WHEM Barbie (van tv) massage inc SEX

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wordt het nog drukker. Straks staan ze in de rij bij deze slikheks.
 
Ze is mijn type niet. Dus ik zeg eerlijk ik zou niet bij haar langs gaan. Maar ik vind het wel raar dat omdat je met je hoofd op tv bent geweest je wordt afgekraakt. Ze zal best foute keuzes in haar leven hebben gemaakt. Maar dit is toch een redelijk normaal bedrijf waar ze nu voor werkt. Doen zoveel vrouwen. Helemaal prima toch. Misschien gaat ze hier haar draai wel vinden. Niets mis mee.

Denk dat ze genoeg aanloop gaat hebben.
 
Ze is mijn type niet. Dus ik zeg eerlijk ik zou niet bij haar langs gaan. Maar ik vind het wel raar dat omdat je met je hoofd op tv bent geweest je wordt afgekraakt. Ze zal best foute keuzes in haar leven hebben gemaakt. Maar dit is toch een redelijk normaal bedrijf waar ze nu voor werkt. Doen zoveel vrouwen. Helemaal prima toch. Misschien gaat ze hier haar draai wel vinden. Niets mis mee.

Denk dat ze genoeg aanloop gaat hebben.
Mee eens hoor..
Ook Barbie moet gewoon de hypotheek of huur betalen.
Dit is veel beter als veel andere vrouwen zielig hun hand ophouden bij echtgenoot of erger nog, de staat..
 
Lees het topic anders even wat beter door, vooral pagina 4
Daarom schreef ik al dat ze in het verleden best foute keuzes (en misschien met verkeerde mensen) kan hebben gemaakt. Nu lijkt ze toch voor een normaal legaal bedrijf te werken. Misschien alles in een rustiger vaarwater gekregen. We kunnen het verleden niet continue aan iemand aandragen. Nieuwe wegen, nieuwe kansen.
 
Haha DS geeft nu op de website aan dat ze is volgeboekt en bijna niet meer telefonische bereikbaar zijn vanwege de enorme interesse.
Je kan op een reservelijst gezet worden als je naam en telefoonnummer doorgeeft, dan bellen ze je op.
Weet nou niet of ik daar zo zin in heb.

Puur voor de ervaring zal ik een bezoek wel doen, maar ik verwacht nou niet echt kwaliteit of service.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan