Aziatische dames met wel/niet fake advertenties (div. locaties)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In hoeverre zijn deze dames het slachtoffer van mensenhandel? Ik zou niet graag willen afspreken met een aziatische dame als het niet ok is. Als ik dit zo lees, plus ook nog het verjongen van de advertenties, ...
Dat blijft koffiedik kijken, je kan moeilijk met een tolk en een leugendetector op stap gaan voor een date
Meili is echt zoals op de foto's en al een hele tijd in België.... Spreek zelfs geen Engels.... dus altijd moeilijk te achterhalen

Maar dit is allemaal in Vlaanderen. Hebben jullie niks in Nederland? Liefst omgeving R'dam/DH
Een aantal van deze dames vind je soms ook in Nederland terug, maar niet noodzakelijk in regio R'dam/Den Haag.

Ze verhuizen voortdurend, ze blijven maximaal enkele weken op dezelfde plek, soms maar één week...

Deze zit tergelijkertijd in Aalst en in Gent volgens de advertenties in haar profiel

Om 14:43 was ze nog 44 maar nu om 14:55 is ze 26 ... Magic Circus performance!

Screenshot 2025-06-02 at 14.52.05.jpg

Screenshot 2025-06-02 at 14.47.38.png

en nu 14:59 weer terug in Aalst ... uiterst vewarrend allemaal

Laatst bewerkt:
Deze Qin was vanmorgen nog 56 jaar, vanmiddag is ze nog slechts 25 jaar. :unsure:

Jeetje, dat zijn niet eens subtiele verschillen.

Serieuze vraag: spreken jullie niet liever af met dames die écht tussen de 20 en 25 zijn? Ik snap dat prijs ook een rol speelt, maar persoonlijk neuk ik liever een aantrekkelijke twintiger dan een dame van 56.

Die van het Chinese Circus zijn pure oplichterij en afwerksex 9 kansen op de 10 ... dus slimme mensen mijden die als de pest ... Helft van de tijd is het niet de dame van de fotos, en leeftijd is om mee te lachen.

Trouwens voor €50 extra bieden ze allemaal nzc aan, bel het nummer en hang op dan krijg je na enkele minuten een prijslijst met gegarandeerd nzc erbij. En wees maar zeker dat deze dames niet getest worden. Maar ja voor een vluggertje aan €70 met extra €50 nzc erbij ... er zijn er blijkbaar nog genoeg die dat willen betalen en het niet erg vinden of de dame nu 26 or 50 is ... En een ding is wel een feit, Chinese dames zien er langer fris uit, dus moeilijker om er een leeftijd op te plakken.

Jeetje, dat zijn niet eens subtiele verschillen.

Serieuze vraag: spreken jullie niet liever af met dames die écht tussen de 20 en 25 zijn? Ik snap dat prijs ook een rol speelt, maar persoonlijk neuk ik liever een aantrekkelijke twintiger dan een dame van 56.
Ze moeten voor mij niet per se jonger dan 25 zijn, maar als ze als +/- 25 geadverteerd worden en dan in werkelijkheid 20 à 30 jaar ouder blijken te zijn, dan mag je toch van fake spreken. Ze beloven een jong popje en je krijgt een Chinese oma! Bovendien kloppen heel vaak de profielen ook op andere punten niet, denk maar aan foto's van een totaal andere dame, of het geadverteerde gewicht waar je ook nog eens 20 kg mag bijtellen. Quasi standaard wordt ook nzc als extra aangeboden, meerprijs 50 €. Bah!!! Dit Chinese rondreizende circuit is dus best te mijden. Als je toch je kans wil wagen, weet dat het een lotto is én blijft. Heel soms kan je geluk hebben, maar meestal niet en krijg je niet aangeboden waarvoor je komt. In zo'n geval onmiddellijk rechtsomkeer maken is dan de keuze van het gezonde verstand, maar helaas zijn er niet genoeg medewandelaars die zo redeneren. Dit topic werd al gestart in 2021 en is nog steeds actueel. Dat zegt wat mij betreft voldoende.

Ze moeten voor mij niet per se jonger dan 25 zijn, maar als ze als +/- 25 geadverteerd worden en dan in werkelijkheid 20 à 30 jaar ouder blijken te zijn, dan mag je toch van fake spreken. Ze beloven een jong popje en je krijgt een Chinese oma! Bovendien kloppen heel vaak de profielen ook op andere punten niet, denk maar aan foto's van een totaal andere dame, of het geadverteerde gewicht waar je ook nog eens 20 kg mag bijtellen. Quasi standaard wordt ook nzc als extra aangeboden, meerprijs 50 €. Bah!!! Dit Chinese rondreizende circuit is dus best te mijden. Als je toch je kans wil wagen, weet dat het een lotto is én blijft. Heel soms kan je geluk hebben, maar meestal niet en krijg je niet aangeboden waarvoor je komt. In zo'n geval onmiddellijk rechtsomkeer maken is dan de keuze van het gezonde verstand, maar helaas zijn er niet genoeg medewandelaars die zo redeneren. Dit topic werd al gestart in 2021 en is nog steeds actueel. Dat zegt wat mij betreft voldoende.
20 kg extra erbij mogen tellen is zwaar overdreven.

Deze zit tergelijkertijd in Aalst en in Gent volgens de advertenties in haar profiel

Om 14:43 was ze nog 44 maar nu om 14:55 is ze 26 ... Magic Circus performance!

Bekijk bijlage 335734

Bekijk bijlage 335735

en nu 14:59 weer terug in Aalst ... uiterst vewarrend allemaal
Het is trouwens niet heel ver rijden tussen Gent en Aalst, maar dat terzijde.. 😂
Inderdaad dat zijn 20 zakken koffie, dat is best veel

Ja, dat geloof ik ook niet. In azie gaan ze heel anders om met overgewicht. Maar leeftijd en veiligheid staat me tegen, hoe leuk ik aziatische dames ook vind. Ik ga dan toch liever naar een echt jonge aziatische dame die wel erg zuinig is op haar gezondheid. Je betaald een stuk meer, maar dat is het wel waard. NZC is ook een harde grens, dus wordt het ook al niet.

Ja, dat geloof ik ook niet. In azie gaan ze heel anders om met overgewicht. Maar leeftijd en veiligheid staat me tegen, hoe leuk ik aziatische dames ook vind. Ik ga dan toch liever naar een echt jonge aziatische dame die wel erg zuinig is op haar gezondheid. Je betaald een stuk meer, maar dat is het wel waard. NZC is ook een harde grens, dus wordt het ook al niet.
Maar ja, waar vind je een echt jonge Aziatische dame die erg zuinig is op haar gezondheid?

20 kg erbij ben ik al ooit tegengekomen, maar inderdaad het is niet de regel. 10 kg erbij is dan weer niet uitzonderlijk. Die worden soms weggewerkt op de profielfoto's met Photoshop. Grappig om zien zijn in dat geval "geblutste" deurlijsten en ramen...
Maar ja, waar vind je een echt jonge Aziatische dame die erg zuinig is op haar gezondheid?
Echt jong? Jonger dan 30? Die vind je niet zo gauw bij mijn weten!

Ik heb ruim 10 Jaar in China gewoond. 99% van de Chinese Vrouwen Roken niet, hebben geen Tattoo's en hebben zeker wel een behaarde Poes
Ik heb nooit in China gewoond, maar ik kom er beroepshalve vaak.

Inderdaad, een rokende vrouw ga je in China niet vlug tegenkomen, het wordt als vulgair en ongepast beschouwd. Er zijn nog wel opvallend veel mannen die roken in vergelijking met ons. Tattoos zijn er ook al niet populair. Een poes die niet behaard is, wordt als onrijp of onkuis beschouwd.

Ik heb nooit in China gewoond, maar ik kom er beroepshalve vaak.

Inderdaad, een rokende vrouw ga je in China niet vlug tegenkomen, het wordt als vulgair en ongepast beschouwd. Er zijn nog wel opvallend veel mannen die roken in vergelijking met ons. Tattoos zijn er ook al niet populair. Een poes die niet behaard is, wordt als onrijp of onkuis beschouwd.
Ik heb gedeeltelijk in China (Shenzhen) en Hong Kong gewoond. Al liggen deze direct naast elkaar zijn het 2 verschillende werelden. In Hong Kong Rookt een groot gedeelte van de Zakenvrouwen wel, en dan bedoel ik niet Sexzaken.

Ik heb gedeeltelijk in China (Shenzhen) en Hong Kong gewoond. Al liggen deze direct naast elkaar zijn het 2 verschillende werelden. In Hong Kong Rookt een groot gedeelte van de Zakenvrouwen wel, en dan bedoel ik niet Sexzaken.
Inderdaad Hong Kong (én Macao) is op dat vlak nog steeds een andere wereld dan "Mainland China". Ook op Taiwan kwam ik wel wat rokende vrouwen tegen.

Fake, fake en nog eens fake, begin deze week langgewenst bij Aziatische dames, Coco, Linda, Eva en hoe ze zich nog noemen, ze ontvangen allemaal in dezelfde verloederde buurt omgeving Leugestraat en verbindingstraat te Grembergen. Was vroeg in de middag op post en heb daar met deze drie dames op verschillende tijd afgesproken... Afgewacht in de auto, zag ik een man op een fiets toekomen en deze had wss voor een uur afgesproken, want ik kreeg van Eva bericht dat ik een uur moest wachten, dus naar die andere trutten geappt en kon daar vroeger binnen, denk dat ze ouder dan 40 waren, bij beiden aangebeld en dus fake, fake en nog eens fake, tenslotte na 45 min, zag ik de man buitenkomen bij Eva, ze zal die buitengewerkt hebben omdat ze met mij nog een date had, bij het aanbellen begreep ze zelfs niet dat haar naam Eva zou zijn, geen woord engels sprak ze, terwijl ze voordien lekker gechat had en "echte" foto's had doorgestuurd... , me direct ook omgekeerd zoals bij die andere twee, slot, voor mij is de bak vol, het is allemaal fake, nooit ga ik nog naar die Aziaten, maar het brengt natuurlijk geld op voor Redlights, of je nu zegt fake of niet, brengt voor geen meter op, tenslotte alle wandelaars een goede toekomst met echte goeie dames, maar voorlopig heb ik mijn buik vol... tot schrijfs
Bedankt voor het delen van je ervaring. Het is begrijpelijk dat herhaaldelijke teleurstellingen tot frustratie kunnen leiden. Situaties zoals deze – waarbij meerdere profielen aan dezelfde locatie lijken te zijn gekoppeld en de service niet aan de verwachtingen voldoet – komen helaas vaak voor. Het is belangrijk om voorzichtig te blijven, vooral bij online advertenties die mogelijk misleidende foto's of informatie bevatten.

Als anderen overwegen om een bezoek aan dat gebied te brengen, kan het nuttig zijn om onafhankelijke reviews of betrouwbare platforms te raadplegen voordat ze een afspraak maken. Het melden van misleidende advertenties aan de moderators van de site kan ook helpen voorkomen dat anderen met dezelfde problemen te maken krijgen.

Ik waardeer je gedetailleerde verslag – het geeft de community nuttige context.

Deze is nog steeds 54 jaar ... (voor de moment)

En vandaag is ze 10 jaar jonger ... 44 ...

Screenshot 2025-06-04 at 14.46.02.png

En Yulia is van 44 verjongt naar 34 en vandaag weer veroudert 47 ...

Vraag mij af wie deze profielen beheert ...

Bedankt voor het delen van je ervaring. Het is begrijpelijk dat herhaaldelijke teleurstellingen tot frustratie kunnen leiden. Situaties zoals deze – waarbij meerdere profielen aan dezelfde locatie lijken te zijn gekoppeld en de service niet aan de verwachtingen voldoet – komen helaas vaak voor. Het is belangrijk om voorzichtig te blijven, vooral bij online advertenties die mogelijk misleidende foto's of informatie bevatten.

Als anderen overwegen om een bezoek aan dat gebied te brengen, kan het nuttig zijn om onafhankelijke reviews of betrouwbare platforms te raadplegen voordat ze een afspraak maken. Het melden van misleidende advertenties aan de moderators van de site kan ook helpen voorkomen dat anderen met dezelfde problemen te maken krijgen.

Ik waardeer je gedetailleerde verslag – het geeft de community nuttige context.
Ik wist niet dat ChatGPT hier een profiel had.

Terug
Bovenaan Onderaan