Aziatische dames Boom 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Tommy ik weet niet of het je opgevallen is maar in China worden de meisjes als "te oud" beschouwt als ze de 25 zijn gepasseerd. Daarna gaan ze op zoek naar alternatieve werkplekken, en komen in de loop van de tijd in Europa terecht. Vooral ze in NL of BE zitten zijn ze dik in de 30 of 40.
 
Als ik voor meisjes betaal, heb ik ze graag jong. Boven de dertig vind ik echter zelf nog niet meteen een probleem. het blijft oplichting als ze in de advertentie bv 28 zijn en in het echt bv 35. Een Europese dame van 35 vind ik heel dikwijls nog best even sexy als een twinitger, maar die Chinese gaan er vaak al snel erg 'verouderd' uitzien eens zij halfweg de dertig gepasseerd zijn. Als je dan opgegeild bent door foto's van een jonge strakke griet, en er doet zo eentje van 40 de deur open, een pak dikker dan die van de foto, met een gezicht waar je echt niet op kickt, dan is omdraaien voor mij de enige optie want ik weet dan al van te voren dat ik hem daar onmogelijk stijf voor ga krijgen. Om dan gewoon wat 'massage' te krijgen of me te 'mogen' aftrekken op zo eentje, daar betaal ik niet voor.

Dit scenario van oudere Chinese dames lijkt inderdaad de gebruikelijke gang van zaken te zijn. Ik vraag mij al lang af of er nu echt nergens echte jonge Chineesjes te vinden zijn. Er moeten er toch ook zijn die wél op eigen houtje naar hier komen zonder die organisaties. Volgens mij zou een knap jong Chineesje van vooraan in de twintig hier bakken geld kunnen verdienen.
 
Dit scenario van oudere Chinese dames lijkt inderdaad de gebruikelijke gang van zaken te zijn. Ik vraag mij al lang af of er nu echt nergens echte jonge Chineesjes te vinden zijn. Er moeten er toch ook zijn die wél op eigen houtje naar hier komen zonder die organisaties. Volgens mij zou een knap jong Chineesje van vooraan in de twintig hier bakken geld kunnen verdienen.
Tot zo'n twee jaar geleden brachten die organisaties ook regelmatig jonge Chineesjes mee, op een enkele uitzondering na weliswaar nog steeds boven de 25. Helaas waren er toen ook al veel valse advertenties tussen, dus het was altijd een beetje Russische (Chinese) roulette.

Probleem om onafhankelijk te komen is de taalbarrière, vaak spreken ze niks anders dan Chinees (als ze überhaupt al over geld beschikken om zelf de trip te maken, want Chinese meisjes die in deze sector stappen hebben het meestal niet breed). Om zonder hulp dan kamers te vinden om te huren, advertenties te plaatsen, ... is onbegonnen werk. Die die wel Engels kunnen kunnen een veel betere baan krijgen in China, die gaan deze branche niet in.
 
Laatst bewerkt:
Die die wel Engels kunnen kunnen een veel betere baan krijgen in China, die gaan deze branche niet in.
Ik ken niet veel van China en de gang van zaken daar, maar een jong knap Chinees meisje kan hier toch veel verdienen zou ik denken. Als ze nog maar 5 klanten zou doen aan 100 euro, op een dag, dan heeft ze 500 euro. Als ze twintig dagen per maand werkt, zou dat 10 000 euro in the pocket zijn. Zelfs meisjes die goed gestudeerd hebben zullen dat denkelijk lang niet verdienen in China. Je moet natuurlijk deze job willen doen, en ik begrijp dat niet elke jonge meid zich constant wil laten neuken door vreemde mannen. Maar het blijft toch verwonderlijk dat bv gestudeerde Oost Europses meisjes wel deze stap durven zetten omwille van de verdiensten, en Chinese meisjes dan blijkbaar niet. Ik zou dan misschien nog denken aan een zekere vorm van preutsheid, maar de Chinese dames die ik bezocht waren alles behalve preuts.
 
Ik ken niet veel van China en de gang van zaken daar, maar een jong knap Chinees meisje kan hier toch veel verdienen zou ik denken. Als ze nog maar 5 klanten zou doen aan 100 euro, op een dag, dan heeft ze 500 euro. Als ze twintig dagen per maand werkt, zou dat 10 000 euro in the pocket zijn. Zelfs meisjes die goed gestudeerd hebben zullen dat denkelijk lang niet verdienen in China. Je moet natuurlijk deze job willen doen, en ik begrijp dat niet elke jonge meid zich constant wil laten neuken door vreemde mannen. Maar het blijft toch verwonderlijk dat bv gestudeerde Oost Europses meisjes wel deze stap durven zetten omwille van de verdiensten, en Chinese meisjes dan blijkbaar niet. Ik zou dan misschien nog denken aan een zekere vorm van preutsheid, maar de Chinese dames die ik bezocht waren alles behalve preuts.
In China kunnen ze evenveel verdienen als ze nog jong zijn. Voor Oost-Europa speelt dat de afstand en cultuur veel dichter bij de onze staan dan de Chinese, en dat ze in Oost-Europa zoveel niet kunnen verdienen als hier.

Tevens is er binnen de EU vrij verkeer van personen en diensten. Om als Chinees België binnen te kunnen (al is het maar voor toerisme), heb je een visum nodig. Als je dat al verkrijgt, kun je na drie maanden weer vertrekken. En als je het 'officieel' wilt doen om langer te kunnen verblijven, zelfs met het wettelijk kader dat sekswerk nu heeft gekregen in België kun je het op je buik schrijven dat ze je een beroepskaart en verblijfsvergunning gaan uitreiken om sekswerk te doen.
 
Tot zo'n twee jaar geleden brachten die organisaties ook regelmatig jonge Chineesjes mee, op een enkele uitzondering weliswaar nog steeds boven de 25. Helaas waren er toen ook al veel valse advertenties tussen, dus het was altijd een beetje Russische roulette.
Dat kan wel kloppen, want een beetje voor de coronatijd heb ik eens een Chineesje meisje bezocht dat ontving in een 'vergane glorie hotel' langs de baan Leuven - Mechelen. Dat meisje leek toen inderdaad echt wel jong (schat zelfs begin 20) en de seks was heerlijk. Ik ben er nog 2 keer terug naartoe geweest in de dagen na die eerste date, maar toen was ze plots niet meer te vinden. Het was dus duidelijk dat ook zij door een organisatie 'geplaatst' was.
 
In China kunnen ze evenveel verdienen als ze nog jong zijn. Voor Oost-Europa speelt dat de afstand en cultuur veel dichter bij de onze staan dan de Chinese, en dat ze in Oost-Europa zoveel niet kunnen verdienen als hier.

Tevens is er binnen de EU vrij verkeer van personen en diensten. Om als Chinees België binnen te kunnen (al is het maar voor toerisme), heb je een visum nodig. Als je dat al verkrijgt, kun je na drie maanden weer vertrekken. En als je het 'officieel' wilt doen om langer te kunnen verblijven, zelfs met het wettelijk kader dat sekswerk nu heeft gekregen in België kun je het op je buik schrijven dat ze je een beroepskaart en verblijfsvergunning gaan uitreiken om sekswerk te doen.
Ik kan je uitleg heel goed volgen hoor, maar dan mogen we dus eigenlijk besluiten dat die organisaties niet alleen die meisjes zomaar ergens plaatsen (en dus aan mensenhandel doen), maar dat er daar ook flink gefoefeld zal worden met die administratieve dingen, want ik zou denken dat het voor hen even moeilijk zal zijn om meisjes legaal hier te laten werken, als wanneer die meisje dat individueel zelf zouden proberen?
 
Ik kan je uitleg heel goed volgen hoor, maar dan mogen we dus eigenlijk besluiten dat die organisaties niet alleen die meisjes zomaar ergens plaatsen (en dus aan mensenhandel doen), maar dat er daar ook flink gefoefeld zal worden met die administratieve dingen, want ik zou denken dat het voor hen even moeilijk zal zijn om meisjes legaal hier te laten werken, als wanneer die meisje dat individueel zelf zouden proberen?
Ja, ze halen die ook binnen met een toeristenvisum en de deadline daarvan wordt niet gerespecteerd. De opvolging wordt bemoeilijkt doordat ze ook heel de tijd van land wisselen.

Als ze ze al met een werkvisum binnen halen zal het eerder iets zoals horeca zijn. Maar ik betwijfel het, da's veel moeilijk geworden dan vroeger.
 
ben geen expert, zelf vermoed ik dat de dames de volgende route doorlopen :
eerst tot 25 in clubs binnen China, vervolgens een paar jaar in de regio b.v. Singapore en Midden Oosten. Als ze daar zijn uitgespeeld omdat er nieuwe instroom van 25 jarigen is, gaan ze via ondergrondse netwerken naar Europa. Vooral eerst naar Spanje heb ik de indruk. Eenmaal eind 30 komt Noord Europa pas in beeld.

Dat de jongere Chinese meiden niet komen, heeft volgens mij vooral met taal barriere, en Visum vereisten te maken. De meeste jonge(re) dames spreken geen Engels, en beschikken niet over de middelen om even naar Europa te verhuizen.

Wel jammer, kan wel genieten van een leuke Aziatische dame in mijn bed.

Overigens kwam ik in China de meeste clubs niet binnen als buitenlander :-(
 
Ik ken niet veel van China en de gang van zaken daar, maar een jong knap Chinees meisje kan hier toch veel verdienen zou ik denken. Als ze nog maar 5 klanten zou doen aan 100 euro, op een dag, dan heeft ze 500 euro. Als ze twintig dagen per maand werkt, zou dat 10 000 euro in the pocket zijn. Zelfs meisjes die goed gestudeerd hebben zullen dat denkelijk lang niet verdienen in China. Je moet natuurlijk deze job willen doen, en ik begrijp dat niet elke jonge meid zich constant wil laten neuken door vreemde mannen. Maar het blijft toch verwonderlijk dat bv gestudeerde Oost Europses meisjes wel deze stap durven zetten omwille van de verdiensten, en Chinese meisjes dan blijkbaar niet. Ik zou dan misschien nog denken aan een zekere vorm van preutsheid, maar de Chinese dames die ik bezocht waren alles behalve preuts.
Omgekeerd ook, de meisjes hier kunnen ook dubbel zoveel verdienen daar..... de prijzen die ze daar vragen daar val ik bijna flauw van.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan