Aziatische dames in Belgie die echt zijn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

plenders

Wandelaar
Forumpionier
72
13/07/21
13
1
Aan Aziatische dames geen gebrek op Redlights. Maar ze behoren haast allemaal tot het circuit dat regelmatig verhuist en waar je vaak niet de dame te zien krijgt die je op redlights zag. Ik ben op zoek naar echte Aziatische dames die hun job als DVP wel serieus nemen en waar je ook heerlijk kan genieten.
 
Helaas wel (althans regio Limburg),

Ik bezocht 5 verschillende, in de verste verte geen gelijkenis met hun profiel. 2 van de 5 waren zelfs oude, versleten Colombiaanse vrouwen. Geen enkele van de 5 was ook maar een beetje aantrekkelijk.

Na 5 keer tegen dezelfde steen te stoten, geen Aziaatjes meer voor mij. Enorm spijtig.
 

Aziatische dame die haar job als DVP wel serieus neemt en waar je ook heerlijk kan genieten, zij zelf ook trouwens
 
Massage, ok, maar neuken is toch nog wel fijner. Mocht er een echt jong en strak Aziatisch meisje zijn dat los van alle bestaande netwerken naar Europa komt en als onafhankelijke sekswerker eerlijk adverteert en gewoon goede service geeft, dan heeft die volgens mij massa's klanten.
 
Massage, ok, maar neuken is toch nog wel fijner. Mocht er een echt jong en strak Aziatisch meisje zijn dat los van alle bestaande netwerken naar Europa komt en als onafhankelijke sekswerker eerlijk adverteert en gewoon goede service geeft, dan heeft die volgens mij massa's klanten.

Als je ziet hoe erg het soms gesteld is qua aanbod, tenzij je er half het land voor doorkruist, dan kan je die stelling voor iedere etniciteit poneren.

Idem voor zwarte dames, zelfs idem voor Vlaamse meisjes. Ergste is: ze beseffen het zelf ook wel, zie de tarieven die de zeldzame vondsten dan ook bepalen. Zie bijvoorbeeld https://www.girlsreview.nl/threads/aluana-leuven.15370/: die advertentie is zowat de natte droom voor velen, mezelf inbegrepen, maar die prijs... Zoals ik al eerder schreef: als ik zeker was van de "kwaliteit" dan meteen, maar dat is toch wel een zeer dure gok...
 
Als je ziet hoe erg het soms gesteld is qua aanbod, tenzij je er half het land voor doorkruist, dan kan je die stelling voor iedere etniciteit poneren.
Dat vind ik niet. Bij het aanbod van Aziatische meisjes die willen neuken, is er zo goed als altijd sprake van misleidende advertenties en valse foto's. Bij alle andere etniciteiten moet je wat opletten en uitkijken,, of kan je gewoon naar de ramen gaan en met je eigen ogen zien wie er voor je staat. Ik ben trouwens met het huidige aanbod van meisjes helemaal niet ontevreden. Integendeel.
 
Dat vind ik niet. Bij het aanbod van Aziatische meisjes die willen neuken, is er zo goed als altijd sprake van misleidende advertenties en valse foto's. Bij alle andere etniciteiten moet je wat opletten en uitkijken,, of kan je gewoon naar de ramen gaan en met je eigen ogen zien wie er voor je staat. Ik ben trouwens met het huidige aanbod van meisjes helemaal niet ontevreden. Integendeel.
Dan mag je altijd wat adresjes delen Stef!

Vlaams, jong en strak.
Tongzoenen, met overtuiging.
PZC.
Intiem met.
Eventueel anaal, maar dan wel zonder grimassen.
Geen klokkijkster.
Geen NZC.
Geen rookster, maar als ze het kan verbergen vergeef ik het haar.

Moeilijke opgave / vondst volgens mij, of toch in de prijsklasse tot max. 300€/u. Maar als je een toppertje vindt, mét referenties, die alles aanvinkt behalve de prijs ben ik ook nieuwsgierig.
 
Dan mag je altijd wat adresjes delen Stef!

Vlaams, jong en strak.
Tongzoenen, met overtuiging.
PZC.
Intiem met.
Eventueel anaal, maar dan wel zonder grimassen.
Geen klokkijkster.
Geen NZC.
Geen rookster, maar als ze het kan verbergen vergeef ik het haar.

Moeilijke opgave / vondst volgens mij, of toch in de prijsklasse tot max. 300€/u. Maar als je een toppertje vindt, mét referenties, die alles aanvinkt behalve de prijs ben ik ook nieuwsgierig.
Kiezen moet je nog altijd zelf doen. Op een van de adresjes waar ik super tevreden was, lees ik bv dat jij blijkbaar niet tevreden was. Gelukkig hebben we allemaal onze eigen voorkeuren, of het zou bij sommige meisjes een lange file wachtenden zijn. :ROFLMAO:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan