Barbie uit bordeel gered door politie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die andere frikandel,waar Petertje zich anaal op heeft uitgeleefd,die zal binnenkort ook wel op bv Kinky te vinden zijn,met der kut open.

In het begin safe sex,en na verloop van tijd als er geen hond meer op af komt,gaan ze over op bare.Want ze moet toch geld binnen harken,en andere kwaliteiten heeft ze niet.

En daarna is het einde oefening,dan hoor of zie je ze nergens meer.
 
Sjezus, de ene is nog lelijker dan de andere...hier betaalt toch niemand voor?!?!?
Het zou je nog verbazen. Volgens de beschrijving van een aantal wandelaars lopen er in de tippelzone van Nijmegen ook niet bepaald de aantrekkelijkste meiden.
Toch zijn er mannen die erop afkomen .
Zoals iemand het in mijn omgeving ooit omschreef: "als er maar een gat in zit."
 
Ik verbaas me hier werkelijk elke dag over de interesse in sommige dames.
"wie kent deze mooie dame" maar ik zie dan een lelijke vogelverschrikker, junk, dik, oud, enz. en zelfs die vragen allemaal gewoon de hoofdprijs.
En er is kennelijk interesse voor.
Ik zou ze nog niet willen of zelfs kunnen neuken als ik ervoor betaald kreeg.
Maar ieder zijn eigen smaak en ding natuurlijk.
Ik ben ook weleens zo horny dat ik denk "als er maar een gat in zit" maar als ik dan voor zo'n spook sta, dan loop ik toch echt door :LOL:
 
Nou ja beter als op bovenstaande foto. Iets zegt mij dat ze gewoon nog ontvangt daar. Kijk maar eens goed hoe die kamer ingericht is.

Zou goed kunnen,net een film ontvangen die volgens mij nieuw is..tenminste ik heb hem niet eerder gezien.
Ze wordt bare doggy genomen en daarna gezichtje en mondje onder geknoeid.IMG_20231103_121034.jpgIMG_20231103_121006.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me sterk, gedwongen in een privehuis werken. Dames in een privehuis werken onder loondienst met contracten etc, net als een normale baan. Ik denk dat het meer schaamte is, omdat heel NL inmiddels weet dat ze als dvp werkte voor een nogal laag bedrag.

Hoe kom je daarbij?

1. Als je onder loondienst werkt, krijg je een salaris. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er maandelijks een bedrag op mijn rekening werd geschreven door een uitbater.
We werken onder een belastingstelsel, de uitbater betaald alleen jou belasting en een stukje ziektekosten. Verder helemaal niets.
Geen klanten= geen salaris en is dus geen loondienst.
Anders hadden we het een stuk beter gehad toen alles dicht moest tijdens corona. Maar we hebben officieel maanden 0,0 inkomen gehad, wat in loondienst wel zo is.

2. Er zijn geen contracten. Het enige wat wij invullen bij een uitbater, zijn gegevens op een belastingformulier. En een copie v je ID of paspoort. Rijbewijs is niet geldig in de seksindustrie.

3. Je kan wel degelijk onder dwang werken in een privehuis. Want wie controleert waar jij na je shift naar toe gaat? Een uitbater let met camera's op jou tot je de deur uit gaat, daarna zoek je het maar uit. Dus kan je fijn je centjes na je shift afgeven aan degene die op je wacht en hoogstwaarschijnlijk een beuk krijgen als het niet genoeg is.
 
Ik kocht ooit een wagen waar een zelfklever van een niet nader te noemen voetbalclub uit 020 op het achterraam was aangebracht.
Omdat ik in die tijd nogal eens door Den Haag reed, leek het me wijzer om die uiting van het raam te verwijderen, ook al omdat ik verder weinig met voetbal heb.
 
Dus kan je fijn je centjes na je shift afgeven aan degene die op je wacht en hoogstwaarschijnlijk een beuk krijgen als het niet genoeg is.
Je beschrijft hier het leven van miljoenen getrouwde mannen in een zin ;).

Sorry, dat was best een flauwe als ik eerlijk ben.
Ik kocht ooit een wagen waar een zelfklever van een niet nader te noemen voetbalclub uit 020 op het achterraam was aangebracht.
Omdat ik in die tijd nogal eens door Den Haag reed, leek het me wijzer om die uiting van het raam te verwijderen, ook al omdat ik verder weinig met voetbal heb.
Die Ajax sticker op het raam is vandaag de dag helemaal niets meer in Den Haag., Probeer hetzelfde eens met een davidsster op je auto. Dat is pas lachen
 
Laatst bewerkt:
@Cumcum

Op Onlyfans is het risico reeel dat vrouwen toch op 1 of andere manier in prostitutie belanden. Een follower die betaald kan vaak een bedrag voorschuiven om zo een date of film te mogen schieten. Het gebeurd en er wordt zelfs voor gewaarschuwd tegenwoordig het risico op gebruik van Onlyfans voor vooral naive meiden.

Dus het verbaasd me weinig dat er onderling toch betaald wordt om zo content te mogen of kunnen maken. Barbie blijft immers barbie he. Geen makkelijkere manier om snel aan veel geld te komen.
 
De onschuld is er al af hoor, maar ik heb dit eerder gehoord zekere stelletjes die er heel erg goed in zijn een derde uit te buiten. Kan hier ook wel een verhaal plaatsen van een andere SW die hetzelfde overkomen is.

Ik denk dat ze nog wel actief is, maar in zeer kleine kringen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan