Recensie Axelle, Harelbeke 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lolly pop

Vaste klant
165
28/12/22
142
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-axelle.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Reeds enkele keren afgesproken met Axelle.Afspraak maken verloopt vlot via Whatsap.
Ontvangt in de gekende locatie.
Een kort praatje, een verfrissende douche en dan een aangename tedere vrijpartij.
Waar Axelle mooi in meegaat en geniet.
Wordt een van mijn vaste dames
 
Vroeger eens gemaild met de vraag of tepelzuigen tot de mogelijkheden behoorde (stond toen niet op haar profiel). Ze antwoordde dat ze het niet graag had. Was voor mij een afknapper en heb het dan maar daarbij gelaten. Nu staat het wel onder haar mogelijkheden :unsure:
 
Reeds enkele keren afgesproken met Axelle.Afspraak maken verloopt vlot via Whatsap.
Ontvangt in de gekende locatie.
Een kort praatje, een verfrissende douche en dan een aangename tedere vrijpartij.
Waar Axelle mooi in meegaat en geniet.
Wordt een van mijn vaste dames
Ik kan jouw positieve review alleen maar bevestigen.
Vorige week een goede ervaring met haar gehad, vriendelijke dame, ziet er goed uit. Niets op aan te merken!
Niet terughoudend qua tongkussen.
Foto's zijn ofwel een tijdje oud ofwel photoshop, intussen zijn er heel wat tattoo's bij gekomen.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-axelle.html
Totale kosten (in euro)
€110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net een bezoekje gehad bij Axelle in de Villa in Harelbeke.
Axelle is een zeer vriendelijk meisje met een rollende "r" en een mooi snoetje.
Ze stelt je echt op je gemak en maakt het een leuke ervaring.
Bovendien kan ze nog eens goed (diep) pijpen ook, daar was ik net naar op zoek.
Ik mocht voor een meerprijsje gewoon alles in haar mondje schieten en klaar is kees.
Zeker herhalingsgevaar.
 
Vorige vrijdag ook voor eerste keer bij Axelle geweest. En kan 't bovenstaande alleen maar bevestigen. Had haar best gedaan om de kamer gezellig te maken. Mooie , toffe dame. Had gekozen voor Rimmen en dat deed ze ook lekker.

Zeker vatbaar voor herhaling.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/axelle-199/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Daarnet een bezoekje gebracht aan Axelle in de bekende villa te Harelbeke.

Service met een hoofdletter 'S'. Echt perfect.

De communicatie om een afspraakje vast te leggen is zeer gemoedelijk. Ik kreeg daar al een goed gevoel bij.
Daar toegekomen zag ik dat ze heeft de moeite had genomen om de kamer met lichtjes te versieren en zijzelf straalt een naturelle rust uit. Ik voelde onmiddellijk dat het goed zat.

Tijdens een inleidend babbeltje kleren uitgedaan en toen ik naast haar op het bed plaatsnam begon zij vol overgave te tongzoenen (en laat dit nu nét datgene zijn wat ik super belangrijk en geil vind).
Dan volgde er een intense pijpbeurt waarbij ik het gevoel had dat zij er ook van genoot, en vooral dan toen ik ook haar clitje bewerkte terwijl ze pijpte.
Daarna het jasje om en ze kwam op mij zitten. Heerlijk haar zo, zelf genietend, bezig te zien. Niettegenstaande ze zelf vroeg of het wat rustiger moest heb ik haar laten doen en spoot al gauw het jasje vol :) . Er was nog wat tijd over en in plaats van mij naar buiten te duwen stelde ze zelf nog een kleine massage voor.

Axelle is een echt naturelle Vlaamse jongedame. Een echte GFE. Ze ziet mij zeker nog terug!
 
Zopas een tweede bezoekje aan deze jongedame gebracht. Net zoals de vorige keer een TOP-ervaring.

Bij het maken van het afspraakje had ik een kledingswens geuit en ik merkte dat daar volledig aan werd voldaan. Ik kreeg het al warm van de eerst seconde.

Zonder aarzeling volop tongzoenen, een PZC om U tegen te zeggen, wat spelen met haar lichaam, een 69. Dan MC op mij komen zitten en heerlijk rijden. Ze genoot. Ik kreeg het heel moeilijk... Maar toch nog de kans genomen om het in doggy af te werken met een heerlijk hoogtepunt.

Buiten adem maar voldaan nog een gezellige babbel gedaan en met een smakkerd afscheid genomen.

Tot de volgende!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-axelle.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enkele weken geleden langsgeweest bij Axelle in Harelbeke.
De ervaringen van de anderen kloppen. Je wordt goed ontvangen en ze sext graag.
Axelle zou niet opvallen als je haar tegenkomt op straat, de modale buurvrouw waarvan je de hobby niet vermoedt. Ze ziet er gewoon uit, maar haar prestaties zijn bovengemiddeld. Is iets zwaarder dan op de foto's, maar heeft een lekker lichaam met naturelle C/D cup die mals aanvoelt. Ik vermoed dat ze een borstverkleining of -lift heeft gehad, want ze heeft een vrij groot litteken onder haar boezem. Is echter zeer mooi gedaan en het litteken valt absoluut niet op.
Axelle tongzoent diep en enthousiast, pzc met veel afwisseling en laat zich gewillig beffen. Ze heeft een kleine clit en het duurt even eer ze op dreef geraakt, ze is een stille genieter, maar na een kwartiertje kreeg ik haar toch klaar, gezicht rood aangelopen, een klam lichaam en een druipnatte kut.
Afgemaakt in een 3-tal standjes en na het komen nog even liggen napraten. Na 45' stond ik terug op de stoep van de villa. Mocht het niet zo ver rijden zijn, kwam ik waarschijnlijk vaker.
 
Zaterdag ook een top-date gehad met Axelle.
Eerst een kort babbeltje, gevolgd door passioneel tongzoenen. Afgezakt naar de lagere regionen waar ik heb heb klaar kunnen beffen. Hiervoor wel een 10 minuutjes nodig gehad. Vervolgens nam zij het initiatief om me lang en diep te pijpen. Zij dan on top en uiteindelijk afgemaakt in missio.

*mod edit: privacygevoelige gegevens verwijderd*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan