Aziatische dames Boom 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Well, ik had het profiel toegevoegd aan men favorieten, dus in "theorie" is het oorspronkelijke profiel van haar nog steeds actief, het is gewoon de foto's die veranderd zijn. Daarmee dat ik de vraag stelde. ;)
Het origineel met haar echte foto's is niet meer online.
Dit staat nu online. Maar dat is zij niet.
 
Ik stuurde dit even naar REDLIGHTS omdat ik vind dat zij ook verantwoordelijk zijn voor wat ze adverteren.

"Waarom kunnen valse profielen niet meer gemeld worden?
De Aziatische Yoyo bijvoorbeeld. Gold status profiel met fake foto's.
Een idioot kan zien dat het fake is.
En dit : https://www.google.com/search?q=眼 酱 大 魔王 精油&tbm=isch
Je hoeft geen ingenieur te zijn om dit terug te vinden via Google.
Overduidelijk dat er een organisatie achter die Chinese vrouwen zit en jullie blijven maar adverteren zonder enige controle op de foto's of info."
 
Ik stuurde dit even naar REDLIGHTS omdat ik vind dat zij ook verantwoordelijk zijn voor wat ze adverteren.

"Waarom kunnen valse profielen niet meer gemeld worden?
De Aziatische Yoyo bijvoorbeeld. Gold status profiel met fake foto's.
Een idioot kan zien dat het fake is.
En dit : https://www.google.com/search?q=眼 酱 大 魔王 精油&tbm=isch
Je hoeft geen ingenieur te zijn om dit terug te vinden via Google.
Overduidelijk dat er een organisatie achter die Chinese vrouwen zit en jullie blijven maar adverteren zonder enige controle op de foto's of info."
Ik heb de valse advertenties vroeger vaak genoeg gerapporteerd, ze werden vaker niet dan wel verwijderd of ze werden verwijderd en stonden een paar dagen later terug online...

Toen ik ze daarmee confronteerde zeiden ze dat ze voor veel van de valse profielen recente verificatiefoto's hadden ontvangen met datum, verwijzing naar de website en in zelfde outfit als op de foto's. Ze kunnen natuurlijk ook niet nagaan of de dames op de foto effectief ter plaatse zijn, als er wordt samengeheuld met Chinese dames in het buitenland voor verificatiefoto's zegt een verificatie weinig.

Gezien er tegenwoordig weinig Chinese advertenties meer geverifieerd worden wordt er helemaal niks meer gedaan. Redlights heeft er ook gewoon weinig baat bij om de valse advertenties te verwijderen. Ze worden immers betaald door de adverteerders en niet door de klanten van de dames.
 
Redlights wil enkel inkomsten vergaren.
Tegenwoordig zit de chat daar ook vol met valse profielen (zelfs geen Chinese) en oplichters waarvan dagelijks verschillende personen melding maken.
Redlights heeft er geen oren naar, oplichters en valsspelers hebben daar vrij spel.
 
Redlights wil enkel inkomsten vergaren.
Tegenwoordig zit de chat daar ook vol met valse profielen (zelfs geen Chinese) en oplichters waarvan dagelijks verschillende personen melding maken.
Redlights heeft er geen oren naar, oplichters en valsspelers hebben daar vrij spel.
Deze vermelding lijkt me de nagel op de kop... Inkomsten, daar draait het om
 
Het origineel met haar echte foto's is niet meer online.
Dit staat nu online. Maar dat is zij niet.
als je op jouw link klinkt op de vorige pagina, die zogenaamd van haar was, kom je op dit "nieuwe" profiel uit.
Wat ik dus wou zeggen is dat alles nog steeds hetzelfde is, zelfs het gsm nummer, mogelijkheden, intro, etc, het enigste dat veranderd is zijn de fotos op dat profiel.
Hopelijk is dit iets duidelijker met wat ik wou bedoelen, aangezien je zei dat ze zelf haar gsm beantwoord en gebruikt, en het nummer ook nog steeds hetzelfde is, net als al de rest. maar alleen de fotos vervangen zijn door andere.
Misschien dat iemand anders haar profiel beheerd ofzo ...
 
Ik stuurde dit even naar REDLIGHTS omdat ik vind dat zij ook verantwoordelijk zijn voor wat ze adverteren.

"Waarom kunnen valse profielen niet meer gemeld worden?
De Aziatische Yoyo bijvoorbeeld. Gold status profiel met fake foto's.
Een idioot kan zien dat het fake is.
En dit : https://www.google.com/search?q=眼 酱 大 魔王 精油&tbm=isch
Je hoeft geen ingenieur te zijn om dit terug te vinden via Google.
Overduidelijk dat er een organisatie achter die Chinese vrouwen zit en jullie blijven maar adverteren zonder enige controle op de foto's of info."
Die "gold" status heeft niets te maken met eerlijk of correctheid van het profiel. Gold is een extra dienst die de dames kunnen gebruiken zodat hun advertentie automatisch ververst word elk uur ofzo, en vooraan de lijst te zien is. Soort van "boost" zeg maar.
De belangrijkste optie naast gold is de "geverifieerd" ... dat gebeurd met een full body / face foto met een papier waarop staat redlights + datum.
Maar spijtig genoeg helt dit zelfs niet altijd....
 
Ik had dit weekend contact met een schoontje.
Centrum Antwerpen in de buurt van de Suikerrui. Vanwege het gekende probleem stuurde ik een berichtje vooraf of ze er echt uitzag zoals op de foto's. Ze maakte zich kenbaar via Whatsapp, we videobelden even en ik zag meteen dat het goed zat. Als je wil afspreken wees dan snel. Binnen 2 weken wordt ze verplaatst. De dame spreekt ook Spaans zoals ons eerder ook al was opgevallen bij anderen. Ze heeft 5 j in een massagesalon gewerkt in Barcelona. Haar Engels is beperkt maar zeker voldoende om goed te communiceren.
Een aparte recensie : zie ik het nut niet van in. Binnen 2 weken is ze weer weg.
De ontvangst was hartelijk ook al stond ik er 10 min te vroeg, ik werd meteen binnengelaten en via sms de weg gewezen, stap voor stap, waar in het gebouw ik precies moest zijn. Een liefdevolle begroeting inclusief een kus vol op de mond. De sex was niet slecht maar ook niet uitzonderlijk, de blowjob die er aan voorafging was dat wel. Hemels, intens, nat en diep. Eenmaal het condoom er op gebruikte ze te veel glijmiddel naar mijn zin. Maar ja : "pussy hurt".
Ik nam ze missionaris, doggy, cowgirl, reverse cowgirl & terug doggy waarbij ik haar bij de onderarmen vast nam en voorover liet hangen. Haar neus net boven het bed. Eindigde met het vastnemen in doggy van haar bovenarmen, haar rug volledig tegen mij getrokken haar hoofd in mijn nek. De 2 laatste standjes vond ze zeer opwindend zei ze. Ikzelf vond het ook en de andere posities waren veeleer een saaie les in kinetische mechanica. Geen spatje vuur en met het idee van "klant nr xx vandaag".
Daarom nam ik het initiatief over. Op het eind kwam ze zeer goed los en was het ook een totaal ander soort seks. Ook tongkussen en niet ééntje en ook niet met slechts het tipje van de tong. Nee, vol en heel lekker. Deze meid kreeg er zin in.
Na de feiten kreeg ik nog een niet proffesionele massage. Het ijs was wel gebroken. Sowieso heb ik een streepje voor als ik vertel over mijn Aziatisch restaurant, Aziatische vrouw, wat gerechten laten zien die we hebben, etc….
Al met al een leuke date, niet top maar zeker niet slecht.
Mooi figuur, mooie snoet en iets meer tijd gekregen dan voorzien.
Angela is een van de weinige die een selfie opstuurt van zichzelf. Dit doe ik de laatste tijd altijd bij de chineesjes. Geen selfie dan doe ik zelf de moeite niet meer om te gaan kijken.
 
Laatste weken paar keer geprobeerd af te spreken met Chinese vrouwen. Direct standaard sms reactie op vraag prijs en ik probeerde eentje haar foto's te checken door ze door sturen en te vragen of zij dat wel was. Plots gedaan met antwoorden. Gelijkaardig scenario bij ander. Communicatie viel stil na vraag om te (video)bellen. Dus twee profielen met fake foto's volgens mij. Ik kan namen geven, maar is nutteloos want ze veranderen zo snel van locatie (en naam of verdwijnen). Enige reden van deze post is dat ik hoop dat dergelijke acties er hen toe aanzetten correcte foto's te gebruiken.
 
jammer dat er zoveel nep profielen circuleren, zou graag afspreken met een leuke Aziatische dame maar als ik het zo lees is het allemaal nep. Valt me ook op dat bijna alle advertenties neuken zonder condoom aanbieden, kan het me niet voorstellen. Als het zo gaat dan blijf ik toch liever langs de ramen wandelen, daar is het tenminste what you see is what you get.
Op de langere termijn gaan websites als SJ, Kinky en Redlights niet meer bezocht worden door ons mannen, gewoon teveel nep.
 
jammer dat er zoveel nep profielen circuleren, zou graag afspreken met een leuke Aziatische dame maar als ik het zo lees is het allemaal nep. Valt me ook op dat bijna alle advertenties neuken zonder condoom aanbieden, kan het me niet voorstellen. Als het zo gaat dan blijf ik toch liever langs de ramen wandelen, daar is het tenminste what you see is what you get.
Op de langere termijn gaan websites als SJ, Kinky en Redlights niet meer bezocht worden door ons mannen, gewoon teveel nep.
Voor de service ben je tegenwoordig, in algemene zin, ook beter af bij de ramen. Bij priveontvangst is het ook afwerken tegenwoordig, met als verschil dat je 150 euro betaalt ipv 50
 
Voor de service ben je tegenwoordig, in algemene zin, ook beter af bij de ramen. Bij priveontvangst is het ook afwerken tegenwoordig, met als verschil dat je 150 euro betaalt ipv 50
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb de laatste tijd toch enkele leuke dates gehad.
Laatst was ik echter in Antwerpen in de rosse buurt. Een klant op het Falconplein die een renovatie wil laten uitvoeren.
Bij het buitenkomen ging ik even dag zeggen in de Zevende Hemel. Een oersaai oud cafe in de Oudemanstraat. Vroeger was er wel eens ambiance maar tegenwoordig dooie boel. Ik ken Linda die er achter de toog staat en een kennis van me is.
Kom ik dus van aan het Falconplein de eerste ramenstraat ingewandeld. 50 m verder zie ik een heel fijn machientje staan. Ze lacht vriendelijk, ik lach terug en wandel voorbij. Ik zeg kom voor die 50€, draai me om en stap binnen. Kom zegt ze. Naar boven. Eerst die kamer binnen, iets pakken. Dan de volgende binnen, nee niet hier. Weer een trap op, amai hier is het te koud. Ik zeg, meiske gaan we hier de ronde van Bordeel afwerken of hoe zit het? Weer de trappen af, dit is mijn kamer. Ok goed. Ik betaal 75 en zeg hou het maar en doe goed uw best. Ik doe mijn kleding uit en ze wijst me de douche. Ik zeg dat ik net vanonder de douche kom. Geen ontkomen aan. Eerst douchen.
Ok dan. Ben ik klaar met mijn olympisch record sneldouchen, ik doe de douchedeur open, geen handdoek en zij is niet te zien. 2 min later gaat de deur open, ik vraag een handdoek en die heeft ze niet. Hop weer weg. Komt ze terug met een voetmatje om me af te drogen!!
Uiteindelijk mocht ik me neerleggen op een kunststoffen plastic matras. Zonder handdoek. Ze pijpt me even als een schoonmoeder. Ik kom toch recht. Zet zich daarna doggy, ik plant mijn pik in haar poes, de wekker loopt af, FINISH!! Dacht eerst dat ze een laydown comedian was maar nee. Bloedserieus en ik mocht het afbollen. Ik werd zo kwaad. Deed mijn kleren aan en ondertussen glipte ze weg. Nog een geluk dat ik net ervoor een rondleiding had gekregen anders had ik niet eens de uitgang teruggevonden. Bij het buitengaan heb ik de deur zo hard als ik kon dichtgeslagen. Denk dat het glas aan de overkant tegen de gevel gekwakt is.
Naar de Zevende Hemel een stuk in mijn voete gedronken van miserie. Vanwege dubbel zicht en andere intoxicatie symptomen kon ik achteraf niet meer herinneren waar het juist was en is er hier ook geen recensie neergeschreven.
Maar de beleving vergeet ik nooit meer. En mijn besluit? Nooit nog een raamgriet.
 
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb de laatste tijd toch enkele leuke dates gehad.
Laatst was ik echter in Antwerpen in de rosse buurt. Een klant op het Falconplein die een renovatie wil laten uitvoeren.
Bij het buitenkomen ging ik even dag zeggen in de Zevende Hemel. Een oersaai oud cafe in de Oudemanstraat. Vroeger was er wel eens ambiance maar tegenwoordig dooie boel. Ik ken Linda die er achter de toog staat en een kennis van me is.
Kom ik dus van aan het Falconplein de eerste ramenstraat ingewandeld. 50 m verder zie ik een heel fijn machientje staan. Ze lacht vriendelijk, ik lach terug en wandel voorbij. Ik zeg kom voor die 50€, draai me om en stap binnen. Kom zegt ze. Naar boven. Eerst die kamer binnen, iets pakken. Dan de volgende binnen, nee niet hier. Weer een trap op, amai hier is het te koud. Ik zeg, meiske gaan we hier de ronde van Bordeel afwerken of hoe zit het? Weer de trappen af, dit is mijn kamer. Ok goed. Ik betaal 75 en zeg hou het maar en doe goed uw best. Ik doe mijn kleding uit en ze wijst me de douche. Ik zeg dat ik net vanonder de douche kom. Geen ontkomen aan. Eerst douchen.
Ok dan. Ben ik klaar met mijn olympisch record sneldouchen, ik doe de douchedeur open, geen handdoek en zij is niet te zien. 2 min later gaat de deur open, ik vraag een handdoek en die heeft ze niet. Hop weer weg. Komt ze terug met een voetmatje om me af te drogen!!
Uiteindelijk mocht ik me neerleggen op een kunststoffen plastic matras. Zonder handdoek. Ze pijpt me even als een schoonmoeder. Ik kom toch recht. Zet zich daarna doggy, ik plant mijn pik in haar poes, de wekker loopt af, FINISH!! Dacht eerst dat ze een laydown comedian was maar nee. Bloedserieus en ik mocht het afbollen. Ik werd zo kwaad. Deed mijn kleren aan en ondertussen glipte ze weg. Nog een geluk dat ik net ervoor een rondleiding had gekregen anders had ik niet eens de uitgang teruggevonden. Bij het buitengaan heb ik de deur zo hard als ik kon dichtgeslagen. Denk dat het glas aan de overkant tegen de gevel gekwakt is.
Naar de Zevende Hemel een stuk in mijn voete gedronken van miserie. Vanwege dubbel zicht en andere intoxicatie symptomen kon ik achteraf niet meer herinneren waar het juist was en is er hier ook geen recensie neergeschreven.
Maar de beleving vergeet ik nooit meer. En mijn besluit? Nooit nog een raamgriet.
Wat een verschrikkelijke ervaring. Wat een kreng van een wijf.
 
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb de laatste tijd toch enkele leuke dates gehad.
Laatst was ik echter in Antwerpen in de rosse buurt. Een klant op het Falconplein die een renovatie wil laten uitvoeren.
Bij het buitenkomen ging ik even dag zeggen in de Zevende Hemel. Een oersaai oud cafe in de Oudemanstraat. Vroeger was er wel eens ambiance maar tegenwoordig dooie boel. Ik ken Linda die er achter de toog staat en een kennis van me is.
Kom ik dus van aan het Falconplein de eerste ramenstraat ingewandeld. 50 m verder zie ik een heel fijn machientje staan. Ze lacht vriendelijk, ik lach terug en wandel voorbij. Ik zeg kom voor die 50€, draai me om en stap binnen. Kom zegt ze. Naar boven. Eerst die kamer binnen, iets pakken. Dan de volgende binnen, nee niet hier. Weer een trap op, amai hier is het te koud. Ik zeg, meiske gaan we hier de ronde van Bordeel afwerken of hoe zit het? Weer de trappen af, dit is mijn kamer. Ok goed. Ik betaal 75 en zeg hou het maar en doe goed uw best. Ik doe mijn kleding uit en ze wijst me de douche. Ik zeg dat ik net vanonder de douche kom. Geen ontkomen aan. Eerst douchen.
Ok dan. Ben ik klaar met mijn olympisch record sneldouchen, ik doe de douchedeur open, geen handdoek en zij is niet te zien. 2 min later gaat de deur open, ik vraag een handdoek en die heeft ze niet. Hop weer weg. Komt ze terug met een voetmatje om me af te drogen!!
Uiteindelijk mocht ik me neerleggen op een kunststoffen plastic matras. Zonder handdoek. Ze pijpt me even als een schoonmoeder. Ik kom toch recht. Zet zich daarna doggy, ik plant mijn pik in haar poes, de wekker loopt af, FINISH!! Dacht eerst dat ze een laydown comedian was maar nee. Bloedserieus en ik mocht het afbollen. Ik werd zo kwaad. Deed mijn kleren aan en ondertussen glipte ze weg. Nog een geluk dat ik net ervoor een rondleiding had gekregen anders had ik niet eens de uitgang teruggevonden. Bij het buitengaan heb ik de deur zo hard als ik kon dichtgeslagen. Denk dat het glas aan de overkant tegen de gevel gekwakt is.
Naar de Zevende Hemel een stuk in mijn voete gedronken van miserie. Vanwege dubbel zicht en andere intoxicatie symptomen kon ik achteraf niet meer herinneren waar het juist was en is er hier ook geen recensie neergeschreven.
Maar de beleving vergeet ik nooit meer. En mijn besluit? Nooit nog een raamgriet.
Ik begrijp volkomen je frustratie doch besef dat in skw echte pareltjes zitten die je behandelen zoals het hoort. Je hebt gewoon pech gehad in mijn ogen. Ik wandel reeds jaren in skw en heb nog nooit een negatieve ervaring gehad. Ik lees eerst forums en stap dan bij positieve reviews ergens binnen.
Helaas geen Aziatische dames waar dit topic toch over gaat. Skw wemelt van vnml Oostblok en latina's.
Verplicht douchen? Nooit gehoord.
Mag ik vragen welke pand je was binnengestapt? Dag of avond?
 
Ik begrijp volkomen je frustratie doch besef dat in skw echte pareltjes zitten die je behandelen zoals het hoort. Je hebt gewoon pech gehad in mijn ogen. Ik wandel reeds jaren in skw en heb nog nooit een negatieve ervaring gehad. Ik lees eerst forums en stap dan bij positieve reviews ergens binnen.
Helaas geen Aziatische dames waar dit topic toch over gaat. Skw wemelt van vnml Oostblok en latina's.
Verplicht douchen? Nooit gehoord.
Mag ik vragen welke pand je was binnengestapt? Dag of avond?
Nevermind, ik laat er mijn slaap niet voor.
Heb toch net geschreven dat ik het mij niet herinner?
Het was avond. Moet rond 19 u geweest zijn. In het begin van de Schipperstraat.
2 maand geleden dacht ik.
 
Je bent er aan voor de moeite denk ik haar originele ad staat niet meer online.



Deze adv. staat nu online.
Foto's van de echte Angela, nu onder de naam Xixi.
Angela heeft in verleden ook in Hasselt gewerkt, dus goede kans dat het hier de echte Angela met goede service betreft
 

Deze adv. staat nu online.
Foto's van de echte Angela, nu onder de naam Xixi.
Angela heeft in verleden ook in Hasselt gewerkt, dus goede kans dat het hier de echte Angela met goede service betreft
Da's wel een hele mooie meid!
 

Deze adv. staat nu online.
Foto's van de echte Angela, nu onder de naam Xixi.
Angela heeft in verleden ook in Hasselt gewerkt, dus goede kans dat het hier de echte Angela met goede service betreft
Inderdaad!! Dat is ze. Maar nu onder de naam Xixi.
Remember: als ze een minuutje video call weigert is ze het niet. Normaal stelt ze het zelf voor. De foto's kregen wel een lichte filter zodat haar huid er gaver en bleker uitziet. Witte huid is het schoonheidsideaal in Azië.
 
Ik heb vandaag een chineesje gevonden in Sint Niklaas met 4 verschillende advertenties en foto's. Toch eens gaan kijken want het waren 4 mooie meiden. Ik had 0,0 verwachting dat de advertenties juist waren maar moest toch passeren dus ik gaan kijken. Kwam er nog een andere lelijke doos de deur opendoen🤣 Toen ik terug in de auto zat heb ik gestuurd dat ik het zou melden bij redlights. Toen ik vanavond ging checken waren al de advertenties weg 🙈 Toen ik wat verder ging zoeken waren ze weer opgedoken in ....Lommel. Ik heb toen een melding gemaakt bij redlights. Afwachten dus!
 
Ik heb vandaag een chineesje gevonden in Sint Niklaas met 4 verschillende advertenties en foto's. Toch eens gaan kijken want het waren 4 mooie meiden. Ik had 0,0 verwachting dat de advertenties juist waren maar moest toch passeren dus ik gaan kijken. Kwam er nog een andere lelijke doos de deur opendoen🤣 Toen ik terug in de auto zat heb ik gestuurd dat ik het zou melden bij redlights. Toen ik vanavond ging checken waren al de advertenties weg 🙈 Toen ik wat verder ging zoeken waren ze weer opgedoken in ....Lommel. Ik heb toen een melding gemaakt bij redlights. Afwachten dus!
Bericht gekregen van Redlights, alle advertenties verwijderd 👍👍. Blijven doen gasten.💪
 
Meer dan 3/4 van alle Aziatische advertenties blijken fake foto's te plaatsen.
Redlights beseft dit maar al te goed, maarja zo'n adverteerder brengt centjes in de lade.
Aan iedereen : controleer de foto's van de advertenties, daar zijn mogelijkheden genoeg voor.
Indien fake : doorgeven aan RL !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan