WHEM Babette Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben een jaar of drie geleden bij haar geweest. Ontving toen in Nijlen op adres waar ook regelmatig andere dames zaten. Gek dat ze valse foto's gebruikt, want ze was een knappe, Vlaamse verschijning (en mijn standaarden liggen niet laag). Ik herinner me nog wel dat ik een discussie met haar had omdat ik het tijdens onze activiteiten naar mijn zin had en alsnog wilde betalen voor de extra diensten die ze aanbood. Tot mijn grote verbazing reageerde ze toen met: "ik ben geen hoer hè". Voor het overige wel aangename babbel en goede seks. Sinds ze in Antwerpen zit ben ik er niet meer geraakt, ik mijd de stad ook liever qua files enzo.
 
jammer dat sommige dames zo bang (moeten) zijn om herkend te worden dat ze alleen maar gebruik maken van valse foto's. Ik heb nochtans uit verschillende reacties begrepen dat er met Babette's uiterlijk én service niks mis is, dus denk een van deze dagen toch de stap maar eens te gaan zetten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan