Recensie Barbara, Bocholt (vh Mechelen, Marke, Zandhoven, Maasmechelen, Aalst ...) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand wel nog positieve ervaringen met Barbara recentelijk?
Deze dame staat al heel lang op mn lijstje maar om een of andere reden heb ik nog nooit een afspraak met haar gemaakt. Op haar meest recente fotos ziet ze er echt wel fantastisch uit en mijn interesse is hoog, maar ziet ze er echt zo uit of heeft ze nieuwe filters of AI ontdekt?
En zijn er betere ervaringen dan het gebrek aan enthusiasme dat sommigen ervaren hebben?
:unsure:

Heeft iemand wel nog positieve ervaringen met Barbara recentelijk?
Deze dame staat al heel lang op mn lijstje maar om een of andere reden heb ik nog nooit een afspraak met haar gemaakt. Op haar meest recente fotos ziet ze er echt wel fantastisch uit en mijn interesse is hoog, maar ziet ze er echt zo uit of heeft ze nieuwe filters of AI ontdekt?
En zijn er betere ervaringen dan het gebrek aan enthusiasme dat sommigen ervaren hebben?
:unsure:
Op haar profiel staat er geen één recente foto. Qua lichaam is ze veel zwaarder, de borsten zijn wat plat en hangen door maar dat kan ook niet anders want ze zijn giga groot. Het is vnl haar attitude die niet goed meer zit. Ze heeft er precies zelf geen zin meer in. Jammer, want ze heeft echt super borsten, een super kont, forse benen, als je van BBW houdt zit je bij haar goed.

Je weet het natuurlijk nooit. Different day, different guy(s). Maar ik zou toch iemand anders uitzoeken. Aan de andere kant herken ik de drive en nieuwsgierigheid. Verwacht dan dus niet de dame van de foto's. Those days are long gone. Wel wat Gentle Man zegt hierboven, mega borsten (geil) en flink aangekomen. Misschien als ze er zin in heeft heb je een mooi avontuur, bij mij was dat niet. Ik zal haar nooit meer opzoeken.

Je weet het natuurlijk nooit. Different day, different guy(s). Maar ik zou toch iemand anders uitzoeken. Aan de andere kant herken ik de drive en nieuwsgierigheid. Verwacht dan dus niet de dame van de foto's. Those days are long gone. Wel wat Gentle Man zegt hierboven, mega borsten (geil) en flink aangekomen. Misschien als ze er zin in heeft heb je een mooi avontuur, bij mij was dat niet. Ik zal haar nooit meer opzoeken.
Ja...op de foto's ziet ze er goed uit inderdaad. Damn.

Terug
Bovenaan Onderaan