WHEM Barbie (van tv) massage inc SEX

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zijn er klanten geweest die haar bezocht hadden, en ook maar iets van bovenstaande bewering konden opmerken?

Er zijn 2 kanten van het verhaal.... Mensen die getraumatiseerd zijn of raken kunnen nogal een tegenstrijdig verhaal optuigen. Maar aan de andere kant kunnen mensen ook grof hebben verdiend aan haar activiteit, naam en vooral afgaande op de laatste foto er iets gebeurd is dat het daglicht niet verdragen kan.

Op de website van DS girls staat ook niks. Als er eentje uit de hoek komt en stelt gedwongen aan het werk te zijn geweest in die club dan lijkt me een reactie wel zo noodzakelijk. Ik zou als loper absoluut de handen niet willen branden aan het feit dat er eentje onder dwang heeft staan werken in een club.

Hoe kan dat niet opgemerkt zijn? Of je knijpt juist een oog dicht en profiteert (grof) van de situatie.
 
Het valt me wel ineens op dat de enige persoon die hier op GirlsReview een recensie over Barbie heeft geschreven sinds kort een "voormalig lid" is.


Wil deze persoon verder niet voor de bus gooien, wil best geloven dat hij niks door had maar met dit recente nieuws geen gezeik wil.
 
Waar staat dat haar borsten zouden lekken?
het woord "uitgelekt" kan twee dingen betekenen
1) iets lekte en is klaar met lekken
2) nieuws dat geheim moest blijven is door derden toch beschikbaar gekomen

Het kan niet 2) zijn want mevrouw heeft het gewoon gepubliceerd, geen sprake van dat het onbedoeld bekend zou zijn geworden

Dus blijft 1) over

Gewoon lollig bedoelde onzin van de clickbait website want de foto is niet speciaal spectaculair.
 
Ik wil nog steeds een paydate met haar. Had ik maar haar mailadres of WhatsApp.
Voor alle duidelijkheid, Barbie heeft dus in meerdere media uitgekraamd dat ze in de prostitutie werkte omdat ze gedwongen werd en dat ze het vreselijk vond om te doen.

Dit neem ik met een grote korrel zout, maar het staat wel zo zwart op wit.

Dat zou voor mij reden zijn er met een grote boog omheen te lopen.
 


Maar ja. Is er ergens een (public) statement bekend van DS Girls? Aantijging met "Gedwongen" te zijn en / of bevreid moeten worden is toch wel ernstig. En dan vervolgens direct naar een onlyfans concurrent duiken en daar explosieve bedragen van 1500 in de maand vragen voor toegang.
 


Maar ja. Is er ergens een (public) statement bekend van DS Girls? Aantijging met "Gedwongen" te zijn en / of bevreid moeten worden is toch wel ernstig. En dan vervolgens direct naar een onlyfans concurrent duiken en daar explosieve bedragen van 1500 in de maand vragen voor toegang.
Als DS verstandig is laten ze justitie lekker het onderzoek doen en gaan ze niet op die onzin van die bakvis in. Het is allemaal aandachttrekkerij van een zwakzinnig meisje zonder enig talent. Hoe meer aandacht ze aan die onzin geven hoe verdachter het is.

Dat gezegd hebbende: misschien dat ze er eens een keer van leren. Ze hebben volgens mij al eerder een keer Kelly gehad, was geloof ik ook niet zo'n succes. Misschien moeten ze eens stoppen met dat opportunisme.
 
Al is er geen sprake van dwang, ze zullen bij de kennismaking toch hebben gemerkt dat het een vrouw is met een beperkt verstandelijk vermogen en dan heb je als werkgever/gastvrouw toch een zekere zorgplicht. Daar hoort zeker geen bombarie bij, geen kermisachtige werving. In een klein gezellig privé-huis zou zo iemand leuk kunnen werken, low profile, af en toe een dagje zonder aankondiging, niet te druk.
 
Al is er geen sprake van dwang, ze zullen bij de kennismaking toch hebben gemerkt dat het een vrouw is met een beperkt verstandelijk vermogen en dan heb je als werkgever/gastvrouw toch een zekere zorgplicht. Daar hoort zeker geen bombarie bij, geen kermisachtige werving. In een klein gezellig privé-huis zou zo iemand leuk kunnen werken, low profile, af en toe een dagje zonder aankondiging, niet te druk.
Ze hebben er inderdaad zelf wel een circus van gemaakt… nu zullen ze even op de blaren moeten zitten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan