Algemeen Bangkok

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sorry hoor @Fausto maar wat is dat nu voor achterlijk bericht ?

Door zo'n point of view laat je wel goed zien hoe bekrompen jij denkt en waar jij alleen maar mee bezig bent.

Net of er voor toeristen geen andere dingen te doen zijn dan hoeren en barren bezoeken... Maar ja bekrompen gasten zoals jij schijnbaar wel.
inderdaad !! thailand heeft meer te bieden dan alleen je lul achterna lopen !
ik ben 3 keer geweest . prachtig land , vriendelijke mensen die oprecht interesse in je tonen , mooie eilanden . heerlijk eten , tempels ect ect ,
vrij sneu dat je 10.000 km verder gaat om daar je kwakje te legen

vrij sneu dat je 10.000 km verder gaat om daar je kwakje te legen
of vrij sneu is dat je 10000 km in een vliegtuig zit en dan een paar weken in een badplaats zit dat bekend staat om zijn uitgaansleven en dan s'avonds alleen maar op je hotelkamer zitten.

Natuurlijk is Thailand niet alleen maar hoeren en snoeren, er is zo veel meer, Maar om nou als jonge gast s'avond alleen maar in je hotelmaker in Patong te zitten. vind ik wel een beetje vreemd. Dan ben je volgens mij wel een beetje mensenschuw.

Laatst bewerkt:
Vraag voor de doorgewinterde Bangkokgangers...
Ik heb binnenkort de mogelijkheid om een paar uurtjes in een erotische massagesalon door te brengen. Denk zelf aan één in het rijtje van Kiss Kiss Bangkok...

Misschien ben ik wat te achterdochtig, maar ik heb de ervaring dat je al snel op allerlei manieren wordt getild voor extra's naast de prijs die je betaalt vooraf.
Hoe pakken jullie dat aan? Welke vragen/afspraken maak je zodat je op de kamer geen gedoe krijgt over geld of service? Bijvoorbeeld waarop klaarkomen, anaal inbegrepen etc? Zijn dat zaken waar jullie ervaring hebben dat het bij de prijs voor 'full service ' inbegrepen zit?

Vraag voor de doorgewinterde Bangkokgangers...
Ik heb binnenkort de mogelijkheid om een paar uurtjes in een erotische massagesalon door te brengen. Denk zelf aan één in het rijtje van Kiss Kiss Bangkok...

Misschien ben ik wat te achterdochtig, maar ik heb de ervaring dat je al snel op allerlei manieren wordt getild voor extra's naast de prijs die je betaalt vooraf.
Hoe pakken jullie dat aan? Welke vragen/afspraken maak je zodat je op de kamer geen gedoe krijgt over geld of service? Bijvoorbeeld waarop klaarkomen, anaal inbegrepen etc? Zijn dat zaken waar jullie ervaring hebben dat het bij de prijs voor 'full service ' inbegrepen zit?
Ga naar een soapy/B2B salon. Daar is sex steeds inbegrepen in de prijs. Geen discussie, geen gedoe, een eigen kamer met douche of jacuzzi en een bed, en meestal een goeie service.

In een zijstraatje van Sukhumvit Soi 24 heb je verscheidene salons waaronder Addict massage, een salon met een heel aantrekkelijk aanbod. Ook in Soi 33 is er een ruim aanbod.

Vraag wel steeds om de dames te mogen zien, indien je een salon bezoekt waar je de keuze moet maken via foto's. Die foto's kunnen immers verschillen van de werkelijkheid…
of vrij sneu is dat je 10000 km in een vliegtuig zit en dan een paar weken in een badplaats zit dat bekend staat om zijn uitgaansleven en dan s'avonds alleen maar op je hotelkamer zitten.

Natuurlijk is Thailand niet alleen maar hoeren en snoeren, er is zo veel meer, Maar om nou als jonge gast s'avond alleen maar in je hotelmaker in Patong te zitten. vind ik wel een beetje vreemd. Dan ben je volgens mij wel een beetje mensenschuw.
Ook 's avonds kan je je vermaken zonder "te gaan zuipen in bars met obese alcoholiekers" om in jouw cliché denken te blijven. ;)

De ene zit graag aan de toog met een pintje, een ander geniet van een lekker restaurant/wellness/strandwandeling/cinema/loungeterras.

Op dit forum hebben we één ding gemeenschappelijk; we bezoeken DVP's en delen onze ervaringen om elkaar te helpen. Maar daarom gaan we de rest van onze trip niet op dezelfde manier invullen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan