Short Time (een wip in een shorttime hotel of kamer) en Long Time (overnachting bij jou op de kamer)Wat is ST en LT?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenShort Time (een wip in een shorttime hotel of kamer) en Long Time (overnachting bij jou op de kamer)Wat is ST en LT?
Afkortingen voor Short time en Long time.Wat is ST en LT?
ST = short time (al schrijven de Thaise dames wel eens shot time) en dat betekent in de regel maximaal een uur seks of tot klaarkomen.Wat is ST en LT?
ST = short time (al schrijven de Thaise dames wel eens shot time) en dat betekent in de regel maximaal een uur seks of tot klaarkomen.
LT = long time, dan blijft ze slapen en staat er in de regel ook seks in de morgen bij het wakker worden op het menu. Maar.....niets is zeker.
In het begin (15 jaar geleden) was ik wel fan van LT, maar na een aantal jaren ben ik ST-er geworden. Ik haat het als ze binnen 1 minuut na de daad in diepe slaap vallen en ernstig in de weg liggen en vaak in de ochtend met geen mogelijkheid, behalve met veel gedoe, wakker zijn te krijgen.
Heel soms mag ze blijven, maar dan moet er echt een giga klik zijn.
Uiteraard is ST cheaper dan LT, ik geef bewust geen prijzen, want dat is per dame en waar je ze vandaan haalt nogal verschillend.
Dit is dus de uitzondering en zal je zo goed als nooit vinden bij bargirls, streetwalkers of a-gogo-girls. Tenzij je het uitdrukkelijk anders afspreekt is ST maximaal een uurtje PZC en NMC en 1 keer klaarkomen "whichever comes first"..ST ook wel eens gedaan, was dan meestal ongeveer 2, 3 uur en ook wel meerdere keren seks.
Dat zou kunnen, ik pik ze eigenlijk bijna altijd op in de clubs en ga altijd alleen met dames waar ik ook echt een goede klik mee heb ik de clubDit is dus de uitzondering en zal je zo goed als nooit vinden bij bargirls, streetwalkers of a-gogo-girls. Tenzij je het uitdrukkelijk anders afspreekt is ST maximaal een uurtje PZC en NMC en 1 keer klaarkomen "whichever comes first"..
St is short time. Verschilt per dame maar is gemiddeld 2 uurtjes plezierWat is ST en LT?
Zeker en toch zit er nuance verschil in de antwoorden. ST is bij nog nooit 2 uur geweest. Daar zit ik verder totaal niet mee trouwensToch fijn dat de vraag 5x beantwoord wordt![]()
Natuurlijk, iets goed bespreken en dan nog vooraf ook, met wie dan ook in Thailand….En vandaar dat het uiterst belangrijk is dat je alles VOORAF goed bespreekt en overeenkomt.
Soms denk ik wel eens dat er een bargirl rulebook bestaat, er is veel stereotype gedrag namelijk. Maar, je hebt 100% gelijk die is er niet. Ze leren wel veel van elkaar merk ik. Vervolgens vertonen freelancers wel ander gedrag dan 'echte' bargirls. Ik begrijp de verschillen die jij beschrijft en meemaakt. ik heb de nodige uurtjes in clubs beleefd. Climaxx was altijd top!Er is gewoon geen regelboek over wat het precies is, hangt allemaal af van de situatie en de meid
Climaxx in Bangkok heb ik ook wel wat leuke avonden gehad ja. Ben nu meestal in Republic of Myst in Pattaya of Illuzion in Phuket te vinden.Soms denk ik wel eens dat er een bargirl rulebook bestaat, er is veel stereotype gedrag namelijk. Maar, je hebt 100% gelijk die is er niet. Ze leren wel veel van elkaar merk ik. Vervolgens vertonen freelancers wel ander gedrag dan 'echte' bargirls. Ik begrijp de verschillen die jij beschrijft en meemaakt. ik heb de nodige uurtjes in clubs beleefd. Climaxx was altijd top!