Aziatische dames met al dan niet fake advertenties (diverse locaties)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
en haar collega.
"Ik ben je vriendin, een hete meid. Perfecte borstomvang en ligt heerlijk in de hand.
Bij mij zul je genieten van het leven zonder enige beperking voor mij."

Nationaliteit : China - Etniciteit : Latijns-Amerikaans :unsure::unsure::unsure:

Zeldzame combinatie ;)
 
Deze heeft nu andere foto's en is plots (bij vergissing?) 52 en heeft nu als ethniciteit Russisch :unsure:

En op het profiel van deze Fernanda in Waimes staan dezelfde video's als bij deze Meimei in Trazegnies:


En beide profielen zijn geverifiëerd :unsure::unsure:
 
Laatst bewerkt:
Deze dame, Angela of Meimei en soms nog andere namen, wel wat gefotoshopt, maar wel de echte dame en nog wel een knappe verschijning met fijne service. Ontvangt ook vaak in Brugge, ik denk dat ze zelfstandig werkt, aangezien ze eens vroeg wat het wilt zeggen, toen ze keertje haar whatsapp toonde.
1 van de weinigen, but she's the real thing...
Ik heb ze ook al meermaals ontmoet. Los daarvan kan je met deze advertenties mogelijk wel bij iemand anders uitkomen. De oneerlijke Chinese dames verbrodden het voor de rest.

De dame is nog wel knap, vind ik zelf. De foto's zijn meestal bijgewerkt, soms niet. Ze zou het beter niet doen, ondanks dat ze niet zo slank is als op de meeste foto's (met al die speciaal kronkelende meubels of deuren ernaast). Onderstaande lijken mij echte foto's:

2iJ9wRl.jpg
eC3IuTn.jpg
 
Ik heb ze ook al meermaals ontmoet. Los daarvan kan je met deze advertenties mogelijk wel bij iemand anders uitkomen. De oneerlijke Chinese dames verbrodden het voor de rest.

De dame is nog wel knap, vind ik zelf. De foto's zijn meestal bijgewerkt, soms niet. Ze zou het beter niet doen, ondanks dat ze niet zo slank is als op de meeste foto's (met al die speciaal kronkelende meubels of deuren ernaast). Onderstaande lijken mij echte foto's:

2iJ9wRl.jpg
eC3IuTn.jpg
Ik heb het in dit topic al meermaals gemeld, er zitten tussen deze dames af en toe parels, maar het blijft een lotto. Zowat alles is fake, soms extreem (foto's gepikt van het internet), soms subtieler met foto's die meestal op één of andere manier bijgewerkt zijn. Soms foto's die 100% correct zijn, de dames heb ik eerder al elders ontmoet, alleen als je ze opnieuw boekt, krijg je een totaal andere dame. Die pimps geven je gewoon de dame die op dat ogenblik toevallig vrij is. Ik heb niets tegen oudere dames, als ze maar verzorgd zijn en doen wat ze beloven, maar presenteer ze dan niet als jonge poppetjes. Lieg niet extreem over leeftijden, gewichten, cupsizes, nationaliteiten en andere stats... Maar dat gebeurt dus constant... De dames verhuizen ook nog eens voortdurend. Als je eens een parel ontmoet, dan zit die enkele dagen later op een totaal andere locatie.

Laat ons vooral de dames niets verwijten, het zijn de zogenaamde "booking agents", "managers", "receptionists", "secretaries", etc., pimps ofte pooiers dus, die dit handeltje drijven... Zij plaatsen de advertenties op Redlights/Quartier-Rouge met alle mogelijke misleidende en onjuiste informatie met soms regelmatig teksten die rechtuit lachwekkend zijn, dikwijls ook gepikt van elders en dan zonder enige kennis van zaken door enige vertaalapps gemassacreerd... om over hun vaardigheden om met fotosoftware om te springen nog maar te zwijgen. Je moet echt geen kenner zijn om hun knoeiwerk door te hebben... De meeste dames weten niet eens wat er in hun advertentie vermeld staat!

De dames uit dit netwerk die ik effectief bezocht heb omdat ze toch enigszins overeenkwamen met hun profiel, deden over het algemeen hun best, hielden zich aan wat was afesproken en respecteerden de afgesproken tijd. Maar in zowat 90% van de gevallen heb ik gewoon rechtsomkeer gemaakt toen de deur geopend werd. Zoals de meeste medewandelaars op dit forum intussen wel weten, maak ik eerst mijn huiswerk, ik screen een advertentie grondig alvorens ik een afspraak vastleg, maar ook dan blijft het een lotto...
 
Deze Chinese dame ("Youyou") verschijnt sinds enkele dagen met een advertentie in Boom... of all places. Een Duitse collega/wandelaar signaleert me dat ze daar ook al enige tijd in advertenties opduikt. Niemand schijnt haar echter al in werkelijkheid gezien te hebben, enkel haar oude oma toont zich aan het daglicht. Dit verhaal klinkt bekend ;)

Youyou 2022-08-20.jpg
 

Bijlagen

  • Lucy 2022-08-20.png
    Lucy 2022-08-20.png
    76,3 KB · Weergaven: 17
Deze Nana ontvangt tegelijk in Mendonk (Oost-Vlaanderen) en in Breda (Nederland) als Alice. Echte multitaskers die Chinezen ;)



 
Ik heb ze ook al meermaals ontmoet. Los daarvan kan je met deze advertenties mogelijk wel bij iemand anders uitkomen. De oneerlijke Chinese dames verbrodden het voor de rest.

De dame is nog wel knap, vind ik zelf. De foto's zijn meestal bijgewerkt, soms niet. Ze zou het beter niet doen, ondanks dat ze niet zo slank is als op de meeste foto's (met al die speciaal kronkelende meubels of deuren ernaast). Onderstaande lijken mij echte foto's:

2iJ9wRl.jpg
eC3IuTn.jpg
Ik heb ze ook al ontmoet en het profiel is echt. Ze is niet zo knap als op de foto's maar ze was wel bereid om even een videochat te doen voor verificatie. De paydate zelf was maar doodgewoontjes. Op dat moment heette ze Angela.
 
Deze dame kwam me bekend voor... maar zo'n raar gezicht??? Toen viel mijn frank... op deze foto heeft ze geen tanden...
Om een lang verhaal kort te maken, ik heb haar ooit ontmoet na de eerste lockdown mét tanden en ze zag er "normaal" uit, weliswaar een oma, niet super, maar ok...

Blowjob without... dat bleek dus zonder tanden te zijn, die legde ze op het nachkastje :mad::eek::unsure: Dat was toch even schrikken... Ik moet toegeven, slecht was het niet, alles behalve, maar het idee alleen al, bij mij niet voor herhaling vatbaar.

 
Dat het in België een zooitje is, is mij bekend, mijn 1-ste bezoek aan de bekende appartementen boven de supermarkt is al weer van zo'n 3 jaar geleden. Maar nu begint het dus ook in Nederland mis te gaan. Vanmiddag deze dame gecontacteerd ;
Whatsapp foto helemaal niet verkeerd...
Screenshot_20220821-165126_WhatsApp.jpg
Maar ik kreeg dus deze ;
Echt wel een stuk ouder en h aar figuur was ook niet je van het....
Service op zich wel ok, in ieder geval doen die chineesjes nooit moeilijk over pzc, maar toch, je wordt toch elke keer belazerd, ik ga maar gewoon stoppen met het reageren op dergelijke advertenties.
 
@PaulEindhoven dat lijkt me idd verstandig. Ik zie zoveel problemen voorbij komen, dat je beter even kunt gaan sparen voor een vakantie richting Singapore of Thailand, ondergetekende is ook aan het sparen voor een vlucht die kant op.
 
Deze dame kwam me bekend voor... maar zo'n raar gezicht??? Toen viel mijn frank... op deze foto heeft ze geen tanden...
Om een lang verhaal kort te maken, ik heb haar ooit ontmoet na de eerste lockdown mét tanden en ze zag er "normaal" uit, weliswaar een oma, niet super, maar ok...

Blowjob without... dat bleek dus zonder tanden te zijn, die legde ze op het nachkastje :mad::eek::unsure: Dat was toch even schrikken... Ik moet toegeven, slecht was het niet, alles behalve, maar het idee alleen al, bij mij niet voor herhaling vatbaar.

Nou jah; ze heeft niet gelogen.
Leermoment voor ons: vraag goed stellen.
Ik z ou het ook zo gevraagd en begrepen hebben. Alleen ben jij diegene die er door schade (en schande? Maar wellicht was het extra lekker?) achterkomt wat ze bedoelde.
 
Dat het in België een zooitje is, is mij bekend, mijn 1-ste bezoek aan de bekende appartementen boven de supermarkt is al weer van zo'n 3 jaar geleden. Maar nu begint het dus ook in Nederland mis te gaan. Vanmiddag deze dame gecontacteerd ;
Whatsapp foto helemaal niet verkeerd...
Bekijk bijlage 60921
Maar ik kreeg dus deze ;
Echt wel een stuk ouder en h aar figuur was ook niet je van het....
Service op zich wel ok, in ieder geval doen die chineesjes nooit moeilijk over pzc, maar toch, je wordt toch elke keer belazerd, ik ga maar gewoon stoppen met het reageren op dergelijke advertenties.
Dit verhaal klinkt bekend... 9 keer op de 10 word je belazerd... Het fenomeen breidt zich blijkbaar uit over de rest van Europa, na België, nu ook Duitsland en Nederland en allicht elders. Weg blijven lijkt me de enige oplossing. Het probleem zit niet bij de dames, die meestal wel hun best doen, maar bij de pooiers die de advertenties plaatsen en de afspraken regelen. Ze proberen je te lokken met soms leuke foto's, maar ze geven je gewoon degene die ze op dat ogenblik vrij hebben...
 
Nou jah; ze heeft niet gelogen.
Leermoment voor ons: vraag goed stellen.
Ik z ou het ook zo gevraagd en begrepen hebben. Alleen ben jij diegene die er door schade (en schande? Maar wellicht was het extra lekker?) achterkomt wat ze bedoelde.
Een leermoment inderdaad... Ik moet toegeven echt slecht was het niet, maar als fantasietje hoeft het ook niet voor mij ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan