Recensie Lili-Thailandesa, Sint-Niklaas vh Edegem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

NoNameInBelgium

Wandelaar
75
22/08/21
82
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lili-thailandesa.html
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het is al een tijd geleden dat ik er naartoe ging en dus zijn sommige details niet meer zo helder. Ze ontving me toen op een appartement in Edegem.
Ik meen me te herinneren dat het ofwel 140 of 150 was en 25 of 30 euro voor KIM. In ieder geval weten jullie zo toch ongeveer het bedrag voor 1 uurtje.
Ze antwoordde met prijs aan de telefoon en ik kreeg ook vlot de locatie toen ik wou afspreken.
Ik heb niet alle mogelijkheden gebruikt die ze aanbiedt op haar profiel en dus ook niet alles sterren gegeven.
Ze was eerst wat verlegen vanwege een horizontaal litteken op haar buik (vroegere ingreep denk ik en zit onder sliplijn), maar dat vond ik onnodig.
Normaal schrijf ik zoiets niet, maar doe niet onnozel als je het ziet met een afkeurende of fronzende blik want ik had de indruk dat ze er wel wat mee zat.
Toen ze zag dat zoiets mij niet afschrikte, ontspande ze zichtbaar en kon het spel beginnen.

Ze was correct en lief (kreeg ook massage achteraf en moest dus niet direct weg na klaarkomen waardoor uur vol gedaan, maar verwacht wel geen GFE).
De tijd was ook alleen voor mij (dus geen gepruts met telefoons opnemen en zo).
Haar Engels was slecht, dus zorg dat je Spaans kan of gebruik Google translate.
We waren in de slaapkamer maar ik had de indruk dat iemand anders in de living zat maar dat kon je niet zien en je kwam ook niemand tegen of niemand kwam zich bemoeien.

Foto's zijn wel degelijk van haar.
Hou er rekening mee dat mijn scores subjectief zijn: ik hou bijvoorbeeld niet van aftrekken en dus moet je al heel goed zijn daarin wat mij betreft om te scoren.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lili-thailandesa.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij deze dame geweest. Gisteren via whatsapp contact gemaakt kreeg snel antwoord en ook het adres.

Me thuis eerst goe gewassen en geschoren dan volle moed naar haar gegaan. Daar aangekomen haar even gebeld dat ik er bent de deur word direct open gedaan.
Eenmaal binnen zie je een prachtige verschijning. Ze verwelkomd u in lingerie.
Eerste financiële geregeld er werd direct een drankje aangeboden.
Eenmaal ze terug in de kamer is. Gaan mijn kleren uit leg me neer. Zij komt op mij zitten en doet direct haar bh naar beneden er komen lekkere grote borsten te voorschijn. Je mag ze uit gebreid likken kussen strelen terwijl zij met haar heupen beweegt op u lul.
Ze voelt mijne lul lekker groeien ze gaat naast me zitten neemt wel even een nat doekje om hem nog eens proper te maken. En begint me dan te pijpen lekker diep zelfs. Zalig gewoon. Ik laat haar merken dat ik haar ook wil plezieren en ze snapt direct dat ik 69 wil doen. Dit hebben we uitgebreid gedaan. Enige min punt je mag haar niet vingeren. Vind ik persoonlijk een afknapper.
Nadien hoesje errond en doggy genomen. Ik moet zeggen ik stond lekker geil dus heeft het niet lang geduurd.
Ze gaat haar even opfrissen om me nadien een heerlijke massage te geven met penismassage. Nog eens hoesje rond en ze komt op mij zitten. Nadien nog eens doggy maar een 2de maal lukt me spijtig genoeg niet.
Na de date mogelijkheid om te douchen. We hebben nog een praatje gemaakt.
Hier heb ik uit verstaan dat ze half thai half venzuela is. Maar woont in spanje.
 
Ze ontvangt nu in St Niklaas:
Dame probeert zich voor te doen als Thaise, maar is een Latina. Zo zijn er wel meer tegenwoordig. Ik ben er één keer bij geweest in Edegem.

Een mooie verschijning maar met helaas fake siliboobs. Dame doet haar best en houdt zich aan haar beloftes. Persoonlijk heb ik het wel moeilijk met dames die zich voordoen voor iemand die ze niet zijn, i.c. een Latina die hoegenaamd geen Thaise is. Dat wringt bij mij, maar als je echt een goede Latina wil neuken, deze dame is de moeite waard. Communiceren lukt ook alleen maar goed in het Spaans.
 
Ze heeft inderdaad een mannelijk gezichte het Is inderdaad mogelijk, het litteken onder de bikinistreep kan er ook op wijzen dat er daar iets weggenomen is. Of dit zo is kan ik natuurlijk niet bevestigen. Zal een eventueel bezoekje wel even uitstellen. :(
 
Dat litteken... Kan van een behoorlijk aantal ingrepen zijn en hoeft geen achterdocht te wekken.

Een dame die geen vingeren toestaat... is misschien een ruwe man / met slechte handhygiëne te veel ondergaan en staat het daarom niet meer toe? Of heeft makkelijk last van een infectie daardoor?

Een ladyboy... zou makkelijk anaal voorstellen, en dat staat niet in de mogelijkheden.

Ik geef toe, ze heeft een vrij mannelijk uitziende kaaklijn, maar zelfs dat is niet ongewoon.

Ik denk dat bij sommigen hier de fantasie de bovenhand genomen heeft...
 
Dit weekend ben ik bij haar langs geweest. Toen ze de deur open deed dacht ik al Amai wat een knappe verschijning is me dat. Ze gaf me al direct een zoen op de mond. Ik moest haar volgen tot boven waarbij ik al dat mooi lekkere kontje kon bezichtigen. 1maal op de kamer begon ze me al lekker te kussen. Ik had zelfs de tijd nog niet om mijn jas uit te doen. Toen draaide ze haar om zodat ze met haar kontje men lul hard kon maken en leidde ze mjjn handen naar haar lekkere grote borsten. Wat stond ik geil. Toen draaide ze haar om en deed ze mijn broek open om mij eens goed te pijpen, waarbij ik haar hoofdje kon vastnemen en haar ook in de mond kon neuken, wat ze wel aangenaam vond. Maar toen werd het tijd om de kleren uit te doen, want het werd heel heet daar. Ze ging toen op het bed liggen met haar benen helemaal open zodat haar eens goed kon beffen, ik had indruk dat ze er zelfs heel veel van genoot. Van doggy naar missionaris en naar cowgirl hebben we lekker liggen neuken. Tot dat ik het niet meer kon houden om klaar te komen. Maar wauw deze is zeker voor herhaling vatbaar. We hebben daarna nog wat kleine kusjes zitten geven en nog wat gebabbeld. Ze vertelde me ook dat ze half latina en Thai is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan