Was hier dus een paar weken geleden en zat in de bbq tuin onder de gevel. Zie zon 200 wespen de gevel in gaan. Dus aan twee mensen verteld dat ze daar een nest hadden. Wisten ze, vonden ze niet interessant XD
Meteen na het omkleden was ik onderweg naar het zwambad, en net voor het naar buiten gaan probeerde een dame (klein en net iets te dik) dr best te doen om me te laten schrikken / de aandacht te trekken op een manier de andere dames kennelijk grappig vonden. Als je niet snapt dat een persoon dat als onprettig kan ervaren spoor je niet helemaal.
Ik zat nog geen 5 min bij het zwembad en zelfde persoon komt achter me aan, ze wilde wel naar de kamer. Heb dr even met net iets te harde stem uitgelegd wat ik van dr respectloos/onvriendelijk welkom vond, en dat ze vandaag de laatste persoon was die kans zou maken. Ik geloof niet dat ze dat gewend zijn hier, en beste mevrouw liet me de rest van de dag met rust XD.
Vanaf daar werd de dag wel beter. De meeste dames zijn hier in de 30 denk ik en ik heb toch meer met de jonge slanke meiden 18-25. Gelukkig had ik bij binnenkomst een mooie meid gezien, die op dat moment haar beklag deed bij de theke dat andere meiden jaloers op haar waren om dat ze te veel werk had. Ik moest dan ook even een tijdje wachten om haar weer te zien, na wat rusten zou ze me vinden. En dat gebeurde ook. Ze was 18 zei ze, als ik op het forum zoek is het anna denk ik. Prima date gehad, gfe diensten maar niet met volle overtuiging helaas. maarja wat verwacht je met 18 jaar.
Ze hadden die dag buiten BBQ, dit was allemaal prima te eten, los van die wespen plaag dan.
Daarna nog een date gehad met Paris (denk ik) schat dr midden 30 maar prima figuurtje. Ook hier gewoon goede service, met zoenen. maar ook weer geen vuurwerk.
Al met al nu wel een redelijke goede ervaring in deze club maar het matcht niet helemaal met mijn smaak voorkeur.