Aziatische dames Boom 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wa voor zever is dat nu. Waarom zou je weggaan als de ad van de dvp klopt?
Ik kan er op een dag toch geen tien doen hé , ik ga na berichtgeving en afspraak toch eens even kijken wat ik daar nu verkeerd aan ? Ik kan dan daar mij gedacht eens zeggen , als er heren na een afspraak gaan en ze krijgen telkens een veel andere vrouw voor zich , en ze gaan door ,dat gaan ze misschien wel eens nadenken veronderstel ik ,?
 
Ik kan er op een dag toch geen tien doen hé , ik ga na berichtgeving en afspraak toch eens even kijken wat ik daar nu verkeerd aan ? Ik kan dan daar mij gedacht eens zeggen , als er heren na een afspraak gaan en ze krijgen telkens een veel andere vrouw voor zich , en ze gaan door ,dat gaan ze misschien wel eens nadenken veronderstel ik ,?
Ge kunt uw gedacht zeggen idd. Maar die meiden hebben niet de touwtjes in handen. Ik heb de foto's es laten zien aan eentje. Die schrok zich een ongeluk. Het is de organisatie achter hun die de advertentie doet en de telefoon of berichten beantwoord. Die krijg je niet te zien. Uiteraard doe je er niks verkeerd mee. Maar als de advertentie klopt en je gaat toch door is het beu voor wie wel eerlijk was toch?
 
Ik kan er op een dag toch geen tien doen hé , ik ga na berichtgeving en afspraak toch eens even kijken wat ik daar nu verkeerd aan ? Ik kan dan daar mij gedacht eens zeggen , als er heren na een afspraak gaan en ze krijgen telkens een veel andere vrouw voor zich , en ze gaan door ,dat gaan ze misschien wel eens nadenken veronderstel ik ,?
Een afspraak maken en dan doodleuk vertrekken ondanks dat je niet werd opgelicht is respectloos, dat is er verkeerd aan. Wij verwachten van de dames (en de organisaties erachter) dat ze ons correcte info verschaffen, dan mogen zij eveneens van ons verwachten dat we onze afspraken nakomen.
 
Een afspraak maken en dan doodleuk vertrekken ondanks dat je niet werd opgelicht is respectloos, dat is er verkeerd aan. Wij verwachten van de dames (en de organisaties erachter) dat ze ons correcte info verschaffen, dan mogen zij eveneens van ons verwachten dat we onze afspraken nakomen.
Toch ne slimmen in de klas. Ik wist niet meer hoe ik het moest uitleggen.
 
Hallo jongens,

Vanuit Boom en omstreken zul je niet zo snel geïnteresseerd zijn in dames in bv Noord Holland.
Maar lees toch dit ook maar eens.
Gewoon ter info en om wat van op te steken mss. Vooral de 2de link.



Met 1 dame heb ik een persoonlijke band opgebouwd en spreek ik prive mee.
Ik maak haar naam niet bekend maar ik citeer een paar korte stukjes uit een conversatie met haar.

[Datum en naam verwijderd] : Hi my dear, can I ask you a question?
[Datum en naam verwijderd] : If I do not work for my boss, he will not delete my ad and continue to use it for other girls. In this case, can I register my ad on another account?
[Datum en naam verwijderd] : I mean, can I run true (naam) or (naam) ads at the same time on the kinky website?
[Datum en naam verwijderd] : I cannot delete my current ad, only the boss can delete
[Datum en naam verwijderd] : I think that if a girl does not use her own photo, it is a deception to the customer. It's very immoral, but the boss doesn't think so, he only has money in his mind

Dit is 1 kant van het verhaal.
Er zit een wezenlijk in de diensten die de dames aanbieden.
De ouderen doen over het algemeen wat in de adv staat (concurrentie met de jongeren?)
Of die jongeren dan werkelijk niet weten wat er in de adv staat weet ik niet.
Ik heb het dan vooral over anaal of nzc en mss cim.
Met de jonge dames is het wat moeilijker om persoonlijk contact mee op te bouwen en probeer ik dan ook niet. Hoewel er mooie dames tussen zitten bij de jongere vind ik het maar wat plat en onpersoonlijk.
Hier en daar wordt er denk ik toch wel wat meegelezen en op geacteerd.
Zo krijg "kreeg" (ben zowat gestopt met bezoeken) steeds vaker ook foto's meegestuurd bij het maken van de afspraak.
Wellicht om aan te geven dat je werkelijk deze dame krijgt.
Ik heb het hier dan wel over de oudere - nou ja oudere - dames.

Trek je lering hoe moeilijk ook.
Ga gewoon weg als je niet de dame krijgt.
Hoe vaker we dat doen loopt ook de boss inkomsten mis. En dame moet haar kamer/hotel betalen. Naar eigen zeggen van de dames zouden ze de helft afdragen. Op die ervaring ben ik gaan reageren door geen extra diensten te vragen op voorhand maar pas bij afspraak. Zo krijgt de dame dat geld en kun je ook eerst kijken of je bij deze dame werkelijk extra diensten wil afnemen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er nu enkele bezocht en van de 8 afspraakjes ben ik 6x weggegaan.
Reden vertrek: tattoo's (is voor mij een echte no go), niet strak meer (buikje, platte kont,...), veel ouder (35+), onverzorgde kamer

1x een absolute voltreffer. Haar naam was "vivi". Ze ontving in Antwerpen 2 huizen verder dan café de vuile was. Ze was effectief slechts 21, petite figuur, chinees, geen behaarde poes en heel geil. Ze kwam voor 2 weken naar Antwerpen om bij te verdienen. Ze beweerde dus onafhankelijk te zijn.
Ik ben er 1h30 binnengeweest. Zalige massage, verschillende standjes, heerlijke GFE. Ook een aangename kamer. Dat ga ik nooit meer meemaken. Jammer genoeg was het haar voorlaatste dag.

De andere keer een chineesje in de chinese buurt in Antwerpen. Ze was 26j oud en ook mooi. Iets passiever, maar absoluut ook de moeite. Deze zat duidelijk wel in een netwerk vervat.
 
Ik heb er nu enkele bezocht en van de 8 afspraakjes ben ik 6x weggegaan.
Reden vertrek: tattoo's (is voor mij een echte no go), niet strak meer (buikje, platte kont,...), veel ouder (35+), onverzorgde kamer

1x een absolute voltreffer. Haar naam was "vivi". Ze ontving in Antwerpen 2 huizen verder dan café de vuile was. Ze was effectief slechts 21, petite figuur, chinees, geen behaarde poes en heel geil. Ze kwam voor 2 weken naar Antwerpen om bij te verdienen. Ze beweerde dus onafhankelijk te zijn.
Ik ben er 1h30 binnengeweest. Zalige massage, verschillende standjes, heerlijke GFE. Ook een aangename kamer. Dat ga ik nooit meer meemaken. Jammer genoeg was het haar voorlaatste dag.

De andere keer een chineesje in de chinese buurt in Antwerpen. Ze was 26j oud en ook mooi. Iets passiever, maar absoluut ook de moeite. Deze zat duidelijk wel in een netwerk vervat.
Ik ben vorige week nog eens een Chinese massage salon binnen gegaan Antwerpen (wist niet op deze nog open waren ? dacht dat deze de laatste tijd moesten sluiten ? ) ik stap daar binnen en er komen drie dames van achter een deurtje , ze stonden te dringen om een massage te doen , ik kies er eentje niet echt de mooiste maar wel volgens mij waar iets meer met mogelijk is ? ?Deze sprak een beetje Engels , ik vroeg na een tijdje werk je hier al lang , antwoord bleef uit , ik vroeg en tijd nadien massage ook op andere plaats , en toen kwam de aap uit de mouw , blijkbaar zitten er daar die ook privé ontvangen ,en ik heb de indruk dat ze geen volk daar zien dat ze dan ook op verplaatsing uitgestuurd worden ,want ik hoorde beneden voortdurend de telefoon gaan , als ik buiten ging kwam een man ontvangen (guur type sprak mij aan in het Engels en dan nadien in gebroken Nederlands :alien:)
 
Wat mij vandaag opviel is het volgende op RL staan nu de Chinese dames die in Boom zouden ontvangen niet meer met foto op de site ,dus als je dan daar aankomt en de dame iets veel ouder , kun je niets meer zeggen dat de foto's niet kloppen , dus een kat in een zak zoals ze soms zeggen ;)
 
Wat mij vandaag opviel is het volgende op RL staan nu de Chinese dames die in Boom zouden ontvangen niet meer met foto op de site ,dus als je dan daar aankomt en de dame iets veel ouder , kun je niets meer zeggen dat de foto's niet kloppen , dus een kat in een zak zoals ze soms zeggen ;)
De veranderingen in advertenties vallen mij ook op de laatste dagen. Niet alleen van de meisjes in Boom trouwens.
 
ze hebben allicht te veel die rechtsomkeert maken ...gelukkig maar
En terecht. Ik begrijp echt niet hoe die lelijke exemplaren aan klanten komen..
Ik denk er in de verste verte nog niet aan om sex te hebben met een afgeleefde oudere (chinese) vrouw (vaak nog vol lelijke tattoo's). Ik zeg dit met alle respect naar die vrouwen toe, die kunnen er vaak zelf niet veel aan doen.

Dat de foto's online niet altijd perfect overeen komen met de realiteit, daar kan ik nog enigszins mee leven. Maar er zijn grenzen.
Een beetje eerlijk zijn mag toch wel. Tijdverlies langs 2 kanten. Maar ik word nooit boos ter plaatse. Ik toon de foto's op mijn gsm en toon dan met gebarentaal dat dit niet klopt met de realiteit en vertrek.
 
Als we het op voorhand weten via dit forum wie of wat er 9 kansen op 10 de deur zal opendoen: blijf er gewoon weg en zoek elders je plezier.
Begrijp niet wie het risico hierin nog neemt als je toch steeds een andere (oudere) voorgeschoteld krijgt die niet overeenstemt met de foto.
De dames zelf kunnen hier zelf niets aan doen, lijkt me.
 
Als we het op voorhand weten via dit forum wie of wat er 9 kansen op 10 de deur zal opendoen: blijf er gewoon weg en zoek elders je plezier.
Begrijp niet wie het risico hierin nog neemt als je toch steeds een andere (oudere) voorgeschoteld krijgt die niet overeenstemt met de foto.
De dames zelf kunnen hier zelf niets aan doen, lijkt me.
In de hoop opnieuw een "vivi" tegen te komen. :p Nee, maar je hebt volledig gelijk.
 
Wat mij vandaag opviel is het volgende op RL staan nu de Chinese dames die in Boom zouden ontvangen niet meer met foto op de site ,dus als je dan daar aankomt en de dame iets veel ouder , kun je niets meer zeggen dat de foto's niet kloppen , dus een kat in een zak zoals ze soms zeggen ;)
Hoe adverteren ze dan?
 
Die ik bezocht had ook prachtige foto's type fotomodel. Bij aankomst en haar in het echt te zien, was die illusie heel snel verdwenen. Ik geloof die foto's niet meer. Ik heb nu zoiets van een ezel die zich niet tweemaal wil stoten aan dezelfde steen ;)
Ik durf bij twijfel wel eens een videocall doen, nemen ze niet op jammer, neemt ze wel op dan zie je ineens wat voor vlees je in de kuip hebt.
 
Ik had dit weekend contact met een schoontje.
Centrum Antwerpen in de buurt van de Suikerrui. Vanwege het gekende probleem stuurde ik een berichtje vooraf of ze er echt uitzag zoals op de foto's. Ze maakte zich kenbaar via Whatsapp, we videobelden even en ik zag meteen dat het goed zat. Als je wil afspreken wees dan snel. Binnen 2 weken wordt ze verplaatst. De dame spreekt ook Spaans zoals ons eerder ook al was opgevallen bij anderen. Ze heeft 5 j in een massagesalon gewerkt in Barcelona. Haar Engels is beperkt maar zeker voldoende om goed te communiceren.
Een aparte recensie : zie ik het nut niet van in. Binnen 2 weken is ze weer weg.
De ontvangst was hartelijk ook al stond ik er 10 min te vroeg, ik werd meteen binnengelaten en via sms de weg gewezen, stap voor stap, waar in het gebouw ik precies moest zijn. Een liefdevolle begroeting inclusief een kus vol op de mond. De sex was niet slecht maar ook niet uitzonderlijk, de blowjob die er aan voorafging was dat wel. Hemels, intens, nat en diep. Eenmaal het condoom er op gebruikte ze te veel glijmiddel naar mijn zin. Maar ja : "pussy hurt".
Ik nam ze missionaris, doggy, cowgirl, reverse cowgirl & terug doggy waarbij ik haar bij de onderarmen vast nam en voorover liet hangen. Haar neus net boven het bed. Eindigde met het vastnemen in doggy van haar bovenarmen, haar rug volledig tegen mij getrokken haar hoofd in mijn nek. De 2 laatste standjes vond ze zeer opwindend zei ze. Ikzelf vond het ook en de andere posities waren veeleer een saaie les in kinetische mechanica. Geen spatje vuur en met het idee van "klant nr xx vandaag".
Daarom nam ik het initiatief over. Op het eind kwam ze zeer goed los en was het ook een totaal ander soort seks. Ook tongkussen en niet ééntje en ook niet met slechts het tipje van de tong. Nee, vol en heel lekker. Deze meid kreeg er zin in.
Na de feiten kreeg ik nog een niet proffesionele massage. Het ijs was wel gebroken. Sowieso heb ik een streepje voor als ik vertel over mijn Aziatisch restaurant, Aziatische vrouw, wat gerechten laten zien die we hebben, etc….
Al met al een leuke date, niet top maar zeker niet slecht.
Mooi figuur, mooie snoet en iets meer tijd gekregen dan voorzien.
 
Laatst bewerkt:
hier nog eentje voor de wall of shame,noemt zich zelf Tanya en momenteel aktief in antwerpen,is een totaal andere dame mollig en veel ouder:mad:
Jongens de Aziatische dames zijn één lotterij,tien weken meedoen soms eenmaal prijs ,dit is juist het zelfde bij deze dames ,deze dames zijn bijna allemaal veel ouder ,dikker ,en er is weinig juist wat ze vermelden op de site !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan