Recensie Victoria, Mortsel (voorheen Melle) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fijnproevers

Newbie
2
31/01/24
2
Goeiedag iedereen, dit is mijn eerste review dat ik geen van een dame.


Gisteren heb ik Victoria in Melle bezocht,
150€ voor een uurtje. Dit is absoluut een toppertje voor mij. Prachtige jonge dame, petite en skinny van postuur met prachtige natuurlijke borsten 🤤.

Ik heb niet te klagen gehad, ze heeft me eerst lekker gepijpt op haar knieën en deep-throat was geen probleem.
Daarna heeft ze mijn piet beklommen en bereden. Dit doet ze dan ook zeer goed! Klaargekomen ben ik door de good old classic, doggystyle. Hier mocht ik lekker hard gaan!

- Wat de minpunten waren voor mij is dat ze geen tongzoenen deed, gewoon zoenen...
- ze spreekt nauwelijks en zeer gebrekkig Nederlands. Als je je plan kan trekken in het Spaans zal de date eens te beter zijn!

Kortom, een echte top date met een toffe en goedlachse dame sinds lang. groot herhalingsgevaar is het zeker en vast dus hopelijk komt ze terug naar België in de toekomst.
Deze zondag vliegt ze terug dus wie heerlijk wilt neuken, ik kan haar alleen maar aanraden om te bezoeken!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen deepthroat
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-am-very-hot-girl-69-i-will-make-you-feel-like-a-king.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Victoria ook bezocht in Melle en dit is inderdaad een toppertje. Is 100% de meid van de foto's. Klein, slank en een mooie glimlach. Heel aantrekkelijk!

Ze doet er alles aan om je op het gemak te stellen en bied je de mogelijkheid je op te frissen.

Pijpen deed ze ook heel goed. Afwisselend traag en sensueel (met oogcontact!) en dan lekker snel en diep. Heerlijk! Ze neemt er ook genoeg tijd voor. Bij sommigen is het snel snel om er zo rap mogelijk van af te zijn, maar dit was lang genoeg en met gevoel.

Daarna kwam ze on top. Dit bouwde ze ook goed op door alsmaar sneller te rijden. Vervolgens doggy en missionaris waarbij ik telkens lekker mocht doorstoten. Ze genoot er oprecht van. Geen fake gekreun of apathisch gedoe. Ook steeds oogcontact. Dik pluspunt!

Ze is ook heel atletisch. Tijdens de missionaris haar benen in mijn nek en pushte ze om nog dieper te gaan.

Ten slotte klaargekomen op haar borsten. Ze stelde zelf voor om op haar lichaam te komen en mocht kiezen waar. Haar borsten zijn ook heel mooi. Een stevige naturelle b-cup.

Voor mij is Victoria een toppertje. Een van de beste die ik al tegengekomen ben. Had voor 30 minuten betaald, maar uiteindelijk 45 minuten binnengeweest. Ik ga zeker nog langs als ze in de buurt is!
 
Heerlijke date gehad met een prachtig meisje. Prachtig lichaam, mooi gevormde borsten met perfecte tepels.

Pijpen zeer goed, alle standjes diep mogelijk.

Is nog weekbin België, maar gaat naar Antwerpen binnenkort. Spijtig...
 
Terug
Bovenaan Onderaan