Barbie uit bordeel gered door politie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het enige wat echt minder is: het tat van haar ex-vriend boven de doos.

Dat baart me nog het meeste zorgen. Sinds dat die knakker in het spel is gebeuren er allerlei vreemde dingen. Ene keer op bezoek bij klant(en). Andere keer met prive ontvangst in huis. Dan in een sexclub aan het werk te worden gezet tot "redding" aan toe. En dan weer terug richting Onlyfans met een asociaal tarief van 1200 euro per maand.
 
Dus plaatsen is geen probleem van de foto's.Het gaat dus om wat erbij wordt geschreven,als ik het goed begrijp.

Denk eerder de nederlandse wet welk van toepassing is, smaadt, c.q laster etc gewoon niet toegestaan is. Dus je mag denk ik wel over iemand schrijven als in kijk men haalt het nieuws iedere keer of men doet toch een hele rare sprong, maar schrijven dat iemand een A-hole is etc is een ander verhaal.

Punt is is dat website eigenaren, dus ook Girlreview.nl ook aansprakelijk kan worden gesteld als niet gehandhaafd wordt op dat feit.
 
En dan weer terug richting Onlyfans met een asociaal tarief van 1200 euro per maand.
Zij heeft geen account op OnlyFans, alleen F2F, op de OnlyFans geldt een minimum en maximum bedrag voor het abonnement.

"OnlyFans sets minimum and maximum subscription rates. The minimum subscription price is $4.99 per month and the maximum subscription price is $49.99 per month. Creators can also set up tips or paid private messages starting at a minimum of $5" 🤓

OnlyFans is gewoon te goedkoop voor onze Barbie! 😂😂😂
 
Zij heeft geen account op OnlyFans, alleen F2F, op de OnlyFans geldt een minimum en maximum bedrag voor het abonnement.

"OnlyFans sets minimum and maximum subscription rates. The minimum subscription price is $4.99 per month and the maximum subscription price is $49.99 per month. Creators can also set up tips or paid private messages starting at a minimum of $5" 🤓

OnlyFans is gewoon te goedkoop voor onze Barbie! 😂😂😂
Snap ik ook, het is ook veel te ordinair voor iemand als Samantha. Die heeft toch meer klasse 😀
 
Terug
Bovenaan Onderaan