Bare sex.. durf je dat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik begrijp je enthousiasme over amateurdames die selectief bare gaan. Is ook een speld in een hooiberg om zo een contact te vinden....helaas.
Die dames staan vaak ook niet 24/7 online, zo een contacten bestand moet je opbouwen.

Er zijn genoeg vrouwen die met plezier voor een vergoeding seks willen hebben. Er is alleen een groot verschil om dit te doen met iemand waar je een leuke klik mee hebt of met iedereen in bed te duiken.

Zelf neuk ik bekende meiden nooit met condoom alleen als ik er zelden nog eens eentje van internet pak dan altijd met condoom. Het risico is mij dan te groot als er grote hoeveelheden mannen per dag overheen gaan.

Die dames staan vaak ook niet 24/7 online, zo een contacten bestand moet je opbouwen.

Er zijn genoeg vrouwen die met plezier voor een vergoeding seks willen hebben. Er is alleen een groot verschil om dit te doen met iemand waar je een leuke klik mee hebt of met iedereen in bed te duiken.

Zelf neuk ik bekende meiden nooit met condoom alleen als ik er zelden nog eens eentje van internet pak dan altijd met condoom. Het risico is mij dan te groot als er grote hoeveelheden mannen per dag overheen gaan.
Het lijkt me lastig om in de supermarkt aan een leuke dame te vragen hoeveel ze vraagt 😁

Je gaat natuurlijk niet meteen dood zoals bij Russische roulette. Maar als je hiv te pakken krijgt dan is het uiteindelijke resultaat het zelfde, alleen zit je wel de rest van je leven aan zware medicatie. Voor sommige mensen is nzc blijkbaar het risico waard.

Heb je het nu over NZC met een DVP of in het algemeen? Want in het laatste geval valt er wel het nodige af te dingen op je bewering. In het eerste geval ook wel trouwens

Nee zelfs met Tinder dates doe ik het veilig. Ik had een tijdje terug een seksbuddy via Tinder, maar uiteindelijk wilde ze een relatie en dat wilde ik niet. Alles veilig gedaan, echter beffen wel zonder beflapje. Maar ik ben ingeent tegen HPV, dus maak me daar verder geen zorgen over en doe ook 4x per jaar een SOA-test en dat is ook de combitest uit je keel (gisteren toevallig nog gedaan en was volledig clean).
Is het niet zo dat op tinder 5% van de mannen 90% van alle matches krijgt? Hoe krijgt U een seksbuddy via Tinder?

Ja ik doe het wel maar zoek vooraf uit hoe de lady er in staat en of zij te vertrouwen is met haar antwoorden. Zij zichzelf beschermt door de juiste stappen hier voor te nemen. Alleen niet periodiek testen maar ik wil ook graag zien of zij een middel voor safety als Prep in neemt om haar eigen gezondheid te beschermen. Ik vraag haar altijd vooraf als ik baresex met haar ga hebben of zij mij het beschermingsmiddel kan laten zien die zij slikt en vraag haar ook wanneer vooraf zij dit doet en na de date of zij dan ook de juiste stappen doet. Als zij haar eigen gezondheid hoog in haar vaandel draagt doet zij het juiste. Ik geef ook altijd vooraf aan om tot een afspraak te geraken met of baresex mogelijk is en bovenstaande voor haar gesneden koek is. Uiteraard geef ik tijdens het voorgesprek met haar aan dat ik altijd als ik seks ga hebben ik volgens de medicijnvoorschriften Prep inneem om mijzelf en mijn gezondheid te beschermen. Neem ik beschermende maatregelen dan doe ik doe voor mijzelf en ook voor haar gezondheid. Dan is er meer een conclusie meer : "Geniet ervan"

Laatst bewerkt:
Ja ik doe het wel maar zoek vooraf uit hoe de lady er in staat en of zij te vertrouwen is met haar antwoorden. Zij zichzelf beschermt door de juiste stappen hier voor te nemen. Alleen niet periodiek testen maar ik wil ook graag zien of zij een middel voor safety als Prep in neemt om haar eigen gezondheid te beschermen. Ik vraag haar altijd vooraf als ik baresex met haar ga hebben of zij mij het beschermingsmiddel kan laten zien die zij slikt en vraag haar ook wanneer vooraf zij dit doet en na de date of zij dan ook de juiste stappen doet. Als zij haar eigen gezondheid hoog in haar vaandel draagt doet zij het juiste. Ik geef ook altijd vooraf aan om tot een afspraak te geraken met of baresex mogelijk is en bovenstaande voor haar gesneden koek is. Uiteraard geef ik tijdens het voorgesprek met haar aan dat ik altijd als ik seks ga hebben ik volgens de medicijnvoorschriften Prep inneem om mijzelf en mijn gezondheid te beschermen. Neem ik beschermende maatregelen dan doe ik doe voor mijzelf en ook voor haar gezondheid. Dan is er meer een conclusie meer : "Geniet ervan"
Jij maakt er bijna een medische procedure van, man!

Ja inderdaad het is wel een,............... als je besmet raakt zal alleen de medici je nog kunnen helpen.
Maar om jullie een andere kant van mij te laten zien. Aanschouw mijn juist opgeleverde lezing over dames met tattoos. Veel plezier.

Ik bezoek heel graag vochtige en warme Aziatische spleetjes. :love:

En ik zeg altijd: rubber hoort om een wiel heen. Maar er is nog niet lang geleden een supergonorroe opgedoken in Japan. En al neukend heeft dat zich verspreid over ZO-Azië. Die gonorroe is bijna niet te behandelen. Dus het is gewoon link.

En die is nog steeds niet weggelopen om een gin-tonic te gaan drinken om de hoek terwijl jij de lijst afvinkt? 🤔

En... intussen zijn de HIV infecties tussen heterogenen... alweer gestegen met 33%!!!
Tja , dat komt waarschijnlijk door al die bare sex feestjes tegenwoordig , het kan allemaal en dan krijg je zo'n cijfers natuurlijk .
Het aantal keren dat wij hier thuis de vraag krijgen van : Waarom doen jullie het nog steeds met condoom ? Ja, waarom denk je ??

Terug
Bovenaan Onderaan