Recensie Barby/Jazmína/Victoria, Rotterdam (voorheen Amsterdam, Breda) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dsan

Vaste klant
Forumpionier
123
07/07/21
113
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1285900-victoria
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nu twee keer bij deze dame geweest, een keer een paar manden geleden, en nu zag ik dat ze weer terug in nederland was.
Beide keren eigenlijk een zeer positive date gehad. Ze is best enthousiast, en weet je bij binnenkomst ook al flink geil te krijgen.
Persoonlijk vind ik het echt een knappe meid, de foto's zijn echt, geen filters of edits. Komt uit venezuela, zal denk ik niet veel ouder zijn dan 22. Die meid zit gewoon lekker strak in dr velletje en daar houd ik wel van. Zoenen zat er niet echt in, paar kusjes op de lippen daar bleef het bij. Als je een goed gesprek wil, zorg dan wel dat je spaans spreekt want veel meer dan basis engels komt er niet uit ;) Pijpen was lekker, iets te kort naar mijn mening, maar ala. Tijdens de sex werkt ze ook wel lekker mee, geen geklaag of andere rare dingen, meerde standjes geen probleem.
Wat ik vooral zelf altijd fijn vind is wat knuffelen voor en na de sex, en dat doet ze echt uitstekend.
Ze heeft vrij hoge prijzen staan maar die zijn in ieder geval te onderhandelen tot 100e per half uur. 150 voor een uur wilde ze niet aan :p

Al met al komt er echt nog wel een volgende date ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1285900-victoria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
afgelopen maandag deze dame bezocht in Breda
had bovenstaande recensie gezien en de gok gewaagd
afspraak was zo geregeld en vrij snel adres gehad ..midden in het centrum in de buurt van de Markendaalseweg..,dus hop er naartoe..
aangekomen geeft ze eerst het nummer aan de overkant van de straat,zodat ze kan zien wie er voor de deur staat..
mocht binnenkomen ,het is een soort studiootje wat ze huurt ,en de kamer is hooguit 2,5 bij 4 ofzo ,je stapt meteen binnen in de slaapkamer
affijn
het is de dame van de foto's..geweldig mooi figuurtje ,maar ze is hooguit 1,55m en dat was toch kleiner dan verwacht ..mocht de pret niet drukken ,ze is lekker
betaald en bijbetaald voor pzc ,en begonnen..dame spreekt inderdaad Spaans en een beetje Engels..
gelukkig spreek ik Spaans zoals van Gaal Engels ,dus daar kwamen we wel uit..
het grootste probleem waar ik echter meteen tegenaan liep was dat veel te zachte matras..en dan nog eens twee 1 persoonsbedden die tegenelkaar geschoven zijn..
ik ging op mijn rug liggen en zakte zo 20cm diep in het schuim..zag haar bijna niet meer..
pijpen was kort ook vanwege het feit dat we gewoon geen goede positie konden vinden..
dan over op missio ..dame zakte ook helemaal in het diepe..
over op doggy..ik zakte met mijn knieen totop de grond..kon redelijk stoten totdat mijn linker hamstring ineens 'pang!' zei..(niet goed)
uiteindelijk heeft ze me klaargetrokken naast het bed op haar mooie borsten..
toen ik klaar was keek ik nog naar het bed..de 2 helften uitelkaar geschoven, overal dekbed en hoeslaken alsof er een bom gevallen was..
nogmaals aan de dame ligt het niet..
het was die Leen Bakker shit..
ik wil gerust terug..maar dan wanneer ze ander meubilair heeft..dit werkt niet..
verder is ze vriendelijk en praat ze best leuk..en ze ruikt heerlijk..nogmaals jammer van de setting..er zat meer in..
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1285900-victoria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb Barby laatst ook bezocht.

Afspraak maken gaat vlot en soepel. Ontvangst was wat bijzonder: ze ontvangt in een studio in iets dat meer van een kamerverhuur dan een appartementencomplex heeft maar ik mocht zelfstandig vanaf de elektronisch geopende voordeur haar kamer zoeken, geen probleem overigens.
Ze komt goed overeen met de foto's: vrij klein maar goed in vorm, aantrekkelijk gezicht, echt een mooi meisje. Leeftijd zal ook wel ongeveer kloppen. Communicatie in beperkt Engels of via een vertaalapp in het Spaans.
Dienstverlening was zo-zo, geen optie voor een douche vooraf, op zich prima pijpen met condoom en een paar standjes intiem maar wel op afwerktempo. De wat onhandige massage achteraf deed daar weinig aan af.
Voor mijn gevoel een dame en dienstverlening die meer bij de ramen past voor een prijs die daar ver boven ligt. Vandaar (net) onvoldoende.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan