Aziatische dames Boom 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
geld dat niet voor 80% wat op redlights adverteerd,meeste foto's van dames zijn niet echt recente te noemen is niet enkel bij de chineeskes
Het gaat er niet om dat de foto's bewerkt zijn, maar dat je compleet andere dames te zien krijgt dan op de foto. Vaak zijn het foto's die gewoon van het internet zijn geplukt of van iemand die zich in China bevindt.
 
El punto no es que las fotos hayan sido editadas, sino que ves mujeres completamente diferentes a las de la foto. A menudo son fotos recién sacadas de Internet o de alguien que está en China.
La mitad de las chicas chinas de Bélgica vienen de España. Yo soy de Barcelona y las conozco bien. Todas las fotos con Photoshop descarado. Y dicen que tienen 20 años y tienen más de 35 todas. Además en España cobraban 60 euros la hora y aquí os cobran 150, como si fueran modelos. ¡ Una estafa!
 
La mitad de las chicas chinas de Bélgica vienen de España. Yo soy de Barcelona y las conozco bien. Todas las fotos con Photoshop descarado. Y dicen que tienen 20 años y tienen más de 35 todas. Además en España cobraban 60 euros la hora y aquí os cobran 150, como si fueran modelos. ¡ Una estafa!
Dat weten we dan ook weeral maar verstond er geen letter van :unsure::ROFLMAO:
 
De helft van de chinese meisjes in Belgie komt uit Spanje. Ik kom uit Barcelona en ik ken ze goed. Alle foto's met brutale Photoshop. Ze zeggen dat ze 20 jaar oud zijn en de meesten boven de 35. Ook in Spanje rekenen ze 60 euro per uur en hier rekenen ze je 150, alsof het modellen zijn. Nogal een oplichterij!.
Kijk op de Spaanse website sexomercadobcn.com!
 
Laatst bewerkt:
Die ik bezocht had ook prachtige foto's type fotomodel. Bij aankomst en haar in het echt te zien, was die illusie heel snel verdwenen. Ik geloof die foto's niet meer. Ik heb nu zoiets van een ezel die zich niet tweemaal wil stoten aan dezelfde steen ;)
We moeten het misbruik op meisjeswebsites aan de kaak stellen. Alleen dan zullen ze de reclame corrigeren.
 
Sorry, maar als je werkelijk alleen met een volledig eerlijke dvp wil omgaan, denk ik dat je nog jaren kan wachten om er eentje te neuken. Liegen doen ze allemaal over hun afkomst, hun uiterlijk, hun leeftijd, hun gewicht, ... noem maar op.
 
Sorry, maar als je werkelijk alleen met een volledig eerlijke dvp wil omgaan, denk ik dat je nog jaren kan wachten om er eentje te neuken. Liegen doen ze allemaal over hun afkomst, hun uiterlijk, hun leeftijd, hun gewicht, ... noem maar op.
Foto's van bepaalde dames zijn wat ouder, bijgewerkt e.d. Maar een foto van een andere vrouw die dikwijls zelfs geen lookalike is, is voor mij toch een stap te ver en is bedrog. Ik vind zoiets niet kunnen.
 
In de buurt van Antwerpen centraal station zit een goeike. Ik schrijf er straks of later een review van. Als er nog geen recensie is van haar tenminste. Moet ik nog checken.
De meeste Chinese dames (van oorsprong, veel spreken Spaans : bizar ? ) draaien mee in een carousel. Hebben in sommige gevallen niet eens een idee waar ze volgende week zullen zitten.
Op de advertentie zien ze er uit als porselein poppetjes. Wegblijven. 1 op 20 is goed. De rest bagger.
 
Ik hoor heel graag waar. Ik zit een beetje in de Aziatische gemeenschap in Antwerpen (Vietnamees en Thai), ken heel veel cafe's en gelegenheden. Maar goedkoop? Nog niet tegengekomen. Pls tell me where?
Eerst moet je ze veel drinken aanbieden Thaise Wisky en dan bestaat de mogelijkheid dat je mits een flinke bijdrage je ze mee krijgt naar hun kamertje ,maar dan moeten ze u al een beetje kennen
 
Foto's van bepaalde dames zijn wat ouder, bijgewerkt e.d. Maar een foto van een andere vrouw die dikwijls zelfs geen lookalike is, is voor mij toch een stap te ver en is bedrog. Ik vind zoiets niet kunnen.
We zouden hier beter op deze website een strategie bedenken om de gasten die hierachter zitten het leven zuur te maken. Ik stuur nu eerst een bericht. Daar komt nooit antwoord op. Komt er wel antwoord dan ben je min of meer zeker. Ik stel voor om elke nummer met honderden berichten te bestoken.
 
Laatst bewerkt:
Dit is het bericht dat ik nu eerst stuur en dat lijkt te helpen om het kaf van het koren te scheiden.
"Your pictures are 100% real and not photoshopped?" "I'm asking because I had a few disappointing dates and prefer to ask before we agree to meet. If photo's are too different from you in real person I will leave. Pls be honest about it."
Ik heb dit nu al naar bijna elk porseleinen poppetje gestuurd dat ik wel zag zitten. Geen antwoord meer na dit bericht hoewel ze daarvoor bijna direct antwoord stuurden bij vraag van tarief en of ze vrij was etc... Ik denk dat men na een tijdje toch zal zeggen dat het ok is. Komt er op aan om dan te gaan en effectief te vertrekken als er weer geen overeenkomst is tussen de foto's en de meid. Please share your experiences.
 
Helaas al meegemaakt dat ze beweerden dat ze echt waren nadat ik uitdrukkelijk de vraag stelde en alsnog bleek er niks van aan te zijn.
Het gaat er om dat we allen hetzelfde doen en rechtsomkeer maken als het weer eens zover is. Het heeft dan geen enkele zin meer om te liegen van hun kant. Ik blijf die gasten ook nog zeker 10 keer bestoken met berichten dat ik niet tevreden ben. Ik denk dat ze waarschijnlijk ondertussen mijn nummer al vanbuiten kennen.
 
Als alle klanten hier zaten en mee deden zou dat werken. Voor ieder van ons die rechtsomkeer maakt zijn er helaas tien die blijven.
Vandaar mijn oproep. Ik weet ook wel en heb zelf al vaak ondervonden dat die vrouwtjes wel goed hun best doen en daarom is het ook verleidelijk om te blijven. Ook al betaal je dan een Mercedes voor een Dacia. De broek zit vol goesting he.
 
Vandaar mijn oproep. Ik weet ook wel en heb zelf al vaak ondervonden dat die vrouwtjes wel goed hun best doen en daarom is het ook verleidelijk om te blijven. Ook al betaal je dan een Mercedes voor een Dacia. De broek zit vol goesting he.
Klopt, maar het overgrote deel van hun klanten zal je oproep nooit zien, dus het blijft helaas een druppel op een hete plaat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan