Algemeen Bangkok

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo Robert, ik ben natuurlijk ook nooit te oud om te leren. Tips?
Ligt eraan waar je naar zoekt. Thai Friendly is in beginsel een goede en goedkope optie, maar in Pattaya heb je wat meer aanbod dan in Bangkok voor mijn gevoel.

Ik heb hierboven drie tips gegeven voor wat meer kinky sex. Voor een goede line-up aan jonge, mooie vrouwen zou ik naar Mango massage gaan. Wonder, Kokoro en Addicts zijn goede massagesalons. Wil je echt meer info dan moet je lid worden van Bangkok addicts, Pattaya Addicts en je daar aansluiten bij line-groepen, kroegtochten enzo.

Laatst bewerkt:
Na terug te zijn gekomen van termae café kwam ik erachter dat de dames daar erg knap zijn. Er zijn meer dames te vinden dan op de youtube videos en ze zijn ook knapper dan op de youtube video's. Ik ben de eerste dag toch maar naar nana street gegaan omdat ik rustig aan wilde doen met het geld. Op de straat waar ik zit een freelqncer opgepikt die voor 1500 wel ST met mij wilde in mijn hotel. Eenmaal op de kamer vroeg de vietnamese dame opeens 1700 omdat ze van mijn 2000 bath geen genoeg wisselgeld had. Ik stond alleen al in mijn blote judokus en zij had schaamhaar dus ik wilde haar zo snel mogelijk weghebben eerlijk gezegd. Ze deed alles erg gehaast en vond haar naakte lichaam ook niet zo sexy. Dus was blij dat ze weg was.

Wel een aanrader hoor, dat nana city hotel. Het is maar 2 sterren maar het is een soort peeskamertje met wel echt je eigen bed en een erg korte loopafstand tot de actie in nana plaza.

Echter, ik ben niet zo van de dure gogo bars ik houd meer van de thaise massages zoals ik heb gemerkt.

Op dag 2 ben even naar de kapper geweest en erg lekker gegeren in een indisch restaurant. Ik merk nu al heel erg dat alleen het eten al een absolute no-brainer is als het gaat om vakantiekeuze naar Thailand. Mijn god allemachtig wat een heerlijk eten hier. En zeker betaalbaar.

Op dag 2 ben ik even door Koh San Road gewandeld en vond dit wel erg een tourist trap eerlijk gezegd. Wel veel sexy dames overal die lekker dansen en niet bang zijn voor een korte flirt. Het staat wel bekend als een backpack straatje en het is erg touristisch op dat stukje ban Bangkok. Daarna maar even in een tuktuk gestapt. Na wat onderhandelen vond die gast het goed om me vanaf Koh San Road naar 7-heaven te brengen. Ik zei 200 or not en toen ik weg liep ging hij akkoord. Altijd een prima strategie, maar te weinig willen betaling is ook weer niet goed natuurlijk :). Enfin, ik dus aangekomen nabij 7-heaven volgens redcatthailand (een info-website of het land), de beste BJ Bar van Bangkok. Wat mij betreft is dit niet een geweldige ervaring geweest maar de dame verzorgde zich goed en waste me uitgebreid. En dit wassen ging erg goed hoor zeer schoon allemaal. Pijpen deed ze echter wat minder, omdat ik gewoon niet houd van tandjes op mijn eikel. Ik word daar maar moeilijk geil van. Ik stond dus vrij snel alweer buiten in deze Sukhumvit-area en ik werd alweer verleid door een Thaise masseuse. Eerst liep ik nog door maar toch maar naar binnen gegaan met de 19-jarige mimi. Ze hielp me met mijn voeten wassen en ik betaalde maar iets van 350 bath voor een thaise massage. Dit is iets van €9 ofzo. De aardige mimi kon prima masseren en gaf al vrij snel een hint door met haar handen mijn liezen te masseren. En hierbij wetende dat ze ook meteen mijn penis aanraakt natuurlijk. Ze hintte door me aan te kijken en met haar kin omhoog te bewegen. Ik vond haar echter een beetje te childish. Sorry voor mijn Engels ertussendoor maar kinderachtig is ook weer niet het goede woord haha.

Ze was op het randje, best knap maar 19 is wel wat jong. Ik ben zelf namelijk richting 30. Enfin, ik vroeg 'How much', en toen zei ze 1000 bath handjob. Ik zei 500 bath en dat begreep ze niet. Ik dscht laat dan maar, beter die wat oudere dame die beneden staar maar eens aanspreken. Mimi had de massage prima afgemaakt, maar die dsme beneden, een jaar of 40, keek erg geil uit dr ogen en ik vroeg of zei ook masseerde. En ze zei ja. Dus ik op dag 3 na een boottochtje (aanrader!!) naar Taisy gegaan. Taisy is een beetje een hoerennaam maar dat vind ik niet zo erg hoor. Zei kon me aardig opgeilen en ook financieel uitkleden; 500 bath voor een oil massage en 1500(!) Voor een handjob potverdrie ik dacht dat ik er met 1000 vanaf zou komen, maar ik bleek niet zo goed in onderhandelen. Haar gestreel en dat geile blikje bleken moeilijk te weerstaan.

Hierna nog 2 massages gepakt bij 2 verschillende tenten. 1 footmassage van een supersexy en flirty meisje die ook lekker oogcontact maakt wat natuurlijk altijd leuk is. Ook ging mijn voet steeds subtiel tegen haar borsten wat ik erg leuk vond. Hierna een wat oudere dame met erg dikke tieten die ook erg goed masseerde!!

Een tip bij Thaise massages, neem niet te snel een happy ending Ze gaan beter hun best doen voor je en lekker flirten en meisjesachtig doen.

Wordt vervolgd...
Leuk om te lezen! Brengt me meteen terug naar mijn eerste keer. Krijg het er warm van en ben van plan weer eens te gaan boeken voor volgend jaar! Ik kan me nog voor de geest hoe ik klaar werd gepijpt in the wood bar. Eigenlijk mag het niet zeggen ze maar ik mocht wel ff neuken. Heerlijk wijf was het. 7 heaven is ook heen goeie plek om te bezoek als je een wat hogere kwaliteit zoekt qua dames.

Het zijn mooie dames daar. Maar ik ben ook eerder fan van de hot oil massage met HJ. Veel leukere en fijnere ervaringen gehad op de massagetafels. Thaifriendly en tinder ook geprobeerd maar dat is niet altijd even prettig omdat je pas ziet dat het niks is als ze voor je deur staan. Lijken ze soms totaal niet op de foto's/filmpjes in hun profiel

Terug
Bovenaan Onderaan