Aziatische dames met al dan niet fake advertenties (diverse locaties)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
¿De verdad piensas eso? Todavía se le presentarían fotos falsas y chinos más antiguos ... solo que le costaría un poco menos en su billetera.
Ik bedoel iets dat de Chinezen leuk vinden: afdingen. 'Als je me bedriegt, geef ik je 80 euro om bij deze oma te zijn. Als je wilt dat ik je 150 betaal, bied me dan een jongedame aan". Je zou zien hoe ze corrigeren.
 
Ik bedoel iets dat de Chinezen leuk vinden: afdingen. 'Als je me bedriegt, geef ik je 80 euro om bij deze oma te zijn. Als je wilt dat ik je 150 betaal, bied me dan een jongedame aan". Je zou zien hoe ze corrigeren.
Dat kan je nu ook al doen, Of je kan rechtsomkeer maken en weggaan. Dan hebben ze 0 euro ontvangen.

Maar het probleem is dat je als wandelaar dit pas weet als je al voor de deur staat, de verplaatsing hebt gemaakt en veel goesting hebt. Sommigen onder ons hebben dan niet meer de wil of de kracht om nog af te dingen of om rechtsomkeer te maken ...
 
Dat kan je nu ook al doen, Of je kan rechtsomkeer maken en weggaan. Dan hebben ze 0 euro ontvangen.

Maar het probleem is dat je als wandelaar dit pas weet als je al voor de deur staat, de verplaatsing hebt gemaakt en veel goesting hebt. Sommigen onder ons hebben dan niet meer de wil of de kracht om nog af te dingen of om rechtsomkeer te maken ...
Rechtsomkeer maken is het beste dat je kan doen. Als genoeg wandelaars dit zouden doen, dan zullen ze dit vroeg of laat wel doorkrijgen. Ik maak steeds een boeking in de streek waar ik me op dat ogenblik bevind, zo vermijd ik nutteloze verplaatsingen. Als ik voel dat de nood hoog is, voorzie ik ook steeds een plan "B", maar dan nooit bij een andere Chinese, want de kans is groot dat zich daar hetzelfde scenario voordoet. Afdingen is ook een mogelijkheid, maar dat doe ik enkel als de dame wel leuk lijkt maar niet overeenstemt met het profiel. Het is soms wel even een gedoe, want ze moet dat overleggen met de "booking agent", pimp dus, maar 50€ korting krijgen voor een sessie van een uur lukt.
 
Volgens mij heeft het allemaal met de illegaliteit van de werkzaamheden te maken, alles gaat zwart, sommigen hebben een toeristenvisum, anderen weer een tijdelijke verblijfsvergunning, als de foto al niet klopt en oom agent staat voor de deur kunnen ze altijd zeggen ; " dat ben ik helemaal niet".
 
Volgens mij heeft het allemaal met de illegaliteit van de werkzaamheden te maken, alles gaat zwart, sommigen hebben een toeristenvisum, anderen weer een tijdelijke verblijfsvergunning, als de foto al niet klopt en oom agent staat voor de deur kunnen ze altijd zeggen ; " dat ben ik helemaal niet".
Wees maar gerust dat deze zaken meespelen, maar daarom moeten ze ons, de klanten dus, niet belazeren, dat is mijn punt. Bovendien hebben ze bijna allemaal lange tijd in Spanje gewerkt, meestal Barcelona, en daar liggen de prijzen een stuk lager dan in België/Nederland/Duitsland, ook dat speelt mee.
 
Hier een privéhuis in Keulen dat enkel Japanse/Koreaanse dames claimt te hebben ben er zelf nog nooit geweest maar ziet betrouwbaarder uit dan de meeste advertenties op RL en Kinky:

Bedankt voor de info. Zelf ken ik dit huis niet, maar bij een volgende bezoek aan Keulen ga ik zeker eens poolshoogte nemen.
 
Vandaag nog eens een poging gewaagd na een dagje werken bezuiden de taalgrens. Deze dame bevond zich op mijn traject huiswaarts, dus ik moest er al niet voor omrijden:


Helaas, helaas, het was dus weer een bijklussende gepensioneerde Chinese oma die de deur opende... Ik hield me van de domme en toonde de foto en zei dat ik voor die dame kwam... "oh si yes, it is me"... veel meer kwam er niet uit... Ik zei "sorry, no, no lo siento, ese no eres tu (dat ben jij niet)... toen toonde ze me haar gsm... 50 € discount for 1 hour... no thx, ik zag het echt niet zitten... toen toonde ze me een andere tekst: "no extra tip for sex without condom, no extra tip for anal sex"... zucht... no way never without condom for me... and no anal sex... (sowieso mijn ding niet en bij een Chinese oma wil ik zeker niet langs de achterdeur naar binnen :poop::mad: ) Toen deed ze nog een poging... "second lady half price..." O jee... stel je voor, sex met 2 oma's... neen aub niet... Het wordt dus alsmaar erger in dat circuit...
 
Vandaag nog eens een poging gewaagd na een dagje werken bezuiden de taalgrens. Deze dame bevond zich op mijn traject huiswaarts, dus ik moest er al niet voor omrijden:


Helaas, helaas, het was dus weer een bijklussende gepensioneerde Chinese oma die de deur opende... Ik hield me van de domme en toonde de foto en zei dat ik voor die dame kwam... "oh si yes, it is me"... veel meer kwam er niet uit... Ik zei "sorry, no, no lo siento, ese no eres tu (dat ben jij niet)... toen toonde ze me haar gsm... 50 € discount for 1 hour... no thx, ik zag het echt niet zitten... toen toonde ze me een andere tekst: "no extra tip for sex without condom, no extra tip for anal sex"... zucht... no way never without condom for me... and no anal sex... (sowieso mijn ding niet en bij een Chinese oma wil ik zeker niet langs de achterdeur naar binnen :poop::mad: ) Toen deed ze nog een poging... "second lady half price..." O jee... stel je voor, sex met 2 oma's... neen aub niet... Het wordt dus alsmaar erger in dat circuit...

Goed zo! 👍

Blijkbaar was "oma" al goed voorbereid op klanten die rechtsomkeer willen maken nadat ze een omaatje in de deur zien in plaats van een meisje. Ze had wel verschillende mooie promoties moet ik toegeven 🙄
 
Goed zo! 👍

Blijkbaar was "oma" al goed voorbereid op klanten die rechtsomkeer willen maken nadat ze een omaatje in de deur zien in plaats van een meisje. Ze had wel verschillende mooie promoties moet ik toegeven 🙄
Inderdaad, ik ben het nogal tegengekomen dat de dames een korting aanbieden als ze merken dat je rechtsomkeer gaat maken. Ze zijn er dus duidelijk al op voorbereid met een aantal standaardtekstjes op hun telefoon. Deze ging wel extra ver in haar extra's en ook die tekstjes stonden al kant en klaar op haar telefoon :eek::eek::poop:
 
De 'echte fotos' van deze LanLan-Miko kloppen toch langs geen kanten met de beschrijving : 42j, zwart haar en blauwe ogen !

Eerder merkte ik trouwens al dezelfde foto's op en toen noemde de dame zich Le-MeiMei.
Toen was ze slechts 26j en had ze een C-cup ipv een A-cup ...
 
Laatst bewerkt:
De 'echte fotos' van deze LanLan-Miko kloppen toch langs geen kanten met de beschrijving : 42j, zwart haar en blauwe ogen !

Eerder merkte ik trouwens al dezelfde foto's op en toen noemde de dame zich Le-MeiMei.
Toen was ze slechts 26j en had ze een C-cup ipv een A-cup ...
Inderdaad, de zoveelste fake advertentie. Het stopt dus niet... Zogezegd geen photoshop!!?? Bekijk dat nachtkastje maar eens, of de vorm van haar telefoon...

En dan hebben ze in Brugge toch ook nog steeds deze 26-jarige MeiMei/Miko, deze keer Taiwanees met nog steeds C-cup:

 
Laatst bewerkt:
Om één of andere mij niet geheel duidelijke reden zijn zowat al deze dames via Spanje bij ons aangeland. Ze spreken quasi nooit Engels of Frans, maar wel soms enkele zeer summiere woorden Spaans. Alle communicatie face-to-face dient vrijwel steeds te gebeuren met een vertaal-app.
Omdat Spanje ontvankelijk is voor het accepteren van bruine enveloppen onder tafel, om zo een Europees visum toe te kennen.
Weet ik uit ervaring met advocaten,..
 
Inderdaad, de zoveelste fake advertentie. Het stopt dus niet... Zogezegd geen photoshop!!?? Bekijk dat nachtkastje maar eens, of de vorm van haar telefoon...

En dan hebben ze in Brugge toch ook nog steeds deze 26-jarige MeiMei/Miko, deze keer Taiwanees met nog steeds C-cup:

advertenties zijn al verwijderd :)
 
Hier een privéhuis in Keulen dat enkel Japanse/Koreaanse dames claimt te hebben ben er zelf nog nooit geweest maar ziet betrouwbaarder uit dan de meeste advertenties op RL en Kinky:

Zit af en toe in Duitsland en zelfde verhalen daar hoor, al is de kans wel groter dat je daar nog betaalbare Chineesjes scoort. Maar Japans? No way. Koreaans? Zeeeer zelden. Verkoopt gewoon beter en ze kunnen meer vragen wegens exclusief zogezegd...Maar reken maar dat het Chinezen zijn of Thais ;-) Lees maar Rheinforum eens.
 
Zit af en toe in Duitsland en zelfde verhalen daar hoor, al is de kans wel groter dat je daar nog betaalbare Chineesjes scoort. Maar Japans? No way. Koreaans? Zeeeer zelden. Verkoopt gewoon beter en ze kunnen meer vragen wegens exclusief zogezegd...Maar reken maar dat het Chinezen zijn of Thais ;-) Lees maar Rheinforum eens.
Dat is ook mijn ervaring en die wordt me ook door verschillende medewandelaars aldaar bevstigd.
 
En nog een fake profiel: Niuniu in Boom:



Hier gepikt:



 
Weer een fake profiel...

Yushu in Turnhout:

Yes en deze hier in Turnhout als zowel in Boom was eigenlijk wel te mooi om waar te zijn. Op deze beide foto's dat zijn echt wel mooie sexy meisjes. Die vind je normaal niet in België toch niet in het circuit van de dames die uit de aanvoerlijn Spanje België komen. Normaal zitten deze pimps op een andere markt te vissen in China.
 
Inderdaad, de zoveelste fake advertentie. Het stopt dus niet... Zogezegd geen photoshop!!?? Bekijk dat nachtkastje maar eens, of de vorm van haar telefoon...

En dan hebben ze in Brugge toch ook nog steeds deze 26-jarige MeiMei/Miko, deze keer Taiwanees met nog steeds C-cup:

Nu heet ze Huanhuan... Het is niet duidelijk of de locatie Antwerpen of Brugge is...
New Asian girl Brugge - Privé ontvangst Antwerpen

 
Profiel Huanhuan is al verwijderd...

Maar nu duiken er 2 Shashas op... 1 in Antwerpen en 1 in Brugge...


 
De 'echte fotos' van deze LanLan-Miko kloppen toch langs geen kanten met de beschrijving : 42j, zwart haar en blauwe ogen !

Eerder merkte ik trouwens al dezelfde foto's op en toen noemde de dame zich Le-MeiMei.
Toen was ze slechts 26j en had ze een C-cup ipv een A-cup ...
Nu heet ze Lan, ze is terug 26 en Taiwanees, maar ze heeft nog steeds blauwe ogen :unsure:

 
Profiel Huanhuan is al verwijderd...

Maar nu duiken er 2 Shashas op... 1 in Antwerpen en 1 in Brugge...


En even later zit die Shasha van Brugge ook in Antwerpen, maar is ze 5 jaar jonger geworden :unsure::unsure::unsure:

 
Niet moeders mooiste maar deze is volgens mij wel echt.
Iemand ervaring met haar

 

Bijlagen

  • IMG-20220828-WA0000.jpg
    IMG-20220828-WA0000.jpg
    89,7 KB · Weergaven: 21
Mooi werk van de personen die fake van echt proberen te onderscheiden, maar eigenlijk is de moraal van het hele verhaal: blijf gewoon weg van Aziatische vrouwen 😉
Ivan man, je moet ook niet te streng zijn. In feite doet iedereen wat hij wil. En wees gerust deze dames worden niet naar hier gelokt om als poetsvrouw te werken hoor. Die weten wel waarom ze naar hier komen. Vorig jaar was ik redelijk close met een Chineesje dat was wel een van de weinige echt mooie dames en zij gebruikte haar echte foto's ook nog eens. Zij liet mij ook eens een foto van haar kindje zien en toen ik haar vroeg waarom doe je dit afschuwelijk werk toch. Waarom ga je niet terug naar China met jou kindje dit is toch niets voor jou hier ben jij veel te mooi voor en waarschijnlijk heb je ook nog teveel andere kwaliteiten. Antwoorde ze mij dit is maar heel tijdelijk ik heb hier mijn redenen voor. Soon i will be back go to China. En voor zover ik haar verder verstond want ja haar Engels en Frans waren ook maar zozo. Wilde ze met haar geld dat ze hier verdiend had een winkeltje beginnen. Dus een kleine zelfstandige worden wat haar anders in China niet zou gelukt hebben. Dit geld moest dus dienen als haar startkapitaal hetgeen ze in China zelf nooit zou kunnen samen krijgen. En een tijdje later is ze dan hier ook echt vertrokken en is zij of haar foto nooit meer ergens verschenen. Spijtig heb ik toen geen afscheid van haar kunnen nemen. Ik had op dat moment een vriendin zodoende. Maar ik hoop echt dat het haar goed gaat daar in het verre China. Moraal van het verhaal de dames die van China komen om zich hier te prostitueren zijn ook allemaal maar mensen met een hart en hersenen zoals wij en ja ze zullen wel uitgebuit worden maar wat is hun alternatief ? Zij doen dit ook alleen maar om in dit korte leven er het beste van te maken en om goed te doen voor hunzelf of hun dierbaren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan