Recensie Aukje, Veldegem 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dirtyworkz

Wandelaar
32
21/10/21
4
3
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/aukje-the-girl-next-door.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag, na lang twijfelen, toch eens een afspraak gemaakt bij Aukje in Veldegem.
Ontvangt langs een drukke baan tussen Brugge en Torhout. Eens aangekomen snel aangebeld en Aukje deed de deur open, jammer genoeg niet in sexy lingerie, maar in een lelijke pul en een gewone jeansbroek.
Neemt je mee naar binnen waar je eerst door een rokerige woonkamer moet om naar de kamer te gaan.
Hygiëne in de kamer is niet echt ok, veel haar op het bed en het ruikt er ook niet echt fris.
Zelf neemt ze ook niet echt enorm veel initiatief om de sfeer erin te brengen, integendeel, babbelt er maar op los.
Toch kleren uitgedaan en begonnen met een massage van de rug.
Het lichaam van Aukje is niet slecht, heeft mooie borsten, maar de buik en kont zijn niet echt strak te noemen. In haar poesje heeft ze 2 piercings, wat ik zelf niet echt aangenaam vond.
Na de massage van de rug mocht ik omdraaien en begon ze te pijpen, en ik moet zeggen, dat doet ze weel heel goed. Ze weet de plekjes zitten waardoor ik al vrij snel klaar kwam. Jammer genoeg bleef het bij deze ene keer aangezien ze niet echt aanstalten maakte om me daarna nog geil te krijgen.
Heb dan zelf gevraagd of ik haar mocht beffen, en, nadat ze eerst op haar klok keek, mocht ik dat doen. Ze kwam wel lekker klaar, maar daarna was ze weer zo droog of iets.

Kortom, geen goede ervaring met Aukje. Twijfel of het aan mezelf ligt want ben een vrij jonge gast met een mooi uiterlijk, zeer verzorgd en heb een vlotte babbel.

Zeker niet voor herhaling vatbaar.
 
Ik ging er vroeger ook vaak toen ze nog in Torhout ontvangde. Ben twee keer geweest in Veldegem. Service is er gi-gantisch op achteruit gegaan. Niet proper inderdaad en plots kan er vanalles niet meer wat vroeger geen probleem was, vraagt meer geld, noem maar op. Toen ik het nog een derde kans wou geven stond ik voor een gesloten deur. Mij ziet ze nooit meer terug. Die heeft echt haar beste tijd gehad en wil volgens mij nog wat klanten uitmelken voor ze er definitief mee kapt, heb het al vaker weten gebeuren helaas... Men weze gewaarschuwd.
 
Kan i
Ik ging er vroeger ook vaak toen ze nog in Torhout ontvangde. Ben twee keer geweest in Veldegem. Service is er gi-gantisch op achteruit gegaan. Niet proper inderdaad en plots kan er vanalles niet meer wat vroeger geen probleem was, vraagt meer geld, noem maar op. Toen ik het nog een derde kans wou geven stond ik voor een gesloten deur. Mij ziet ze nooit meer terug. Die heeft echt haar beste tijd gehad en wil volgens mij nog wat klanten uitmelken voor ze er definitief mee kapt, heb het al vaker weten gebeuren helaas... Men weze gewaarschuwd.
Volledig mee eens, vroeger ook nog geweest bij deze dame. Vroeger was ze top, nu jammer genoeg flop.
 
Hoho... Ik bezoek Aikje al jaren. Misschien al wel 10 jaar. Meestal zo eens in de maand. Ik bezocht haar in Wijnendale, in Ardooie, in Lendelede, in Torhout,... en nu in Veldegem. Ik mag dus wel zeggen dat ik Aukje ken en weet waarvoor ze staat. Ik moet toegeven dat de huidige locatie niet de leukste is van alle locaties die ze al had. De rokerige kamer vind ik ook vervelend. Aukje zelf rookt niet, maar ze deelt het huis met iemand die er wellicht niet genoeg van krijgt. Dat doet echter allemaal niet af van de inzet die Aukje steeds doet om het haar klanten aangenaam te maken. Op het gebied van de seks heeft ze me nog nooit ontgoocheld. Ze kan me perfect opgeilen, pijpt me heerlijk en het verdere spel is steeds top. Aukje is geen fotomodel. Als je een opgespoten bimbo zoekt, moet je elders zijn. Aukje is een gewoon meisje, geen 'perfect' lichaam. Maar ze is lief, vriendelijk, eerlijk, altijd geil met een grote beroepsernst. En dat is belangrijk. Toch?
 
Ik heb een mindere ervaring met Aukje. Heel veel babbelen en heel weinig seks. Ik was nog maar 5 min. binnen en ze trok mij klaar. Geen pijpen, geen beffen, geen tongzoenen, geen intiem. De rest van het half uur heeft ze vol gebabbeld over koetjes en kalfjes. Wel heel lief en vriendelijk, dat zeker. Ze vertelde dat ze al jaren een klant heeft die elke vrijdagnamiddag voor 2 uren bij haar komt. Die is heel tevreden van haar diensten. Die zal wel een klik met haar hebben die ik niet had. Voor mij geen herhaling.
 
Ik heb spijt dat ik deze recensies niet eerder gelezen had. Bij haar geweest omdat ik toevallig die baan moest passeren. Laten pijpen zonder condoom voor 65 euro, da's niet slecht, maar de omstandigheden waren helemaal zoals hierboven al beschreven.
 
Ik heb Aukje een klein jaar geleden ontdekt, en ga er sindsdien met veel goesting naartoe. Ze is vriendelijk en aangenaam in de omgang, maar het belangrijkste is dat ze zeer bekwaam is, duidelijk veel ervaring heeft en haar werk ernstig neemt. Ze heeft me telkens met veel inventiviteit uitstekend verwend, en zorgde dat ik tevreden buiten kwam. Ze is in jaren het beste wat mij op dat vlak is overkomen. Wat sommigen hier verkondigen steekt fel af tegen mijn ervaringen. Er is bv. helemaal geen probleem wat hygiëne of inzet betreft. Misschien was er bij betrokkenen geen klik (wat kan gebeuren), maar dat is geen reden om zo negatief uit de hoek te komen! Ik kijk alvast uit naar een volgende sessie!
 
petervdw: ik treed jou helemaal bij.
Aukje is bekwaam, heeft veel beroepsernst,...
In de loop der jaren bezocht ik haar misschien al wel 50 keer (wellicht nog meer) en nog nooit heeft ze me ontgoocheld.
 
Even een update. Aukje heeft haar plek in Veldegem verlaten en ontvangt nu in Roeselare. De accomodatie is er flink op vooruit gegaan. De kamer in Veldegem was immers niet echt top ;-), maar deze locatie is ruimer, netter, luxueuzer, leuker,... Kortom: veel aangenamer. En dat merk je ook aan Aukje zelf: ze doet haar werk (weer) graag, met overgave, met beroepsernst! De minieme prijsverhoging neem ik er met veel plezier bij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan