Recensie Bailey, Maison Monty, Rijswijk 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
815
12/10/22
1.432
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/bailey/
Totale kosten (in euro)
135
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Omdat er nog geen recensie van haar lijkt te zijn en ze er zeker één verdient.

Afgelopen woensdag besloten dat het tijd was voor wat anders en ben ik eens gaan kijken bij Maison Monty. Ik was hier nog niet eerder geweest.
Eenmaal binnen werden er twee dames aan mij voorgesteld met de mededeling dat deze beschikbaar waren. Lorena en Bailey.
Bailey gekozen op basis van haar glimlach en omdat ze het meest enthousiast overkwam.
Na het afrekenen naar de kamer gegaan.
Bailey is een heerlijke slanke puur natuurlijke dame van ongeveer 25-27 jaar (gokje, blijft lastig). Bij het wat uitgebreider voorstellen hoorde ik dat het pas haar derde werkdag bij Maison Monty was. Gevraagd of er nog iets was waar ik rekening mee moest houden. Dit was er niet, behalve dat (tong)zoenen € 20,- extra en pijpen zonder condoom € 50,- extra was. Tongzoenen wel erbij genomen, pijpen zonder niet.
Besproken wat ik wilde (zoenen, vrijen, beffen en vooral niet te snel klaarkomen. haar reactie met een grote glimlach "Oh, dan gaan we lekker teasen".
En teasen dat deed ze, (tong)zoenen ook, veel, lang en goed (zeker die extra 20 waard).
Onderweg ontdekt dat ze verschillende piercings gehad heeft, alleen in haar venusheuvel zit er nog één. Tatoeages zijn me niet opgevallen.
Een topbezoek gehad waarbij ik precies kreeg wat ik graag wil en daarbij door haar vrolijkheid en enthousiasme het idee had dat dit ook voor haar gold, iets dat ik heel erg waardeer en het volgens mij alleen maar beter maakt.
Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Normaal gesproken wordt er voor tongzoenen geen extra kosten gerekend. Net als beffen. Deze horen gewoon bij het standaardtarief. Hier staat ook een vermelding van op de website van MM. Hopelijk is dit de enige dame bij MM die hiervoor extra kosten rekent....
 
Geen idee. Tot zover bij mij wel.

Ze was toen net nieuw daar. Wellicht dat het bij haar vorige locatie gewoon was om het wel te rekenen. Ze gaf het netjes van tevoren aan toen ik ernaar vroeg of ze dit ook deed. Hiernaar vragen doe ik bijna altijd gelijk vooraf voordat ik een (definitieve) keuze maak / betaal.

Ik ben er toen in ieder geval akkoord mee gegaan, kan tevreden terugkijken op dat bezoek en heb nu twee maanden later nog steeds het gevoel dat ik wel echt waar voor mijn geld gekregen heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan