Aston Villa-speelster Alisha Lehmann onthult: ‘Voetballer bood me 100.000 euro voor seks’

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 653

Stamgast
Forumpionier
651
05/07/21
1.011
38
De Zwitserse voetbalinternational Alisha Lehmann (24) komt in een podcast met een opmerkelijke onthulling. Volgens de speelster van Aston Villa zou 'een beroemde voetballer' haar 100.000 euro hebben geboden in ruil voor seks.
 
Winston Churchill hield ook van ondeugende grappen. Aan een mooie dame: "als ik u 50 pond zou bieden, zou u dan de mijne willen zijn"?. "Oh nee". "En als ik u een miljoen pond zou bieden"?. "Oh ja". "Zie je wel, het hangt alleen maar van de prijs af".
 
De Zwitserse voetbalinternational Alisha Lehmann (24) komt in een podcast met een opmerkelijke onthulling. Volgens de speelster van Aston Villa zou 'een beroemde voetballer' haar 100.000 euro hebben geboden in ruil voor seks.
Ik kan niks over haar voetbal prestaties zeggen, maar wil best een nachtje met haar doorbrengen voor max: 500 euro. + hotel. Zo knap is ze ook weer niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan