Aziatische dames met al dan niet fake advertenties (diverse locaties)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een medewandelaar had me onlangs deze Mia getipt in Brussel, die ontvangt op de gekende locatie boven een supermarkt:



Wetende dat ze het daar ook niet te nauw meer nemen met de profielen, stuur ik dus een WhatsApp naar het nummer dat op Redlights en Quartier-Rouge vermeld staat met de duidelijke vraag dat ik Mia (die Mia en dus niemand anders) wou boeken. Voor alle zekerheid had ik er ook een foto bijgevoegd van die Mia.

De "pimp van dienst", zo zal ik hem maar noemen, had het blijkbaar druk want het duurde even voor ik een antwoord kreeg. Zeer bizar, hij stuurde een hele reeks foto's van een Mimi, Mili, Mina, Mido en Mika, maar geen Mia, wel alles beginnend met "Mi"... "All ladies 150€/hour... blowjob without condom, kissing with tongue, pussy licking, 69, sex in all positions"... ik antwoordde "150€/hour ok, but with Mia, not another girl" en voegde nogmaals haar foto bij... weer een tijdje stilte... dan als antwoord: "some girls do sex without condom € 50 extra and anal sex, also € 50 extra.... Ik antwoordde "no thanks, I want normal sex with Mia, not another girl, blowjob WITHOUT condom, but sex WITH condom and NO anal..."
Weer "radiostilte"... Na een tijdje antwoord: "You can have trio with 2 girls, second girl is half price, golden shower 50 € extra..." Zucht... Geen trio en geen golden shower voor mij... Uiteindelijk toch akkoord geraakt...

Tegen het afgesproken uur ben ik richting supermarkt getrokken. Wat me daar meteen opviel was dat er nu in de onmiddellijke omgeving op straat Chinese dames klanten staan te lokken, dat was voor Corona beslist niet het geval op één uitzondering na (Lulu destijds). Als ik goed geteld heb stonden er in totaal 8 Chinese dames op minder dan 50 meter van de supermarkt... Enkele van deze dames zagen er redelijk uit, goed verzorgd en sexy gekleed, andere dan weer heel wat minder (trainingspak, sportschoenen of teensleffers), 2 droegen zelfs een mondmasker zodat je van hun gezicht ook al niet veel kon maken. Over hun beroepsactiviteit moet je niet twijfelen, want na één oogopslag hoor je "Hello! Massage?" (waarschijnlijk het enige Engels dat ze kennen). Er was er ééntje (niet echt de mooiste), maar die ik herkende omdat ze onder diverse namen ook al een tijdje op Redlights en Quartier-Rouge adverteert:

Mili: https://www.redlights.be/profiel/mili-5/

Mido: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/asia-china-mido-4.html/

Amy: https://www.redlights.be/profiel/amy-2324/

Als Mili is ze 24, als Mido 38 jaar, als Amy dan weer 25... dus moest je er nog aan twijfelen, daar in Brussel nemen ze het ook niet al te nauw meer.
Normaliter spreek ik geen straatdames aan en deze zou me zeker niet interesseren, maar gewoon uit curiositeit heb ik toch eens haar prijs gevraagd... Ze toonde me op haar telefoon een bericht: "70 €/half hour - 100€/hour... blowjob without condom, kissing with tongue, pussy licking, 69, sex in all positions". Voor een uur is dat dus 50 € minder, dan wanneer je ze via WhatsApp boekt... En waar ze ontving? Supermarket...!

Intussen was het bijna het afgesproken uur, dus ben ik het hoekje omgedraaid en stuurde ik een WhatsAppje dat ik er was. Ik kreeg onmiddellijk een ok en een minuutje later stond Mia al aan de ijzeren poort om me binnen te laten.

Profielfoto's kloppen in haar geval 100%. What you see is what you get.
Chineesjes kennende dacht ik dat ze wel al rond de veertig zou zijn, dus zeker meer dan de 24 in haar profiel, maar in haar geval is ze zeker nog geen Chinees omafiguur. Dat werd later onrechtstreeks bevestigd... Ik vraag dames nooit naar hun leeftijd, maar als ik hoor dat ze een kind hebben vraag ik hoe oud dat kind is... 17 in haar geval... dan weet je het wel.

Over de date zelf kan ik kort zijn; ze deed alles wat afgesproken was met veel overtuiging en hield zich aan de afgesproken tijd. Mia spreekt een paar woorden Engels en wat Spaans waardoor je er ook nog een, weliswaar zeer basic, conversatie mee kan hebben.
 
Nog fake:

Jingjing (34 j) in Dendermonde en is ze van Hongaarse nationaliteit






Anqi (23 j) in Sint-Truiden, hier is ze plots Singaporees:



Deels zelfde foto's!
Een halve dag later en alweer verhuisd, nu naar Mechelen:

 
En een fake profiel in Mechelen:


Foto's hier gepikt:

 
@Jaydeepee je hebt tijd over als je alleen de advertenties hier post die wel echt zijn ;) Zijn ze er eigenlijk wel, de leuke Aziatische dames waarvan de foto en profiel wel kloppen

Dat verhaal van je over Mia/Brussel, komt op mij over dat de meiden gewoon op straat werken, en als er online eentje geboekt wordt gaat de organisatie een willekeurige dame vanaf straat ophalen en zet deze in het appartement neer. De dames zullen het straattarief krijgen, en de ronselaar het verschil tussen de online prijs en de straatprijs.
 
@Jaydeepee je hebt tijd over als je alleen de advertenties hier post die wel echt zijn ;) Zijn ze er eigenlijk wel, de leuke Aziatische dames waarvan de foto en profiel wel kloppen

Dat verhaal van je over Mia/Brussel, komt op mij over dat de meiden gewoon op straat werken, en als er online eentje geboekt wordt gaat de organisatie een willekeurige dame vanaf straat ophalen en zet deze in het appartement neer. De dames zullen het straattarief krijgen, en de ronselaar het verschil tussen de online prijs en de straatprijs.
Als je 100 % écht kloppen bedoelt, dan ga je geen enkel profiel vinden dat daaraan voldoet. De leeftijden, daar moet je doorgaans een heel flink pak bijtellen, 20 jaar en meer zelfs. Maar ook andere statistieken kloppen dikwijls niet (gewicht, cupsize,...). Sommige dames wisselen ook nog eens af en toe van nationaliteit...

Foto's die gepikt zijn van het internet, vind ik de meest flagrante fraude, maar is ook het gemakkelijkst te detecteren. Het betreft meestal foto's "te mooi om waar te zijn" en Google Lens brengt daar meestal onmiddellijk bevestiging. Er zijn ook andere minder flagrante vormen zoals foto's van heel lang geleden of foto's die misschien wel recent zijn, maar met filters en/of software bewerkt zijn, waardoor de foto niet representatief is voor de dame die je te zien zal krijgen. Dames worden soms softwarematig slanker gemaakt... Soms zijn er ook foto's van één welbepaalde dame, maar die in verschillende profielen van verschillende dames gebruikt worden. Er kan er maar hoogstens één de échte zijn...

Er zijn echter ook heel wat foto's waarvan ik zeker ben dat die wel écht en recent zijn. Ze hebben als gemeenschappelijk kenmerk dat ze allemaal gemaakt zijn in één van de kamers boven de fameuze supermarkt. Je herkent ze gemakkelijk aan het houtwerk achter het bed met 2 vertikale nachtlampjes. Om maar enkele voorbeelden te geven:






Helaas, als je deze foto's, die recent zijn én van een dame die in België vertoeft, in een advertentie tegenkomt, biedt dat nog geen enkele garantie. Het is me al meermaals overkomen dat ik een totaal andere dame aangeboden kreeg. Met andere woorden: die pimps geven je gewoon wie ze op dat moment beschikbaar hebben, dat is alvast mijn conclusie. Dat die foto's nu over heel België opduiken, sterken mij ook in mijn vermoeden dat de uitvalsbasis én draaischijf van dat netwerk daar in Brussel zit.
 
Dat staat ook zo te lezen op Youppie, prijzen "op straat" zijn een stuk lager en dan nog onderhandelbaar.
Dat blijkt te kloppen. Ik moest toch nog in Brussel zijn vandaag. Er hingen een zestal Chinese dames rond in de onmiddellijke omgeving van de welgekende supermarkt, waaronder deze:


Eén oogopslag was voldoende om een "hallo, massage, sex?" te ontlokken... Geen supermodel, maar ze leek me goed verzorgd... ze toonde me haar GSM met volgend bericht: "70 €/half hour - 100€/hour... blowjob without condom, kissing with tongue, pussy licking, 69, sex in all positions". Ik trok een bedenkelijk gezicht en ze toonde me een volgend bericht : "ok for 60/€ half hour - 80 €/hour"... Ik hapte nog niet onmiddellijk toe en toen toonde ze me een derde bericht: "bottom price 70 €/hour". Ik heb geen idee over "straatprijzen", maar wetende wat deze dames kosten als je ze via WhatsApp boekt, leek het me wel correct. Hop, dus mee naar boven. Behalve haar leeftijd, die eerder 42 dan 22 is, haar cupsize die voor één keer groter is dan wat haar profiel aangeeft (eerder C dan B) en haar talenkennis (zeker geen Frans, een beetje Engels en een beetje meer Spaans), viel er verder niets aan te merken op haar profiel. Ze deed effectief alles wat ze beloofde en deed daarbij echt wel haar best. Het overwegen waard als je daar toch in de buurt moet zijn.

Van de andere dames daar "op straat", heb ik deze herkend, de andere kon ik niet direct terugvinden op Quartier-Rouge en/of Redlights

 
Dat blijkt te kloppen. Ik moest toch nog in Brussel zijn vandaag. Er hingen een zestal Chinese dames rond in de onmiddellijke omgeving van de welgekende supermarkt,

Voor diegene onder ons die Brussel niet zo goed kennen; mag het adres vermeld worden ? Indien niet, kan je het via pm sturen.

Ik ben wel benieuwd om daar eens rond te wandelen en kijken of mijn smaak ertussen zit.
 
Deze dame werd even flink afgeslankt met fotobewerkingssoftware. Je kan dit goed zien aan de zonnewering (links):

Er zal ook een kleurenfilter gebruikt zijn (lol) want volgens de beschrijving heeft ze blauwe ogen.

Trouwens hier nog eentje met blauwe ogen, allee volgens de beschrijving hé :

Ofwel zijn ze daar kleurenblind in Rocourt ...
 
En nog een oma die ze wat "afgeslankt" hebben; de deur en de lade van de keukenkast staan er krom van!

 
Deze dame werd even flink afgeslankt met fotobewerkingssoftware. Je kan dit goed zien aan de zonnewering (links):

Deze dame, Angela of Meimei en soms nog andere namen, wel wat gefotoshopt, maar wel de echte dame en nog wel een knappe verschijning met fijne service. Ontvangt ook vaak in Brugge, ik denk dat ze zelfstandig werkt, aangezien ze eens vroeg wat het wilt zeggen, toen ze keertje haar whatsapp toonde.
1 van de weinigen, but she's the real thing...
 
Deze dame, Angela of Meimei en soms nog andere namen, wel wat gefotoshopt, maar wel de echte dame en nog wel een knappe verschijning met fijne service. Ontvangt ook vaak in Brugge, ik denk dat ze zelfstandig werkt, aangezien ze eens vroeg wat het wilt zeggen, toen ze keertje haar whatsapp toonde.
1 van de weinigen, but she's the real thing...
gezien er "safe sex" bij staat, merk je meteen dat dit een andere advertentie is dan de meeste, waar zelfs nzc aangevinkt staat
 
gezien er "safe sex" bij staat, merk je meteen dat dit een andere advertentie is dan de meeste, waar zelfs nzc aangevinkt staat

Als de dame alles "safe" doet, zoveel te beter. Ik ga het in dit geval ook niet betwisten. Ik heb haar immers nooit geboekt of bezocht. Het viel me enkel op dat haar foto's bewerkt waren.

Het label "Safe sex" is overigens een label dat RL tegen extra betaling aflevert aan de adverteerder, dus garantie biedt het absoluut niet.
 
Het label "Safe sex" is overigens een label dat RL tegen extra betaling aflevert aan de adverteerder, dus garantie biedt het absoluut niet.
Dit klopt niet. Het label 'safe sex' verschijnt als je geen seksuele handelingen zonder condoom of beflapje aanbiedt.

Overigens zie ik geen label 'safe sex' (meer) staan, er staat immers wel cunnilingus (zonder beflapje) als mogelijkheid bij.
 
Deze dame adverteert met eigen foto's. Niet dat je daar veel aan hebt.
"Hallo! me name is jun
Ik ben een Aziatische vrouw en ik weet dat veel mensen valse foto's gebruiken die
Ik ben het beu verdacht te worden, dus kies ik ervoor mijn eigen foto's te gebruiken.
Mijn account is geverifieerd, dus je kunt me procentueel vertrouwen."

 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan