Vanmiddag deze dame bezocht. Reuze slank met een mooie glimlach mooi gezicht. Op haar zij staat verticaal wat geschreven. Op de deur in haar kamer staat Irina, dus ik denk dan ook dat ze het was. Ik vroeg nog of de dame naar haar kamer een zusje was. Ze komen mij een beetje hetzelfde over. Lang, slank, donker haar, maar ze zei hier geen zusjes te hebben. Ik had gevraagd pijpen/neuken/met beffen en ze zei 70. Ik betaal dat tegenwoordig vaak, dus heb niet af zitten dingen. Toen ik op bed lag, kreeg ik een papiertje met een gat erin om mijn lul, omdat ze geen haartjes wilde voelen. Zal de volgende keer wat beter scheren. Ik dacht nog dit wordt waarschijnlijk niks. Maar even later kwam ze toch in 69 op mijn gezicht zitten, en dat was heel aangenaam. Ik mocht niet naar binnen met mijn tong, maar daagde haar af en toe plagerig uit. Ze heeft inderdaad een prachtig kontje zo vlak bij mijn gezicht kon ik het mooi bekijken. Daarna nog beetje kontlikken terwijl ze met mijn tepels aan het spelen was. Dit ging redelijk lang door en dit vond zij ook leuk. Nou ik was behoorlijk hard en wilde ik neuken, maar ze wilde mij eerst nog pijpen. Goed dan, ik klaag niet. Dit deed ze een beetje ruw en hard, maar dat kon met niet schelen. Toen dan toch neuken, Gedoe met glijmiddel, dat had ik toch net al gedaan? Handje erbij maar ik prikte haar flink vast aan mijn staaf, en het handje kon weg. Lekker stevig liggen neuken, en het resultaat was een krachtig orgasme. Ik wil haar wel opnieuw zien, maar dat ik niet mijn gang mag gaan bij het likken van haar kutje, twijfel ik. Misschien eens iets anders proberen volgende keer.