Recensie Babi, Tourcoing (vh Wevelgem) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gentle Man

Newbie
17
17/07/25
10
1
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/babi-latim.html
Totale kosten (in euro)
100
Onlangs bij Babi geweest, in Wevelgem, maar de dag erop was ze al verhuisd naar Tourcoing, net over de grens met Frankrijk. Heel vlot afgesproken via Whatsapp. Ik kreeg direct een bericht terug met heel veel hartjes, en 'baby' en zelfs nog een hot video op de koop toe, zoals er ook enkele op haar profiel staan.

Ze ontvangt, toen dus in Wevelgem, in een soort aangebouwde garage die omgebouwd is naar een paar kamers met gemeenschappelijke keuken, waar wsl enkele dames samen zitten. Ze deed de deur open en daar stond Babi, exact het meisje van op haar foto's, een heel knappe, jonge Latina. Ze ging mij voor de trap op en ik had een mooi zicht op haar mooi rond Latina-kontje. Daarvoor gaan wij toch naar die Latina's hé! Op de kamer streelde ik even over dat mooie kontje, maar het was direct van 'calma, calma'. Dat voorspelde weinig goeds.

Ze deed haar kleren uit, en ze heeft echt wel een mooi lichaam, mooie naturelle borstjes, mooi kontje, mooi gezichtje, echt wel een mooie jonge vrouw. Ze deed onmiddellijk een condoom om en begon wat oppervlakkig te pijpen, terwijl ze op haar hurk op het bed zat, met de benen heel stijf tegen elkaar, vrij strategisch zodat ik met m'n handen weinig weg kon... Na wat flauw pijpen was ik nog maar half opgewonden maar ze wilde direct overgaan naar de daad. Ik wist toen al dat er niet veel anders op zou zitten, dus doggy genomen. Mooi zicht op haar mooi rond kontje, smalle taille, even de borstjes vastgenomen en eigenlijk vrij snel klaargekomen.

Daarna wou ze direct haar kleren terug aandoen, maar er waren dus letterlijk nog maar 10 minuutjes voorbij. Ik vroeg haar om nog even op het bed plaats te nemen. Ik wilde wat tepelzuigen, maar ze zei 'pique pique', wat duidelijk niet klopt want ik ben altijd glad geschoren. Nog wat gestreeld en gekust op haar kontje en borstjes, maar meer zat er niet in. Ze spreekt enkel Portugees, letterlijk geen woord Engels, geen woord Frans en mijn Portugees beperkt zich tot Porto en Fado, dus ver geraak je hier niet mee. Na een 20tal minuutjes hield ik het maar voor bezien.

Herhalingsgevaar: uiteraard absoluut nul komma nul. Dit verklaart ook waarom ze zo snel verhuist: geen service, niks. De volgende dag stond ze op Quartier Rouge al op Tourcoing, en met een ander, Belgisch, GSM-nummer (Tourcoing, Frankrijk, loopt als stad gewoon over in Mouscron in België).

Terug
Bovenaan Onderaan