Recensie Luisa, Bertem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kieken

Wandelaar
31
10/05/23
13
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/asian-very-hot.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Verandering van spijs doet eten. Ik probeer dus af en toe langs te gaan bij een nieuw gezicht.
Mijn aandacht werd getrokken door een zekere Luisa. Ondanks het feit dat ze er niet Aziatisch uitzag op de foto's stond in de ad te kezen dat ze Filipijnse is. In het chatverkeer werd me verzekerd dat ze tongzoent, iets wat ik erg kan appreciëren.
Aangekomen opende ze de deur, maar het was vrij donker zodat ik niet onmiddellijk zag dat het niet de dame van de foto's was.
Eenmaal op de kamer bleek ze niet Aziatisch, maar Zuid-Amerikaanse te zijn. Normaal gezien draai ik me rond wanneer ik zie dat de foto's niet kloppen, maar ik ben toch maar gebleven omdat ze best wel knap en erg vriendelijk was. Ook al sprak ze amper Engels, wat de communicatie niet bevorderde.
Ze heeft een mooi, slank/atletisch lichaam met grote borsten, mooi strak kontje.
Tongzoenen bleek plots niet mogelijk, maar ik ben de vergeefse discussie niet aangegaan want die win je toch niet en die bederft de pret bovendien.
Ze komt haar grote borsten in je gezicht duwen zodat je aan de tepels kan likken… maar 'doucement'!
Ze streelt met haar borsten over mijne jongeheer. Het duurt dus niet lang voor ik op aanvalssterkte sta.
Ze doet er snel een condoom rond en begint me te pijpen. Dit duurt niet zo lang, maar was best wel goed.
Daarna het nodige glijmiddel en on top en de nodige standjes. Daarbij kust ze oppervlakkig, soms op de lippen.
Veel te snel klaargekomen, daarna nog een 5-tal minuten massage, ook al waren mijn 30 minuten nog niet verstreken. Ze deed haar best maar ik heb al betere massages gehad.
Conclusie: de dame deed haar best, maar ik heb het gehad met advertenties met fake foto's en valse beloftes. De dames kunnen er waarschijnlijk vaak zelf niet aan doen… maar ik ook niet. Ik ga het vanaf nu houden bij de dames waarbij ik zelf de nodige positieve ervaringen heb of waarvan ik hier positieve ervaringen lees. Enfin, dat is toch de bedoeling ;)
 
Bedankt voor de review, ik had haar profiel ook al zien passeren en was geïnteresseerd.

Herkenbare ervaring spijtig genoeg.
Ik snap dat de inkomsten teruggelopen zijn door het minder spendeerbaar inkomen van iedereen, maar valse profielen en foto's beginnen gebruiken gaat het probleem niet oplossen., integendeel

Als iedereen inderdaad gewoon omdraait en weer buiten stapt is er misschien nog hoop, maar ik betwijfel het (en ik betwijfel dat de meesten dat doen)

Zo goed als al mijn favorieten zijn het intussen afgebold naar betere oorden en ik merk dat ik ook geen zin meer heb om nog nieuwe te zoeken met al die rommeladvertenties.
 
Terug
Bovenaan Onderaan