WHEM Barbie (van tv) massage inc SEX

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Barbie zou mijn keuze niet zijn. Ik hoop dat wel dat Barbie met respect behandeld gaat worden door heren die haar wel gaan bezoeken.
Oh daar hebben we weer een "behandel haar met respect, dan krijg je er veel voor terug"

Ik beloof je dat ik haar met hetzelfde respect zal benaderen als waar zij om bekend staat. Zo staat er nog een mooi filmpje op internet van haar respectvolle benadering van een verkeersregelaar die tegen haar vriend zegt dat hij ergens niet mag rijden. Een en al respect voor die man, en ze weet hem ook nog te vertellen dat hij een ziekte onder de leden heeft. Heel netjes en respectvol.
 
Wat ik er mee wilde zeggen is dat er genoeg animo voor haar is, terwijl je hier alleen hoort schop mijn hond er vanaf.
Ze zou gewoon achter de ramen moeten gaan staan.
Klopt, ik lees dat ook steeds. Ik ben er gewoon eerlijk In: ik vind het een vreselijk dom wijf, maar ik zou haar zeker wel een keer willen "doen". Al Is het alleen maar voor het verhaal ;)

Ik denk alleen dat zoiets wel bij een keer blijft want ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er een reden is om vaker naar haar toe te gaan. Waarschijnlijk ben je er na een keer al klaar mee. Zie hier ook de reden dat ze iedere week weer een andere vriend heeft.
 
Ik lees hier en daar het woord respect, in het kader daarvan zou ik graag wat meer respect voor de fruitvlieg zien!

🤣

Voor de rest... als ze dit langer blijft doen ga ik zeker ook wel eens een poging wagen.
 
Hoop stoere praat hier heren met goed genuanceerde verwachtingen. Soort omgekeerd viva forum. Recensies ipv gissingen zouden daarom zeer welkom zijn. Aan het aantal geïnteresseerden hier en het aantrekkelijke instaptarief moet dat zeer zeker realiseerbaar zijn.
 
Jammer dat het zo ver weg is vanuit hier.... Maar als ik een keer in de buurt ben dan ga ik ook langs, al is het maar voor het verhaal :)
Eerlijk gezegd vind ik haar ook gewoon echt onaantrekkelijk, maar die jetsers wil ik toch wel een keer voelen.
Hopelijk krijgen we snel een recensie
 
Ik ben benieuwd of die gleuf nog een beetje geschikt is voor normaal gebruik of dat het een XL pakkettenbox is geworden 😂... Hoewel ik ergens in een blaadje bij de kapper heb gelezen dat ze ook daar de boel heeft laten liften en fatsoeneren nadat de boel was uitgelubberd. Maar of dit voor of na de extra kids is gebeurd geen idee. Wie weet snel een recensie hier.
 
Het is toch goed dat onze 'Dutch Barbie' deze keer van haar hobby een serieuze werk wil maken!

Misschien gaat ze eindelijk goede centkes verdienen, want zij krijgt sowieso geen 'bekende-kop toeslag' 🤡

..tenzij ze tot de koninklijke familie behoort.. 😅
 
Denk dat deze Barbie dankzij haar bekendheid heel wat meer klanten heeft dan dat ze zou hebben als we haar (rot)kop niet van tv zouden kennen
Ik denk net andersom!

Maar sowieso veel mannen gebruiken Barbie en alleen met haar zijn voor haar populariteit.. 😕

en het is jammer omdat zij toch de charme heeft om die 'Dutch Barbie' te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan