Aziatische dames Boom 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

johndenon

Vaste klant
198
13/08/21
93
5
Reeds geruime tijd zie ik advertenties van aziatische dames in Boom
na een berichtje weet ik dat ze in een rendez-vous hotel ontvangen
Bij het opzoeken van de fotos blijken het steeds fotomodel foto's te zijn van aziatische websites
Ik vroeg me af of al iemand ervaring heeft met deze dames en de overeenkomst met de foto's?
 
Reeds geruime tijd zie ik advertenties van aziatische dames in Boom
na een berichtje weet ik dat ze in een rendez-vous hotel ontvangen
Bij het opzoeken van de fotos blijken het steeds fotomodel foto's te zijn van aziatische websites
Ik vroeg me af of al iemand ervaring heeft met deze dames en de overeenkomst met de foto's?
Zal het kort zeggen 95% van de foto's kloppen niet en dames beloven veel ,maar geven heel weinig ,ben zelf al twee maal van een kale reis terug gekomen geen rijst dames meer voor mij ?
 
Reeds geruime tijd zie ik advertenties van aziatische dames in Boom
na een berichtje weet ik dat ze in een rendez-vous hotel ontvangen
Bij het opzoeken van de fotos blijken het steeds fotomodel foto's te zijn van aziatische websites
Ik vroeg me af of al iemand ervaring heeft met deze dames en de overeenkomst met de foto's?
is moeilijk tezeggen ,wat mijn collega Mulan zegt klopt niet helemaal,er zijn er bij waar de foto;s wel echt van zijn is een beetje een loterij
heb er verschillende bezocht ,soms super en soms echt bagger
 
is moeilijk tezeggen ,wat mijn collega Mulan zegt klopt niet helemaal,er zijn er bij waar de foto;s wel echt van zijn is een beetje een loterij
heb er verschillende bezocht ,soms super en soms echt bagger
Het hangt er ook vanaf welke stad ze ontvangen blijkbaar in Brussel klopt het wel een beetje wat betreft de foto's,maar het is en blijft een probleem de taal ,ze kennen maar een taal de meeste dank en dat is Chinees ,ik heb het hier al beschreven als je iets vraagt knikken ze altijd met hun hoofdje naar beneden ,ze weten niet beter (ogarme ) ?
 
Zal het kort zeggen 95% van de foto's kloppen niet en dames beloven veel ,maar geven heel weinig ,ben zelf al twee maal van een kale reis terug gekomen geen rijst dames meer voor mij ?
Ik vind Fanny uit Boom heel mooi, maar heb er geen lange reis voor over als ze er niet uitziet als op de foto's en veel ouder is. Kans is dus groot dat ze er niet zo uitziet? En spreken die wel Engels (of Nederlands)? https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/dag-iedereen-3.html
 
Deze dames spreken geen knikker engels (of zeer beperkt) en kunnen enkel communiceren via google translate.
Heb het profiel even bekeken, ik zou daar nooit op toehappen. Info klopt niet.
D cup? Bekijk de foto's. Deze dame is nooit 28 jaar. Kan niet.

Zeg nooit nooit dat het toch zou meevallen. Ik steek er mijn hand niet voor in het vuur.

Ik ben ook steeds op zoek naar Aziatische dames. Doch via Redlight vind ik het nogal riskant.
 
Ik heb eens een aziatische dame bezocht. Ze was inderdaad heel wat ouder dan op de foto's en kwam minder fris en strak over dan op de foto's. Service was wel ok, maar Engels spreekt ze nauwelijks. Het afspreken is dan meestal via sms want ik veronderstel dat ze gewoon een vertaalprogramma gebruiken om te verstaan wat je vraagt.
Een recensie indelen per provincie is moeilijk want ze verhuizen veel.
 
tja er zit inderdaad een reukje aan, heb zo naar drie meisjes getest in boom , drie verschillende gsm nrs en drie verschillende meisjes, maar alledrie gaven ze dezelfde info en hetzelfde adres op, in boom was dat voor alledrie Antwerpsestraat en in Beveren hetzelfde meegemaakt, alledrie in molenhof, toen ik vroeg voor een trio zeiden ze allen dat ze er alleen waren, dus er is iets loos, wie of wat ...???
 
tja er zit inderdaad een reukje aan, heb zo naar drie meisjes getest in boom , drie verschillende gsm nrs en drie verschillende meisjes, maar alledrie gaven ze dezelfde info en hetzelfde adres op, in boom was dat voor alledrie Antwerpsestraat en in Beveren hetzelfde meegemaakt, alledrie in molenhof, toen ik vroeg voor een trio zeiden ze allen dat ze er alleen waren, dus er is iets loos, wie of wat ...???
Dames spreken geen letter Engels en worden tewerkgesteld in een huis of hotel of wat dan ook. Iedere dame heeft haar eigen prive kamer waar ze klanten ontvangen op zelfstandige basis. Ze moeten kamerhuur betalen. Klopt dus als een bus dat je 3 dames met een verschillende gsm kan contacteren. Ze werken in hetzelfde pand.
Ik zou dolgraag eens eentje willen bezoeken (ben verlekkert op Aziaatjes die je niet vindt in skw) doch ik ben nog niet overtuigd wat we te zien krijgen.

Ik hoorde van andere wandelaars dat deze dames zeer gewillig zijn doch er blijft een enorm taalprobleem.
Ze spreken 2 woorden Engels en communiceren via google translate.

Als je sommige fotocollecties bekijkt, denk je luidop: 'Dat kan niet', 'Dat zijn fotomodellen'.
 
ik denk dat de moraal van het verhaal moet blijven: andere dame dan de fotos (vooral als het stukken minder is ) principieel terug vertrekken
zo stopt dat sowieso ook
heb hetzelfde al gedaan ivm aangegeven services die eens ter plekke toch niet kunnen ....
 
ik denk dat de moraal van het verhaal moet blijven: andere dame dan de fotos (vooral als het stukken minder is ) principieel terug vertrekken
zo stopt dat sowieso ook
heb hetzelfde al gedaan ivm aangegeven services die eens ter plekke toch niet kunnen ....
Inderdaad denk er net hetzelfde over.
Foto's komen niet overeen en de service die afgesproken kan NIET geboden worden.
Simpel voor mij t zal echt niet doorgaan.
Er zit wel een nadeel aan de dames zijn in staat om u dan op de fakes lijst te zetten.
 
Inderdaad denk er net hetzelfde over.
Foto's komen niet overeen en de service die afgesproken kan NIET geboden worden.
Simpel voor mij t zal echt niet doorgaan.
Er zit wel een nadeel aan de dames zijn in staat om u dan op de fakes lijst te zetten.
Die dames blijven hier enkele weken en dan komen er weer andere dus op een lijst gezet worden lijkt mij zeer nihil
 
Die dames blijven hier enkele weken en dan komen er weer andere dus op een lijst gezet worden lijkt mij zeer nihil
Zolang ze voldoende klanten hebben op een locatie, blijven ze daar plakken. Verwatert het worden ze naar een andere locatie gevoerd. Tot in andere landen toe zoals Duitsland en Nederland. Welke organisatie hier achter zit, weet ik niet en houdt me ook niet wakker.
Engels te beperkt, ze zijn er maar enkele weken dus diegene die steeds een totaalpakket willen met een leuk babbeltje erbij, vergeet dat maar.
Op foto zien ze er beestig mooi uit, de realiteit is helaas anders. Dat las ik uitvoerig in vorige berichten.
Ondanks ik liefst enkel aziatische dames bezoek, zal ik hier niet op ingaan. In skw vind je helaas ze ook geen Aziaatjes. Daar zit half Roemenië :p waar ook wel vele pareltjes te vinden zijn
 
wat een stelletje angst hazen zijn jullie.als jullie mijn sponseren zal ik ze allemaal bezoeken voor jullie :giggle:zal ik ook vertellen welke goed zijn welke niet:p
Terechte opmerking copkiller maar dan duik ik nog liever skw in. Heb je meteen zicht wie er voor je staat en beslis je de moment zelf. Al is het geen Aziaatje.
Heb geen zin een afspraak te maken met een op foto mooie dame die er in werkelijk vermoedelijk 10 jaar ouder uitziet ;)
 
Terechte opmerking copkiller maar dan duik ik nog liever skw in. Heb je meteen zicht wie er voor je staat en beslis je de moment zelf. Al is het geen Aziaatje.
Heb geen zin een afspraak te maken met een op foto mooie dame die er in werkelijk vermoedelijk 10 jaar ouder uitziet ;)
Stel je voor je rijd 100 kilometers voor de vrouw die er uit ziet als een fotomodel en je komt daar aan en het is bomma die nog juist tussen de deur past , als ik dat moest zien dan hangt mijn pimel de eerste dagen met zijn kopje naar de vloer , :mad:
 
Vandaag staan de dames in Beveren, gewoon gewisseld, de foto's van Lucyzijn de foto's van Leyia geworden, en Tina ontvangt zowel in sint niklaas als in Beveren, wat een klojo moet dat zijn die de advertenties plaatst
 
Tweede Aziatische vrouw bezocht onlangs (recensies vind je elders op forum). Date was ok, maar daar gaat het niet om. Mijn frustratie was dat de foto's weer niet waarheidsgetrouw waren. Telkens was de vrouw ouder, minder slank en strak dan op de foto's. Ik heb het nu gehad. Ik bezoek graag Aziatische vrouwen, maar ik verwacht wel de vrouw van op de foto te zien en niet een oudere (of andere?) versie.
 
Tweede Aziatische vrouw bezocht onlangs (recensies vind je elders op forum). Date was ok, maar daar gaat het niet om. Mijn frustratie was dat de foto's weer niet waarheidsgetrouw waren. Telkens was de vrouw ouder, minder slank en strak dan op de foto's. Ik heb het nu gehad. Ik bezoek graag Aziatische vrouwen, maar ik verwacht wel de vrouw van op de foto te zien en niet een oudere (of andere?) versie.
De enige oplossing is rechtsomkeer maken. Zolang we blijven ingaan op valse advertenties zullen ze die blijven plaatsen. Als ze telkens tijd verliezen door afspraken die ze maken met heren die hun biezen nemen als de foto's niet waarheidsgetrouw blijken komt er vanzelf een einde aan.
 
Wat is nu het verschil tussen die Aziaatjes en de rest van de dvp's? Ik heb er nog niet 1 gezien die in haar advertentie de volle waarheid weergeeft.
Het verschil is toch wel enorm groot! Heb eens een keertje met Nani willen afspreken is een heel mooi meisje (volgens foto´s) ....

Het enige dat overeen kwam met de fotos was de brede afstand tussen haar ogen en het feit dat ze klein was....

in plaats van een strakke buik had ze serieuze striemen, in plaats van een extreem bleke huid had ze eerder de huid van een gebruinde thaise vrouw.... in plaats dat het een vroege twintiger was denk ik eerder half in de 30 (ok dit valt wel meer voor)


Het is wel niet gezegd dat elke aziatische vrouw bij dit clubje zit maar toch... Ik ga niet meer met hun afspreken
 
De enige oplossing is rechtsomkeer maken. Zolang we blijven ingaan op valse advertenties zullen ze die blijven plaatsen. Als ze telkens tijd verliezen door afspraken die ze maken met heren die hun biezen nemen als de foto's niet waarheidsgetrouw blijken komt er vanzelf een einde aan.
Ik geef je gelijk, maar het licht was gedempt in de kleine verduisterde kamer. Ze had kleren aan die haar buik verborg en haar borsten waren toen nog niet te zien. Haar gezicht was mooi in dat licht (en ik kan moeilijker chinese gezichten van elkaar onderscheiden) en sexy gekleed in dat gedempt licht met een kort rokje zag ze er nog goed uit. Ze was daarbij heel vriendelijk en deed in het begin wat ik las in een eerdere recensie: ze trok eerst mijn kleren uit nadat ik betaalde. Zij was nog aangekleed.

Het is pas nadat ook haar kleren uit waren dat ik zag dat ze helemaal niet zo strak en jong was als op de foto.
Ik heb nog geluk gehad want de date viel nog mee door haar goede service (daarom heb ik geen spijt achteraf), maar na 2x dit geprobeerd te hebben zal dit fotobedrog van de chinese club van rondtrekkende vrouwen hierdoor een potentieel trouwe klant kwijtgespeeld hebben.

Dus je raad hier opvolgen was moeilijk. Of ik had moeten vragen om het volle licht aan te doen en zich eerst uit te kleden voor ik betaalde. En dan had ik kunnen zien dat het niet klopte en weg kunnen gaan. Maar zo grof ben ik niet. Ik heb in ieder geval iets bijgeleerd.

En wat ironisch is: zelf met haar minder strak en ouder figuur vind ik ze goed om te daten. Maar je verwacht een andere verschijning als je naar de foto's kijkt en die verwachting wordt de grond ingeboord. Dat is wat me stoort.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan