Afgelopen vrijdag zal wel de laatste echt zomerse dag zijn geweest van dit jaar. Er was veel te beleven in de duintjes bij IJmuiden, laatste kans om nog even lekker te genieten, vrij & blij op het strand. In een duinpannetje lag een koppel, midden 40 denk ik, lekker te strelen en te tongen. Zij lag op haar buik, de man aaide de vrouw geduldig over rug en billen met af en toe een vingertje in de bilspleet en af en toe een uitstapje wat lager naar haar gleufje. Zij zag er prima uit, met fijne tieten en billen, maar vooral heel gewoon eigenlijk, type dat je iedere dag kan tegenkomen bij de bakker. Ik kon zien dat ze steeds geiler werd, haar benen gingen wat meer uit elkaar, af en toe duwde ze haar bekken omhoog, ze greep steeds vaker de pik van de man. Na een minuut of 20 ging ze op haar rug liggen, benen nog redelijk bij elkaar. Het strelen en tongen ging verder, beentjes steeds wijder, beetje kronkelen af en toe, ik kreeg steeds meer uitzicht op haar vulva met lipjes die steeds wat verder opengingen. Geil! Op een gegeven moment hield ze het niet meer, ze trok haar knieën op, haar kutje was helemaal open en hij moest in haar komen. Ze kreunde lekker, ze was echt toe aan een goede beurt. Ik ging wat verzitten zodat ik tussen haar opgetrokken benen kon kijken met zicht op zijn pompende ballen en daaronder haar kontgaatje. Heel geil, maar helaas vroegen ze me niet om mee te doen voor DP

. Ze kwam lekker klaar, hij ook, en na een korte pauze gingen haar benen weer wijd en ging hij op zijn buik ertussen liggen om haar nog stevig te beffen. Ze kwam nog een tweede en derde keer luid kreunend klaar, hij heeft onderhand z'n eigen zaad weer opgelikt lijkt mij. En toen werd het tijd om even te gaan zwemmen. Er waren een paar kijkers, respectvol op een afstandje, ik zat er het dichtste bij, vonden ze prima.
Dit als inspiratie tijdens de komende wintermaanden: het is hier echt een paradijsje, eigenlijk een gemiste kans dat niet veel meer koppels dit uitproberen. Ik hoop dat na de winter meer stellen langskomen voor 'een mannetje meer' en om lekker te genieten van zon, zee, strand en naakte lijven

!