Barbie uit bordeel gered door politie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kunnen niets zien zonder een account te maken helaas. Kan je de foto's hier delen?
Als je dit zo graag wilt zien dan maak je toch gewoon zelf een account aan, dat je capabel genoeg bent om dit te kunnen bewijst je hier ook een account hebt.

Ooit van copyright gehoord? Misschien even Googelen.
Naast een geldboete van maximaal € 90.000,- kan de rechter een gevangenisstraf opleggen van ten hoogste vier jaar. De opsporingsdienst voor inbreuk op Auteursrechten valt onder de FIOD-ECD. Strafrechtelijke vervolging kan worden ingesteld na aangifte van de auteursrechtinbreuk.

Ik denk niet dat je deze straffen gaat krijgen als iemand hier een paar foto's van haar gaat plaatsen maar als je ze echt zo graat wilt zien kan je er ook gewoon voor betalen.

By the way, reacties, als deugmens, woke etcetera boeien me verder niet, ik vind dat je zowel een DPV en content maker met respect moet behandelen.

Overigens heb ik helemaal niks met Barbie en wat ze allemaal wel of niet doet.
 
Als je dit zo graag wilt zien dan maak je toch gewoon zelf een account aan, dat je capabel genoeg bent om dit te kunnen bewijst je hier ook een account hebt.

Ooit van copyright gehoord? Misschien even Googelen.
Naast een geldboete van maximaal € 90.000,- kan de rechter een gevangenisstraf opleggen van ten hoogste vier jaar. De opsporingsdienst voor inbreuk op Auteursrechten valt onder de FIOD-ECD. Strafrechtelijke vervolging kan worden ingesteld na aangifte van de auteursrechtinbreuk.

Ik denk niet dat je deze straffen gaat krijgen als iemand hier een paar foto's van haar gaat plaatsen maar als je ze echt zo graat wilt zien kan je er ook gewoon voor betalen.

By the way, reacties, als deugmens, woke etcetera boeien me verder niet, ik vind dat je zowel een DPV en content maker met respect moet behandelen.

Overigens heb ik helemaal niks met Barbie en wat ze allemaal wel of niet doet.


Ik ga niet overal een account aanmaken om een paar foto's te bekijken. Op Girlsreview wel omdat dit een kwaliteitsforum is.:)
 

Hier gratis.
Als je daar €6 voor betaalt voel je je al genaaid, laat staan als je €66 betaalt :D

Als iets eenmaal op het internet staat...
Dat valt nog wel mee. Heel veel materiaal van 10 jaar geleden is intussen al nagenoeg onvindbaar. Maar als je BN'er bent gaat je "content" wel een stuk langer mee natuurlijk...
 
Niet voor zover ik weet, op beide vragen.
Wel ben ik ervan overtuigd dat als het waar was het veel groter nieuws geweest zou zijn en dat als DS fout zat ze hun vergunning ondertussen kwijt zouden zijn.
Dus ik denk dat er iets anders aan de hand was, Barbie heeft wel meer problemen met de wet gehad over de laatste jaren.
 
Is er eigenlijk ooit bekend geworden waarom en hoe ze erin beland is? En de mening van het seksbedrijf die ten volle genoemd overal werd?
Er zullen geen officiele verklaringen zijn.
Pure speculatie van mijn kant: combinatie van aandachtshoer (zonder opleiding en geld) met foute vrienden.

Dat tv programma is van 2010 was een soort Tokkie 2.0 . De series later (wiki heeft het goed bijgehouden) waren nu niet echt een succes. Dus dan ben je een soort BBN'er (bijna bekende Nederlander). Omdat huisje, boompje, beestje er niet inzat kwamen wat mannen in haar leven, die het meer van hun bovenarmen dan van hun bovenkamer moesten hebben.

En dan zit je op de glijbaan naar beneden.
 
Er zullen geen officiele verklaringen zijn.
Pure speculatie van mijn kant: combinatie van aandachtshoer (zonder opleiding en geld) met foute vrienden.

Dat tv programma is van 2010 was een soort Tokkie 2.0 . De series later (wiki heeft het goed bijgehouden) waren nu niet echt een succes. Dus dan ben je een soort BBN'er (bijna bekende Nederlander). Omdat huisje, boompje, beestje er niet inzat kwamen wat mannen in haar leven, die het meer van hun bovenarmen dan van hun bovenkamer moesten hebben.

En dan zit je op de glijbaan naar beneden.
Alsof zij wat in haar bovenkamer heeft.
 
Bij DS zullen ze natuurlijk blij zijn dat het hele verhaal met een sisser is afgelopen.

Die zijn natuurlijk zwaar genaaid door afgeschilderd te zijn als schuldigen. Een privéhuis dat mensen dwingt er te werken, zo werkt het natuurlijk niet. Als er een storm over de heen was gekomen hadden ze er goed aan gedaan proactief van zich af te bijten.

Maar die storm is nooit gekomen voor zover ik weet... dus houden zij zich ook gedeisd.
 
In het verleden kwam je onvermijdelijk foto's van haar tegen en hoe nu de stand van zaken is, geen idee, maar ze had toen een zeer ongezond kleurtje van de zonnebank.
Het zou best kunnen dat ze op termijn weer het nieuws haalt, maar dan vanwege huidproblemen..
 
tijdschriften als Story en prive, dan hebben de bonafide sterren even geen zin of tijd om mee te doen dus gaat de redactie een duik nemen in de kast met C sterren die nog niet genoeg aandacht hebben gekregen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan