Toen ik de foto's van Ariana zag en de recensies las, moest ik aan Lana/Nora denken. Binnenkort hoop ik met Ariana af te spreken, dan zal ik het zeker weten. ☺️
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9946473-ariana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb onlangs een afspraakje kunnen maken met Ariana en dat was een hele prettige ontmoeting.😍
Alle voorgaande positieve recensies kan ik beamen. Ariana is een mooie en welgevormde jongedame die uitstekende service biedt.
Er was meteen een goede klik tussen ons. Bovendien spreekt ze goed Nederlands, zodat je ook nog een leuk gesprekje kan voeren.
Ze is duidelijk een pro en een echte GFE. En omdat ze de uitstraking van een knappe girl-next-door type heeft, voelt alles daardoor meer echt aan.
Verder vind ik haar welbespraakt en intelligent. hoewel ze wel vaak naar je mond praat. Maar dat doen bijna alle goede DVP's. 😊

Enige minpunt vond ik de buurt en ontvangstlocatie, hoewel de kamer zelf wel schoon en netjes is. Van onhygiënisch toestanden, zoals in sommige reacties wordt besproken, heb ik niks kunnen merken.

In ieder geval ben ik van plan om haar vaker en langer te bezoeken. Ze gaat me veel geld kosten vrees ik, maar dat vind ik het wel waard. 😜
 
Laatst bewerkt:
In dit topic wordt toch echt gezegd dat Ariana ook Coco is:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan