Aziatische dames met al dan niet fake advertenties (diverse locaties)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet moeders mooiste maar deze is volgens mij wel echt.
Iemand ervaring met haar

Echt ervaring niet. Ik heb deze dame wel eens aangeboden gekregen toen ik op een andere advertentie reageerde, ik ben niet meer zeker waar. Echte leeftijd was wel 20 jaar ouder volgens mij. Over haar prestaties kan ik niet oordelen, want ik heb uitprincipe rechtsomkeer gemaakt.
 
Ivan man, je moet ook niet te streng zijn. In feite doet iedereen wat hij wil. En wees gerust deze dames worden niet naar hier gelokt om als poetsvrouw te werken hoor. Die weten wel waarom ze naar hier komen. Vorig jaar was ik redelijk close met een Chineesje dat was wel een van de weinige echt mooie dames en zij gebruikte haar echte foto's ook nog eens. Zij liet mij ook eens een foto van haar kindje zien en toen ik haar vroeg waarom doe je dit afschuwelijk werk toch. Waarom ga je niet terug naar China met jou kindje dit is toch niets voor jou hier ben jij veel te mooi voor en waarschijnlijk heb je ook nog teveel andere kwaliteiten. Antwoorde ze mij dit is maar heel tijdelijk ik heb hier mijn redenen voor. Soon i will be back go to China. En voor zover ik haar verder verstond want ja haar Engels en Frans waren ook maar zozo. Wilde ze met haar geld dat ze hier verdiend had een winkeltje beginnen. Dus een kleine zelfstandige worden wat haar anders in China niet zou gelukt hebben. Dit geld moest dus dienen als haar startkapitaal hetgeen ze in China zelf nooit zou kunnen samen krijgen. En een tijdje later is ze dan hier ook echt vertrokken en is zij of haar foto nooit meer ergens verschenen. Spijtig heb ik toen geen afscheid van haar kunnen nemen. Ik had op dat moment een vriendin zodoende. Maar ik hoop echt dat het haar goed gaat daar in het verre China. Moraal van het verhaal de dames die van China komen om zich hier te prostitueren zijn ook allemaal maar mensen met een hart en hersenen zoals wij en ja ze zullen wel uitgebuit worden maar wat is hun alternatief ? Zij doen dit ook alleen maar om in dit korte leven er het beste van te maken en om goed te doen voor hunzelf of hun dierbaren.
De dames in dit netwerk valt niet veel te verwijten. Ik heb het hier al vaak vermeld dat de meesten, los van hun looks en leeftijd, wel hun best doen. Ik heb op dat vlak in mijn wandelcarrière wel andere toestanden meegemaakt bij andere rassen en nationalteiten. Ik heb niet de indruk dat deze Chineesjes niet weten waar ze aan begonnen zijn, de meesten zijn trouwens al een aantal jaren actief in Spanje, waar de verdiensten sowieso voor dit soort werk een stuk lager liggen, dus met wat geluk kan het voor hen in België, Nederland, Duitsland... alleen maar beter zijn...

Communicatie is altijd enigszins moelijk met deze dames. Soms spreken ze een beetje Engels, of eerder "Chinglish", meestal wat Spaans, maar ook daar mag je niet al te veel van verwachten, maar na een tijd merk je wel ondanks de gebrekkige communicatie een zekere gemene deler op waar je wel begrip en sympathie voor kan hebben.

Wat me wel enorm stoort is de wijze waarop deze business draait, fake profielen in alle gradaties... Drie profielen onder drie verschillende namen waarvan minstens 2 fake... de dames weten meestal niet eens onder welke namen ze geadverteerd staan ... en dat is het werk van hun pimps... Ik heb alle sympathie voor de goede bedoelingen van de dames voor hun familie, meestal ouders en hun enige kind ("one child policy"...) Hun echtgenoot heeft hen al lang verlaten en ingeruild voor een jonger exemplaar... Ellende en miserie dus... maar moeten wij als deftige heren met als hobby of passie "wandelen", daarom sex hebben met deze dames? Iedere wandelaar moet voor zichzelf de keuze maken... Met alle respect, ik ben een groot liefhebber van Aziatische dames, maar ik laat me niet bedriegen en nogmaals het zijn niet de dames, maar die pimps die de bedriegers zijn.
 
Echt ervaring niet. Ik heb deze dame wel eens aangeboden gekregen toen ik op een andere advertentie reageerde, ik ben niet meer zeker waar. Echte leeftijd was wel 20 jaar ouder volgens mij. Over haar prestaties kan ik niet oordelen, want ik heb uitprincipe rechtsomkeer gemaakt.
Dit doe ik ook met iedere dame andere foto's dan in het echt is rechtsomkeer. Maar mijn ondervinding is dat het met de Europese dames nog niet zoveel beter is dan met de Aziatische hoor. Ikzelf ga al een tijdje niet meer naar dames van privéontvangst op RL omdat ze op foto zoveel mooier zijn. Regelmatig zijn het ook gepikte foto's van internet of anders foto's van tien jaar eerder waar zoveel filters opstaan dat je de dame nog niet eens herkent.
 
Ivan man, je moet ook niet te streng zijn. In feite doet iedereen wat hij wil. En wees gerust deze dames worden niet naar hier gelokt om als poetsvrouw te werken hoor. Die weten wel waarom ze naar hier komen. Vorig jaar was ik redelijk close met een Chineesje dat was wel een van de weinige echt mooie dames en zij gebruikte haar echte foto's ook nog eens. Zij liet mij ook eens een foto van haar kindje zien en toen ik haar vroeg waarom doe je dit afschuwelijk werk toch. Waarom ga je niet terug naar China met jou kindje dit is toch niets voor jou hier ben jij veel te mooi voor en waarschijnlijk heb je ook nog teveel andere kwaliteiten. Antwoorde ze mij dit is maar heel tijdelijk ik heb hier mijn redenen voor. Soon i will be back go to China. En voor zover ik haar verder verstond want ja haar Engels en Frans waren ook maar zozo. Wilde ze met haar geld dat ze hier verdiend had een winkeltje beginnen. Dus een kleine zelfstandige worden wat haar anders in China niet zou gelukt hebben. Dit geld moest dus dienen als haar startkapitaal hetgeen ze in China zelf nooit zou kunnen samen krijgen. En een tijdje later is ze dan hier ook echt vertrokken en is zij of haar foto nooit meer ergens verschenen. Spijtig heb ik toen geen afscheid van haar kunnen nemen. Ik had op dat moment een vriendin zodoende. Maar ik hoop echt dat het haar goed gaat daar in het verre China. Moraal van het verhaal de dames die van China komen om zich hier te prostitueren zijn ook allemaal maar mensen met een hart en hersenen zoals wij en ja ze zullen wel uitgebuit worden maar wat is hun alternatief ? Zij doen dit ook alleen maar om in dit korte leven er het beste van te maken en om goed te doen voor hunzelf of hun dierbaren.
Alle begrip, Flandrien. Achter elke 'gezelschapsdame' zit ook een mens, akkoord. Moesten hun pooiers eens echte foto's posten, en dat moeten voor mij heus geen modellen zijn, dan zou ik die meisjes zeker een kans geven. Maar nu moet ik teveel op mijn hoede zijn om niet belazerd te worden, en dat geeft geen ontspannend gevoel. Ik ben ervan overtuigd dat eerlijkheid op middellange termijn meer opbrengt.
 
Alle begrip, Flandrien. Achter elke 'gezelschapsdame' zit ook een mens, akkoord. Moesten hun pooiers eens echte foto's posten, en dat moeten voor mij heus geen modellen zijn, dan zou ik die meisjes zeker een kans geven. Maar nu moet ik teveel op mijn hoede zijn om niet belazerd te worden, en dat geeft geen ontspannend gevoel. Ik ben ervan overtuigd dat eerlijkheid op middellange termijn meer opbrengt.
Ja Ivan een pooier en eerlijk zijn volgens mij gaat dat echt niet samen hoor. Persoonlijk denk ik dat die bij de slechtste soort mensen zijn die op deze aardbol rond lopen. Pure narcisten niet beter dan moordenaars of verkrachters.
 
Echt ervaring niet. Ik heb deze dame wel eens aangeboden gekregen toen ik op een andere advertentie reageerde, ik ben niet meer zeker waar. Echte leeftijd was wel 20 jaar ouder volgens mij. Over haar prestaties kan ik niet oordelen, want ik heb uitprincipe rechtsomkeer gemaakt.
24, 42… age is just a number… lol 😂😆

Om eerlijk te zijn, als de foto's van deze advertentie kloppen met de dame dan kan het me niet schelen dat de leeftijd gelogen is. 🤷🏻‍♂️🤷🏼‍♀️
 
Alle begrip, Flandrien. Achter elke 'gezelschapsdame' zit ook een mens, akkoord. Moesten hun pooiers eens echte foto's posten, en dat moeten voor mij heus geen modellen zijn, dan zou ik die meisjes zeker een kans geven. Maar nu moet ik teveel op mijn hoede zijn om niet belazerd te worden, en dat geeft geen ontspannend gevoel. Ik ben ervan overtuigd dat eerlijkheid op middellange termijn meer opbrengt.
Inderdaad, voor beide partijen, een leuke ervaring vraagt naar meer... als tevreden klant keer je vroeg of laat terug... maar deze Chineesjes zijn al weer weg nog voor je ooit terug kan gaan!
 
Dit doe ik ook met iedere dame andere foto's dan in het echt is rechtsomkeer. Maar mijn ondervinding is dat het met de Europese dames nog niet zoveel beter is dan met de Aziatische hoor. Ikzelf ga al een tijdje niet meer naar dames van privéontvangst op RL omdat ze op foto zoveel mooier zijn. Regelmatig zijn het ook gepikte foto's van internet of anders foto's van tien jaar eerder waar zoveel filters opstaan dat je de dame nog niet eens herkent.
 
Als eindveertiger wandel ik reeds zo'n 25 jaar. Belgische en andere westerse dames laat ik reeds lang terzijde, het zijn in mijn ogen grosso modo ofwel veel te dure luxedames ofwel marginale gevallen. Ik heb een tijdje Centraal- en Oosteuropese dames bezocht, meestal, maar inderdaad, niet altijd klopten de foto's wel, maar daar liet de service te wensen... Idem bij Latina's... en Afrikaanse dames... Er was een tijd dat je in Thaise salons leuke tijden kon beleven, maar ook daar is het vet van de soep... Beroepshalve ben ik vaak in Azië geweest en heb er vooral in Japan, China, Taiwan, Korea en Singapore geweldige ervaringen opgedaan... Groot was mijn vreugde in eerste instantie toen een jaar of 2 geleden plots massaal uit die regio's dames opdoken in onze streken... Helaas, massa's fake zoals intussen wel bewezen is.
 
Nu heet ze Lan, ze is terug 26 en Taiwanees, maar ze heeft nog steeds blauwe ogen :unsure:

Eén dag later is ze er weer, heet ze terug Huanhuan en is ze 24 jaar, Chinees, blond haar en B-cup. Nog wel steeds blauwe ogen! :unsure:

 
Hallo,

Iemand van jullie een ervaring met Luna?

Ze heeft hier een topic:


 
Het wordt nog straffer... Chinees!!?? of Russisch??? Foto's alleszins gepikt van Russische site!



Dit is hilarisch aan het worden! 🤣🤣🤣
De Russin die Chinese wilt zijn, die denk waarschijnlijk die Chinezen hebben betere business... daar in de Value Stay in Brugge.
 
Shasha in Antwerpen (28 jaar) heeft dezelfde foto's als Yoyo (33 jaar) in Brugge...


 
Deze Qiqi in Grembergen was verleden week nog Chinees, intussen heeft ze de Belgische nationaliteit, spreekt ze Nederlands + Engels en geeft ze Thaise "masagge" (sic). Van snelle inburgering gesproken ;)


Volgens de begeleidende tekst is haar lichaamsbouw begiftigd met grote borsten en zelfs een kont :ROFLMAO:
Zoals bij wel meer Chineesjes behoren "bruidsbehandelingen" tot haar specialiteiten :unsure: Ik heb nog steeds geen idee wat dat zou kunnen zijn...
 
Los van het rondreizend netwerk Chinese dames doet zich de laatste tijd ook een ander fenomeen voor, namelijk Latina's die zich voordoen als Aziatische dames, met andere woorden dus ook fake...

En ze reizen ook rond, je ziet ze regelmatig elders opduiken...

Enkele voorbeelden:

Lili Thailandesa, momenteel in Sint-Niklaas, daar is helemaal niks Thais aan!


Ze heeft al een topic van toen ze nog in het Antwerpse zat (Edegem):


Naomi, momenteel in Aalst... adverteert met "ik ben mooie Asian", is niks "Asian" aan, wel Braziliaans...

 
Wat mij vooral verontrust is dat de Chinese dames het vrijwel zonder uitzondering zonder condoom doen. Als ze dat in Spanje ook al gedaan hebben, dan zijn de SOA's een bedreiging van omvang. Voor de ene een turn on, voor de andere een no go, veel klanten extra zullen ze er niet door krijgen. En als het allemaal alleenstaande moedertjes zijn, die hier voor hun toekomst komen bijklussen, dan hoop ik toch dat ze ook gezond weer naar hun gezin terug in China willen.
 
Wat mij vooral verontrust is dat de Chinese dames het vrijwel zonder uitzondering zonder condoom doen. Als ze dat in Spanje ook al gedaan hebben, dan zijn de SOA's een bedreiging van omvang. Voor de ene een turn on, voor de andere een no go, veel klanten extra zullen ze er niet door krijgen. En als het allemaal alleenstaande moedertjes zijn, die hier voor hun toekomst komen bijklussen, dan hoop ik toch dat ze ook gezond weer naar hun gezin terug in China willen.
Voor mij is nzc een no go en ik denk voor elke wandelaar die over enig gezond verstand beschikt. Wat me de laatste tijd opvalt is dat er openlijk geadverteerd wordt met nzc, niet alleen door Chinese dames, maar onder meer ook bij Roemeense dames en Latina's.
 
Eénmaal, andermaal, weer een Chineesje met gepikte foto's:



 
Dank voor de info.
De Aziatische bomma's regio Dendermonde laten we dus mooi liggen

Dank voor de info.
De Aziatische bomma's regio Dendermonde laten we dus mooi liggen
Ik heb niet één chinees meisje tegengekomen waar geen 10 à 20 kg extra gewicht aan toegevoegd was in vergelijking met de foto's en sowieso 20 jaar ouder waren.
je wordt ontvangen in een kamertje dat nauwelijks verlicht is om je te belazeren.
Tegenwoordig is het bij vele al aangepast naar aziatisch meisje omdat er waarschijnlijk niemand meer intrapt
 
Voor de zoveelste keer, een totaal fake profiel met gepikte foto's:

Chinese Jenny in Kessel:


Foto's gepikt, zie hier:

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan