Barbie uit bordeel gered door politie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik snap vrouwen ook niet waarom die drang of noodzaak om met badboys om te gaan of te willen zijn. Je veranderd die gasten niet.
Is ook moeilijk te begrijpen.
Zie het maar voor het gemak als een soort verslaving.
Het is ook niet te begrijpen dat mensen maar blijven gokken, ook al hebben ze zich daardoor al in de schulden gewerkt
 
De onschuld is er al af hoor, maar ik heb dit eerder gehoord zekere stelletjes die er heel erg goed in zijn een derde uit te buiten. Kan hier ook wel een verhaal plaatsen van een andere SW die hetzelfde overkomen is.

Ik denk dat ze nog wel actief is, maar in zeer kleine kringen.
Haar eigen kring daarentegen is niet klein meer :)
 
Ik snap vrouwen ook niet waarom die drang of noodzaak om met badboys om te gaan of te willen zijn. Je verandert die gasten niet.
Dat schuilt in bijna elke vrouw; er treedt een mechanisme in werking waarbij ze denkt een man wel even te kunnen verbeteren. Na vele jaren komen ze uiteindelijk tot de ontdekking dat meneer inderdaad voor geen meter veranderd is...
 
Dat heeft niets met uitzonderingen te maken, het was om te duiden dat mensen die opzettelijk zichzelf willen verminken of een eind proberen te maken aan hun leven daarin kunnen falen, terwijl omgekeerd het ongeluk in een klein hoekje zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan