Aziatische dames Boom 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Communicatie wordt quasi zeker door een tussenpersoon verzorgd. Profielen kloppen meestal niet, regelmatig zelfs met fake foto's gepikt van het internet. De meeste dames lijken langs geen kanten op de foto's uit hun profiel en als ze er wel op lijken dan gebruiken ze vermoedelijk foto's van hun dochter. Of ze gebruiken foto's van 20 jaar geleden en evenveel kilo's geleden, meestal bewerkt met snapchat of andere filters. De dames verhuizen ook nog eens constant. Het is een rondreizend circus van bedenkelijk allooi.
Over iet anders aub.
Is hier al in 't lang en in 't breed besproken. Laat er ons niet weer aan beginnen.
 
Over iet anders aub.
Is hier al in 't lang en in 't breed besproken. Laat er ons niet weer aan beginnen.
Klopt, is al in 't lang en in 't breed besproken en er is voldoende reden om er weg te blijven.

Toch zie ik hier regelmatig vragen verschijnen in de zin van "wie heeft ervaring met..." Ik denk dat het ook de taak van dit forum is om de newbies op dit soort bedenkelijke praktijken te wijzen.
 
Er zijn wel degelijk nog getrouwe advertenties, maar 't is tegenwoordig idd triest gesteld met de Chineesjes... Twee jaar geleden was het naar mijn gevoel nog fifty-fifty, vandaag is het lastig zoeken.
Het is heel lastig zoeken en heel triestig gesteld, zeker met de Chineesjes. Vandaag is het echt een lotto, eerder één kans op tien dat je de dame van je keuze écht te zien krijgt en dan nog afwachten of de service naar behoren is.
 
Maar als het nou allemaal nepperij is, sterft het dan niet vanzelf een stille dood?
Als die tendens er was hadden ze hun strategie allang omgegooid.

Het is duidelijk dat er voldoende mensen zijn die gewoon genoegen nemen met wat er voor hen staat als ze helemaal tot daar gereisd zijn en er met een broek vol goesting staan. Het leidt dus tot meer klanten dan wanneer ze alleen authentieke advertenties plaatsen.
 
Als die tendens er was hadden ze hun strategie allang omgegooid.

Het is duidelijk dat er voldoende mensen zijn die gewoon genoegen nemen met wat er voor hen staat als ze helemaal tot daar gereisd zijn en er met een broek vol goesting staan. Het leidt dus tot meer klanten dan wanneer ze alleen authentieke advertenties plaatsen.
Inderdaad, een forum als dit of het oude hookersforum en onze Franstalige collega's op youppie.net waarschuwen voortdurend voor praktijken als deze, niet alleen bij de Chineesjes, maar o.a. ook bij Latina's, Thaise salons enz. Toch zijn er blijkbaar genoeg wandelaars die zich telkens opnieuw laten vangen... Een gewaarschuwd wandelaar zou er nochtans 2 moeten waard zijn... Er is maar één remedie: ook al zitten we met een "broek vol goesting", rechtsomkeer maken als het aangebodene niet strookt met wat we op basis van de advertentie mogen verwachten.
 
Inderdaad, een forum als dit of het oude hookersforum en onze Franstalige collega's op youppie.net waarschuwen voortdurend voor praktijken als deze, niet alleen bij de Chineesjes, maar o.a. ook bij Latina's, Thaise salons enz. Toch zijn er blijkbaar genoeg wandelaars die zich telkens opnieuw laten vangen... Een gewaarschuwd wandelaar zou er nochtans 2 moeten waard zijn...
De meeste klanten van dvp's bekijken geen forums. Die zijn dan ook niet gewaarschuwd.
 
Mijn laatste was na een rit van meer dan 50 km.
Videochat kon zogezegd niet als bevestiging maar foto's 100% dat zij het was en recent. Ik neem een screenshot nog van de beste foto op RL en ik erheen. Ze was op de hoogte dat ik rechtsom ging keren.
Gaat de deur voor mij open en was die toch wel 30 jaar ouder geworden op 45 minuten zeker ?!?!!
Ik stap toch binnen en haal mijn gsm boven in de veronderstelling dat de meisjes niet 100% op de hoogte zijn. Maar dat was ze duidelijk wel. Tot mijn ongeloof begon ze nog te argumenteren dat de foto's van haar waren en recent. En dat ik een afspraak met haar gemaakt had en mij daaraan moest houden.
Toen ze zag dat ik het echt meende liet ze me plots gaan, draaide de deur los en liet me vriendelijk buiten.
Echt zo lelijk dat je er met geen tang zou naar pakken.
 
Mijn laatste was na een rit van meer dan 50 km.
Videochat kon zogezegd niet als bevestiging maar foto's 100% dat zij het was en recent. Ik neem een screenshot nog van de beste foto op RL en ik erheen. Ze was op de hoogte dat ik rechtsom ging keren.
Gaat de deur voor mij open en was die toch wel 30 jaar ouder geworden op 45 minuten zeker ?!?!!
Ik stap toch binnen en haal mijn gsm boven in de veronderstelling dat de meisjes niet 100% op de hoogte zijn. Maar dat was ze duidelijk wel. Tot mijn ongeloof begon ze nog te argumenteren dat de foto's van haar waren en recent. En dat ik een afspraak met haar gemaakt had en mij daaraan moest houden.
Toen ze zag dat ik het echt meende liet ze me plots gaan, draaide de deur los en liet me vriendelijk buiten.
Echt zo lelijk dat je er met geen tang zou naar pakken.
Wat hier beschreven staat, klopt volledig met mijn ervaringen en is zeker geen uitzondering, eerder de regel. Videochat kan zogezegd niet en foto's kloppen langs geen kanten en dan toch maar argumenteren dat ze het wel zijn... Het is niet alleen in Boom zo, ook op andere plaatsen zoals Dendermonde, Wachtebeke, Sint-Niklaas, Roeselare, Brecht, Lommel... en het wordt als maar erger. Ik verplaats me er geen 50 km meer voor, ik waag me er nog enkel aan als ik in de buurt ben. Een tijd geleden kon je soms geluk hebben en was het wel degelijk de juiste dame, maar dat lukt dus niet meer. Rechtsomkeer maken is de enige juiste reactie!
 
Klopt, is al in 't lang en in 't breed besproken en er is voldoende reden om er weg te blijven.

Toch zie ik hier regelmatig vragen verschijnen in de zin van "wie heeft ervaring met..." Ik denk dat het ook de taak van dit forum is om de newbies op dit soort bedenkelijke praktijken te wijzen.
lang en breed besproken inderdaad,
Maar zoals je zegt, er komen af en toe nieuwe leden op deze site aan,
en hier zijn wel wat onderwerpen.
Af en toe gewoon op wijzen dat ze hun informatie in deze post kunnen terugvinden kan geen kwaad.
 
Wat hier beschreven staat, klopt volledig met mijn ervaringen en is zeker geen uitzondering, eerder de regel. Videochat kan zogezegd niet en foto's kloppen langs geen kanten en dan toch maar argumenteren dat ze het wel zijn... Het is niet alleen in Boom zo, ook op andere plaatsen zoals Dendermonde, Wachtebeke, Sint-Niklaas, Roeselare, Brecht, Lommel... en het wordt als maar erger. Ik verplaats me er geen 50 km meer voor, ik waag me er nog enkel aan als ik in de buurt ben. Een tijd geleden kon je soms geluk hebben en was het wel degelijk de juiste dame, maar dat lukt dus niet meer. Rechtsomkeer maken is de enige juiste reactie!
Rechtsomkeert zou het beste zijn. Maar ik snap die kerels wel: heb je 50 km héén gereden en dan mag je weer terug. 100 km gereden voor de saus. Wie wordt daar blij van?
 
Rechtsomkeert zou het beste zijn. Maar ik snap die kerels wel: heb je 50 km héén gereden en dan mag je weer terug. 100 km gereden voor de saus. Wie wordt daar blij van?
Boycotten is het beste volgens mij. Zie ook mijn reactie onder Aziatische dames Dendermonde:

 
Bij mij ook een andere dame dan degene die ik had gecontacteerd alleen was ze op het zicht jonger en frisser dan degene die ik had besteld. Eigenlijk een meevaller. Wel even geargumenteerd dat zij niet de dame van de advertentie was en alzo een leuk extraatje kunnen bedingen
Zo kan het dus ook. Mijn punt is dat ik de zaak bekijk op het moment zelf. Bij upgrade blijf ik, bij downgrade, doei.
 
tja er zit inderdaad een reukje aan, heb zo naar drie meisjes getest in boom , drie verschillende gsm nrs en drie verschillende meisjes, maar alledrie gaven ze dezelfde info en hetzelfde adres op, in boom was dat voor alledrie Antwerpsestraat en in Beveren hetzelfde meegemaakt, alledrie in molenhof, toen ik vroeg voor een trio zeiden ze allen dat ze er alleen waren, dus er is iets loos, wie of wat ...???
denk mensenhandel heb er ook al iets over gelezen in de krant
 
Uiteindelijk 3 adressen uitgeprobeerd: Antwerpen, Mechelen en Brecht.
Uiteindelijk puur tijdverlies.
M'en kan n'étend op rekenen ze wisselen constant en een aantal foto's zijn correct maar heel wat zijn totaal onbetrouwbaar
Slechts 2 meisje geprobeerd (teveel goesting om zomaar rechtsomkeert te maken maar zeker niet de 100€ waard!!
 
Meerdere pogingen......altijd 10-20 jaar ouder.
Nog nooit de dame vd foto gehad
Meestal meteen omgekeerd
Vaak proberen ze je dan nog aan een ander dame voor te stellen. Is meestal ook niks
Dus ik heb het opgegeven om Aziatische dames in Be op te zoeken
 
Meerdere pogingen......altijd 10-20 jaar ouder.
Nog nooit de dame vd foto gehad
Meestal meteen omgekeerd
Vaak proberen ze je dan nog aan een ander dame voor te stellen. Is meestal ook niks
Dus ik heb het opgegeven om Aziatische dames in Be op te zoeken
Als angela in Antwerpen is moet je een selfie vragen van haar. Ze doet dit onmiddellijk omdat ze de reputatie v/d chinese dames kent. Nooit slechte service gehad.
 
Meerdere pogingen......altijd 10-20 jaar ouder.
Nog nooit de dame vd foto gehad
Meestal meteen omgekeerd
Vaak proberen ze je dan nog aan een ander dame voor te stellen. Is meestal ook niks
Dus ik heb het opgegeven om Aziatische dames in Be op te zoeken
Dat is dan spijtig , want mijn ervaringen zijn anders : het zijn juist de Aziatische dames die in mijn geval het meest betrouwbaar gebleken zijn. Ze leverden de op hun advertentie afgesproken diensten altijd af ( pzc , fk , enz.) , en met de nodige verfijning. Ik heb veel meer slechte ervaringen met Zuid-Amerikaanse latina's : totaal onbetrouwbaar en met de nodige arrogantie , enkele uitzonderingen daargelaten , natuurlijk.
 
Dat is dan spijtig , want mijn ervaringen zijn anders : het zijn juist de Aziatische dames die in mijn geval het meest betrouwbaar gebleken zijn. Ze leverden de op hun advertentie afgesproken diensten altijd af ( pzc , fk , enz.) , en met de nodige verfijning.
Ik heb ook al Aziaatjes bezocht en eigenlijk klopte het telkens wat je schrijft: zij deden wat zij beloofden. Maar de oplichterij zit niet in de service, vind ik, maar in het feit dat zij met valse foto's mannen lokken. Je reageert op een jong, knap en strak meisje, en je krijgt een dame voorgeschoteld die 1 of 2 generaties ouder is en bijna altijd ook veel minder mooi. Nu mogen die dan nog de beloofde service geven, je moet er als man wel eerst een stijve kunnen van krijgen om van die service te kunnen genieten. En dat was soms moeilijk.
 
Ik ben vorige week in china en hong kong geweest. Daar verdienen de knappere dvp evenveel of meer als hier. Zijn de afgedankte dvp die naar hier komen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan