Fake, fake en nog eens fake, begin deze week langgewenst bij Aziatische dames, Coco, Linda, Eva en hoe ze zich nog noemen, ze ontvangen allemaal in dezelfde verloederde buurt omgeving Leugestraat en verbindingstraat te Grembergen. Was vroeg in de middag op post en heb daar met deze drie dames op verschillende tijd afgesproken... Afgewacht in de auto, zag ik een man op een fiets toekomen en deze had wss voor een uur afgesproken, want ik kreeg van Eva bericht dat ik een uur moest wachten, dus naar die andere trutten geappt en kon daar vroeger binnen, denk dat ze ouder dan 40 waren, bij beiden aangebeld en dus fake, fake en nog eens fake, tenslotte na 45 min, zag ik de man buitenkomen bij Eva, ze zal die buitengewerkt hebben omdat ze met mij nog een date had, bij het aanbellen begreep ze zelfs niet dat haar naam Eva zou zijn, geen woord engels sprak ze, terwijl ze voordien lekker gechat had en "echte" foto's had doorgestuurd... , me direct ook omgekeerd zoals bij die andere twee, slot, voor mij is de bak vol, het is allemaal fake, nooit ga ik nog naar die Aziaten, maar het brengt natuurlijk geld op voor Redlights, of je nu zegt fake of niet, brengt voor geen meter op, tenslotte alle wandelaars een goede toekomst met echte goeie dames, maar voorlopig heb ik mijn buik vol... tot schrijfs