Ik als trouwe Babylon bezoeker kan het volgende zeggen:
De sfeer is niet meer zo als 10 - 15 jaar geleden met veel meisjes die op de bank al met een pijpsessie beginnen. Er zijn er een paar die in het openbaar al willen pijpen .. zelfs in de bar ... in de wintertuin van achteren wordt er ook al eens gepijpt en in de zomer in de tuin kan het er af en toe heet aan toe gaan.

In de Bios wordt ook af en toe gepijpt/geneukt maar meestal zitten/liggen daar inactieve ijsberen .. wellicht te wachten tot er een koppeltje binnenkomt zodat ze wat actie kunnen zien.
De prijzen zijn wel wat gestegen, alhoewel, nu in de winter hebben ze de prijzen wel wat verlaagd. Ook de service prijzen zijn wat gestegen (het is nu + 50 EURO voor een uur i.p.v. een half uur en voor CIM ... deze waren een paar jaar geleden nog +25 EURO) en ik moet eerlijk zeggen dat veel dames erg passief zijn .. niet zo vriendelijk.
Sommige dames zijn behoorlijke jagers maar ze worden niet vervelend als je ze op dat moment even afwijst.
Ik kijk wel altijd welke dames er zijn. Op een gegeven moment weet je ook wel op welke dagen de favorieten er wel of niet zijn. Ook bel ik voor mijn bezoek wel even of de dames aanwezig zijn (beschikbaar is soms helaas een ander verhaal).
Gelukkig ben ik de laatste keren nooit teleurgesteld . maar er zijn natuurlijk enorm lekkere en plezierige dames daar (Antonia, Nicole, Tanja, Marie, Olivia, Sandra) waar meestal wel een of meerdere van aanwezig zijn.
Mij zullen ze daar voorlopig nog wel zien.