WHEM Barbie (van tv) massage inc SEX

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De trap naar boven zat in de gang...... dus dat ik naar benden ging had ik de woonkamer rechts van me, waar die gasten waren en links de voordeur. Dus tijdens het korte gesprek (discussie) had ik de voordeur in mijn rug met niemand er tussen
Treft kinky.nl hier ook niet enige aansprakelijkheid? Zij hebben zorgplicht voor de betrouwbaarheid van de advertenties lijkt mij
 
De trap naar boven zat in de gang...... dus dat ik naar benden ging had ik de woonkamer rechts van me, waar die gasten waren en links de voordeur. Dus tijdens het korte gesprek (discussie) had ik de voordeur in mijn rug met niemand er tussen.
Wow heftig hoor in zo'n situatie wil je toch eigenlijk helemaal niet belanden.
 
De trap naar boven zat in de gang...... dus dat ik naar benden ging had ik de woonkamer rechts van me, waar die gasten waren en links de voordeur. Dus tijdens het korte gesprek (discussie) had ik de voordeur in mijn rug met niemand er tussen.
Ik denk dat ze helemaal geen "wraak" wilden maar Pofdoffer wilden bangmaken en wegjagen.
 
Is FAKE, woont niet in Scheveningen, heet Lisa etc. en spreekt geen Nederlands(n)
Ja bekend van TV maar dan van de sexreclame op RTL5.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ken dat meisje nog van jaren terug. En ergens had ze met, Kinky denise op Islive ooit een "Duo" cam sessie gedaan. Ze zou als BNN'er uit de kleren gaan wat niet zo was. De hele "camshot" ligt hier ergens op een stoffige HDD. Barbie is een gevallen "ster" - laat zich ook in met foute figuren, foute hagenezen, en nu hebben ze iets nieuws gevonden om mensen allemaal af te persen en geld afhandig te maken. Die gaat echt niet uit de kleren tegen betaling.

Wat een fijne bedoeling is de seksbranche toch geworden. Melding bij de politie doen. Die vriendjes moeten aangepakt worden en wellicht moet ze zelf ook maar es in de spiegel kijken. Dit is toch geen voorbeeld meer?
 
Laatst bewerkt:
Ik ken dat meisje nog van jaren terug. En ergens had ze met, Kinky denise op Islive ooit een "Duo" cam sessie gedaan. Ze zou als BNN'er uit de kleren gaan wat niet zo was. De hele "camshot" ligt hier ergens op een stoffige HDD. Barbie is een gevallen "ster" - laat zich ook in met foute figuren, foute hagenezen, en nu hebben ze iets nieuws gevonden om mensen allemaal af te persen en geld afhandig te maken. Die gaat echt niet uit de kleren tegen betaling.

Wat een fijne bedoeling is de seksbranche toch geworden. Melding bij de politie doen. Die vriendjes moeten aangepakt worden en wellicht moet ze zelf ook maar es in de spiegel kijken. Dit is toch geen voorbeeld meer?
Is niet nieuw, is al decennia dat je in bepaalde branches "rotte appels" er bij hebt.
 
Wakker worden...tatto op borst is van Barbie..kan ook zijn dat iemand haar foto's misbruikt. En dat zij hier geen weet van heeft
Dat is ook de reden waarom ik die site niet heb gedeeld.
Is geen sexjobs, redlights, of kinky maar een of andere vage site waar je moet betalen om haar nummer te zien. Foto's zijn inderdaad wel echt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan