Recensie Arina/Irina (Roe), Den Haag, Doubletstraat 5 k1 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar de 29e nog gepaald voor 60,- met beffen. Helaas niet zo'n heel mooi kutje met die flappers eraan maar de rest is top te noemen! Doggy kon ik ook flink doorrammen en het was reuze gezellig. Ze geeft je een buurmeisje gevoel dat gewoon lekker is. Jammer dat de verwarming zo hoog staat, verder is het prima.
 
Staat ze er nog? Wil dit weekend langswippen :) Voor mij een topper alleen jammer van het kutje met lange lipjes maar verder 10/10! Dus een correctie erop en chapeau )
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Weet iemand of ze dit weekend nog werkt? Wil graag weer eens langs :)

Ik heb haar nu iets van 4x bezocht en de laatste x was zonder meer het beste. Ze heeft een heerlijk kontje en wil 'r sterretjedaar graag laten likken. In verschillende standjes heb ik haar mogen baffen en ze kirde lekker erop. Anaal vingen ging niet omdat ze nogal strak is maar wie weet is het mogelijk in de toekomst. Ook al ben ik groot geschapen, ik mocht flink doorrammen in doggy en ook haar sterretje masseren. Al met al een heerlijk meisje voor zo'n zacht prijsje dat ook totaal niet over de tijd loopt te zagen en niet rookt!
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Was eigenlijk op zoek naar Coco maar niet aangetroffen, zag wel dat Irina terug was en aangezien ik toch benieuwd was als liefhebber naar haar grote onderlippen de gok gewaagd, afijn ze zijn inderdaad groot maar ik heb ze liever meer hangend als tot "een soort propje opgekruld " (mijn beschrijving van haar lippen). Heb wel een tijdje liggen likken maar de reactie was flink gemaakt nep. Uiteindelijk haar gevraagd om 69 en me klaar te pijpen . Hoewel een aardig meisje zal er zeker geen herhaling in zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan