Ik begrijp je enthousiasme over amateurdames die selectief bare gaan. Is ook een speld in een hooiberg om zo een contact te vinden....helaas.Als je er zo eentje hebt gevonden, deel haar alsjeblieft met mij![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk begrijp je enthousiasme over amateurdames die selectief bare gaan. Is ook een speld in een hooiberg om zo een contact te vinden....helaas.Als je er zo eentje hebt gevonden, deel haar alsjeblieft met mij![]()
Die dames staan vaak ook niet 24/7 online, zo een contacten bestand moet je opbouwen.Ik begrijp je enthousiasme over amateurdames die selectief bare gaan. Is ook een speld in een hooiberg om zo een contact te vinden....helaas.
Het lijkt me lastig om in de supermarkt aan een leuke dame te vragen hoeveel ze vraagtDie dames staan vaak ook niet 24/7 online, zo een contacten bestand moet je opbouwen.
Er zijn genoeg vrouwen die met plezier voor een vergoeding seks willen hebben. Er is alleen een groot verschil om dit te doen met iemand waar je een leuke klik mee hebt of met iedereen in bed te duiken.
Zelf neuk ik bekende meiden nooit met condoom alleen als ik er zelden nog eens eentje van internet pak dan altijd met condoom. Het risico is mij dan te groot als er grote hoeveelheden mannen per dag overheen gaan.
Hahaha het valt altijd te proberen natuurlijk!Het lijkt me lastig om in de supermarkt aan een leuke dame te vragen hoeveel ze vraagt![]()
Je gaat natuurlijk niet meteen dood zoals bij Russische roulette. Maar als je hiv te pakken krijgt dan is het uiteindelijke resultaat het zelfde, alleen zit je wel de rest van je leven aan zware medicatie. Voor sommige mensen is nzc blijkbaar het risico waard.
Is het niet zo dat op tinder 5% van de mannen 90% van alle matches krijgt? Hoe krijgt U een seksbuddy via Tinder?Nee zelfs met Tinder dates doe ik het veilig. Ik had een tijdje terug een seksbuddy via Tinder, maar uiteindelijk wilde ze een relatie en dat wilde ik niet. Alles veilig gedaan, echter beffen wel zonder beflapje. Maar ik ben ingeent tegen HPV, dus maak me daar verder geen zorgen over en doe ook 4x per jaar een SOA-test en dat is ook de combitest uit je keel (gisteren toevallig nog gedaan en was volledig clean).
Geen idee ken de statistieken daar niet van en hoe kan je ooit een betrouwbare percentage weten?Is het niet zo dat op tinder 5% van de mannen 90% van alle matches krijgt? Hoe krijgt U een seksbuddy via Tinder?
Wat voor foto's had U op profiel?Geen idee ken de statistieken daar niet van en hoe kan je ooit een betrouwbare percentage weten?
Het was dus geen sexbuddy uiteindelijk want ze wilde dus een relatie
Jij maakt er bijna een medische procedure van, man!Ja ik doe het wel maar zoek vooraf uit hoe de lady er in staat en of zij te vertrouwen is met haar antwoorden. Zij zichzelf beschermt door de juiste stappen hier voor te nemen. Alleen niet periodiek testen maar ik wil ook graag zien of zij een middel voor safety als Prep in neemt om haar eigen gezondheid te beschermen. Ik vraag haar altijd vooraf als ik baresex met haar ga hebben of zij mij het beschermingsmiddel kan laten zien die zij slikt en vraag haar ook wanneer vooraf zij dit doet en na de date of zij dan ook de juiste stappen doet. Als zij haar eigen gezondheid hoog in haar vaandel draagt doet zij het juiste. Ik geef ook altijd vooraf aan om tot een afspraak te geraken met of baresex mogelijk is en bovenstaande voor haar gesneden koek is. Uiteraard geef ik tijdens het voorgesprek met haar aan dat ik altijd als ik seks ga hebben ik volgens de medicijnvoorschriften Prep inneem om mijzelf en mijn gezondheid te beschermen. Neem ik beschermende maatregelen dan doe ik doe voor mijzelf en ook voor haar gezondheid. Dan is er meer een conclusie meer : "Geniet ervan"
Ja inderdaad het is wel een,............... als je besmet raakt zal alleen de medici je nog kunnen helpen.Jij maakt er bijna een medische procedure van, man!
Maar om jullie een andere kant van mij te laten zien. Aanschouw mijn juist opgeleverde lezing over dames met tattoos. Veel plezier.Jij maakt er bijna een medische procedure van, man!
Dan is de lol er toch allang af?Ik vraag haar altijd vooraf als ik baresex met haar ga hebben of zij mij het beschermingsmiddel kan laten zien die zij slikt en vraag haar ook wanneer vooraf zij dit doet en na de date of zij dan ook de juiste stappen doet.
Jij moest eens weten als het om ping ping gaat.Dan is de lol er toch allang af?
Ik kan me ook niet voorstellen dat een dame, op commando, dit aan je laat zien.
En die is nog steeds niet weggelopen om een gin-tonic te gaan drinken om de hoek terwijl jij de lijst afvinkt?Ja ik doe het wel maar zoek vooraf uit hoe de lady er in staat en of zij te vertrouwen is met haar antwoorden. Zij zichzelf beschermt door de juiste stappen hier voor te nemen. Alleen niet periodiek testen maar ik wil ook graag zien of zij een middel voor safety als Prep in neemt om haar eigen gezondheid te beschermen. Ik vraag haar altijd vooraf als ik baresex met haar ga hebben of zij mij het beschermingsmiddel kan laten zien die zij slikt en vraag haar ook wanneer vooraf zij dit doet en na de date of zij dan ook de juiste stappen doet. Als zij haar eigen gezondheid hoog in haar vaandel draagt doet zij het juiste. Ik geef ook altijd vooraf aan om tot een afspraak te geraken met of baresex mogelijk is en bovenstaande voor haar gesneden koek is. Uiteraard geef ik tijdens het voorgesprek met haar aan dat ik altijd als ik seks ga hebben ik volgens de medicijnvoorschriften Prep inneem om mijzelf en mijn gezondheid te beschermen. Neem ik beschermende maatregelen dan doe ik doe voor mijzelf en ook voor haar gezondheid. Dan is er meer een conclusie meer : "Geniet ervan"
Nee natuurlijk niet joh drinken alleen maar witte wijn en wat beter lezen ja op de date avond zelf is alles al voortijds besproken. Jij doet natuurlijk niet bare met geen enkele dame? Prima toch!En die is nog steeds niet weggelopen om een gin-tonic te gaan drinken om de hoek terwijl jij de lijst afvinkt?![]()
Nee klopt. Liever met cd dan de freak uithangen.Nee natuurlijk niet joh drinken alleen maar witte wijn en wat beter lezen ja op de date avond zelf is alles al voortijds besproken. Jij doet natuurlijk niet bare met geen enkele dame? Prima toch!
Ieder zijn meug.Nee klopt. Liever met cd dan de freak uithangen.
Lees ok maar effe mijn reactie opIeder zijn meug.
Tja , dat komt waarschijnlijk door al die bare sex feestjes tegenwoordig , het kan allemaal en dan krijg je zo'n cijfers natuurlijk .En... intussen zijn de HIV infecties tussen heterogenen... alweer gestegen met 33%!!!